Michał
Faber
ABI/Audytor ODO &
ISO 27001
Temat: Czy obsługa klienta przeniesie się na Facebook-a?
Czy obsługa klienta przeniesie się na Facebook-a? Czy firmy przeniosą komunikację z klientami i self-service do mediów społecznościowych? Czy customer care zamieni się w social care? Jak analizować i wykorzystywać informacje i zapytania zgłaszane przez klientów poprzez media społecznościowe?Zapraszamy na pierwsze spotkanie społeczności Open Outbox - jak zawsze w pierwszy piątek miesiąca - tym razem w piątek 5. listopada 2010 r. w godz. 17.00-21.00 w siedzibie firmy Outbox - ekspertów rozwiązań CRM (Warszawa, ul. Grójecka 5, Biuro Outbox, 6. piętro).
KLIKNIJ - potwierdź swój udział:
http://biznes.net/events/view/3168-Open_Outbox_First_F...
Wstęp wolny. Selekcja zgłoszeń ze względu na ograniczoną liczbę miejsc.
Spotkanie odbywa się w nieformalnej atmosferze otwartej wymiany poglądów. Zapraszamy wszystkich zainteresowanych tematem. Czekamy na sprzeczne opinie, prowokacje oraz intelektualny ferment! Będzie się działo!
Dla spragnionych na spotkaniu czekać będzie piwo oraz pizza!
EKSPERCI INSPIRATORZY
W spotkaniu wezmą udział znawcy tematu mediów społecznościowych oraz obsługi klienta. Będą oni dzielić się swoimi przemyślaniami i opiniami, czym doprowadzą dyskusję do stanu wrzenia.
Albert Hupa
Prezes Interactive Research Center Sp. z o.o. (http://ircenter.com). Absolwent Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych na Uniwersytecie Warszawskim. Socjolog zajmujący się sieciami społecznymi i przetwarzaniem języka naturalnego. Jego główne zainteresowania są skoncentrowane wokół badań internetu: m.in. semantycznej ekstrakcji społeczności internetowych i analizy dyfuzji informacji. Podstawowym przedmiotem jego badań jest dyskurs polityczny. Sieci społecznych uczył się na uniwersytetach w Essex i Ljubljanie. Prowadzi zajęcia z Informatyki Społecznej w Polsko Japońskiej Wyższej Szkole Technik Komputerowych oraz ISNS na UW.
Łukasz Jonak
Socjolog, zajmuje się analizą sieci społecznych, innowacyjności i dyfuzji innowacji. Stara się odpowiedzieć na pytania "skąd biorą się dobre pomysły?" oraz "dlaczego jak coś jest gdzieś to będzie wszędzie?". W związku z Pythonem i R-em. Status związku: it's complicated.
Damian Legawiec
Założyciel i główny inżynier portalu Gametrade.pl (http://gametrade.pl), czyli transakcyjnego serwisu społecznościowego służącego do legalnej wymiany gier komputerowych i konsolowych. Gametrade.pl jest laureatem nagród branżowych Auler dla najlepszego start-upu internetowego 2009 i konkursu '7 minutes' organizowanego w ramach konferencji TMT. Gametrade.pl, w którym co miesiąc właściciela zmieniają gry o wartości ponad miliona złotych, jest w pełni zintegrowane z Facebook, a Damian na codzień obsługuje 27 tysięcy bardzo wymagających klientów znających go "osobiście" i mówiących mu po imieniu. Ewentualnie Panie Prezydencie. W relacjach biznesowych jest często mylony z Markiem Zuckerbergiem ze względu na uderzające podobieństwo.
KLIKNIJ - potwierdź swój udział:
http://biznes.net/events/view/3168-Open_Outbox_First_F...
Wstęp wolny. Selekcja zgłoszeń ze względu na ograniczoną liczbę miejsc.
Open Outbox to społeczność profesjonalistów Customer Experience! Jesteśmy specjalistami zajmującymi się zarządzaniem relacjami z klientem końcowym oraz doskonaleniem doznań klientów związanych z kupowanymi produktami, czy usługami.