Łukasz M.

Łukasz M. Szukam dobrej
inwestycji....

Temat: CUSTOMER CONTACT MANAGEMENT SUMMIT 22-23 kwietnia 2010...

22-23 kwietnia 2010
Hotel Courtyard by Marriott , Warszawa

http://www.bbm.pl/index.php?id=104&tx_ttnews[tt_news]=536&tx_ttnews[backPid]=97&cHash=b9b1ff98a9

(proszę skopiować link, gdyż całej linijki mi nie pokazuje jako hiperłącze)

Największe w Polsce Forum poświęcone sprzedaży i obsłudze Klienta!

* 30 prelekcji omawiających całościową relację z Klientem, od jego pozyskania po obsługę posprzedażową
* 3 równoległe sesje tematyczne – Customer Acquisition, Contact Center i Customer Service
* Nowoczesne narzędzia i metody podnoszące efektywność kontaktu z Klientem
* Możliwość spotkania z ekspertami obsługi Klienta w kluczowych branżach: bankowość, ubezpieczenia, telekomunikacja, retail

Wprowadzenie

Obecnie znacznie bardziej, niż kiedykolwiek wcześniej, pozyskanie Klienta i jego profesjonalna obsługa decyduje o sukcesie całej organizacji. Oczekiwania Klientów rosną z roku na rok i coraz więcej z nich decyduje się również na kompleksowy kontakt z firmą poprzez Contact Center – od standardowej infolinii, poprzez zapytania i zamówienia e-mailowe – po najbardziej zaawansowane technologicznie kanały kontaktu, takie jak livechat’y.
Każda z tych interakcji jest unikalną i niepowtarzalną szansą zapewnienia lojalności Klienta, uzyskania pełnych informacji o jego potrzebach, co w efekcie decyduje o sukcesie sprzedaży. Niewielkie zróżnicowanie produktów w danej branży oraz bardzo zbieżne oferty cenowe powodują, że najlepszą szansą wyróżnienia się spośród konkurencji jest właśnie efektywna obsługa.

Customer Contact Management Summit to niepowtarzalna okazja, aby dowiedzieć się jak podczas każdej pojedynczej interakcji z Klientem dostarczyć najwyższej jakości obsługę oraz uzyskać kompleksową wiedzę na temat jego potrzeb i wymagań. To również platforma wymiany doświadczeń na temat efektywnych metod motywacji, które sprawiają, że każdy Państwa pracownik w ramach kontaktu z Klientem jest ambasadorem marki, produktów, usługi oraz całej firmy.

Tego spotkania nie wypada ominąć!

W razie zainteresowania zapraszam do kontaktu

Łukasz Michałek
Key Account Manager

Blue Business Media
lukasz.michalek@bluebusinessmedia.com
tel.kom. 603 336623Łukasz Michałek edytował(a) ten post dnia 25.01.10 o godzinie 09:00
Marzena S.

Marzena S. Dyrektor
Zarządzający,
HILLWAY Szkolenia
biznesowe i dora...

Temat: CUSTOMER CONTACT MANAGEMENT SUMMIT 22-23 kwietnia 2010...

Łukasz Michałek:

W razie zainteresowania zapraszam do kontaktu

Łukasz Michałek
Key Account Manager

Blue Business Media
lukasz.michalek@bluebusinessmedia.com[edited]

Skoro mówimy o kanale call/contact center to może warto w kontakcie podać numer telefonu? :)

Rozmowa jest zawsze szybsza niż kontakt e-mailowy, a z tego co wyczytałam konferencja ma też dotyczyć zwiększania efektywności kontaktu z Klientem. No cóż.. Pozdrawiam.

Kto z Was się wybiera?
Łukasz M.

Łukasz M. Szukam dobrej
inwestycji....

Temat: CUSTOMER CONTACT MANAGEMENT SUMMIT 22-23 kwietnia 2010...

>Łukasz Michałek
Key Account Manager

Blue Business Media
lukasz.michalek@bluebusinessmedia.com
tel.kom. 603 336623

Dzięki:)
Piotr J.

Piotr J. Account Manager

Temat: CUSTOMER CONTACT MANAGEMENT SUMMIT 22-23 kwietnia 2010...

Z chęcią bym się wybrał.
Dorota D.

Dorota D. Skuteczny strateg i
ekspert w
zarządzaniu Contact
Center,...

Temat: CUSTOMER CONTACT MANAGEMENT SUMMIT 22-23 kwietnia 2010...

Witam,
Post to chyba przeklejka z materiałów reklamowych ale w wiadomości chyba przeoczyłam adres do strony konferencji. Podany telefon - to rozumiem kontakt do autora. Jeżeli możesz to uzupełnij informację o Agendę i listę prelegentów. Jestem także ciekawa jakie narzędzia z kanału contact/call center i w jakim zakresie bluebusiness media wykorzystuje przy promocji i realizacji konferencji.

Pozdrawiam
DD
Łukasz M.

Łukasz M. Szukam dobrej
inwestycji....

Temat: CUSTOMER CONTACT MANAGEMENT SUMMIT 22-23 kwietnia 2010...

Link uzupełniony :)
Łukasz M.

Łukasz M. Szukam dobrej
inwestycji....

Temat: CUSTOMER CONTACT MANAGEMENT SUMMIT 22-23 kwietnia 2010...

Łukasz Michałek:
22-23 kwietnia 2010
Hotel Courtyard by Marriott , Warszawa

http://www.bbm.pl/index.php?id=104&tx_ttnews[tt_news]=536&tx_ttnews[backPid]=97&cHash=b9b1ff98a9

(proszę skopiować link, gdyż całej linijki mi nie pokazuje jako hiperłącze)

Największe w Polsce Forum poświęcone sprzedaży i obsłudze Klienta!

* 30 prelekcji omawiających całościową relację z Klientem, od jego pozyskania po obsługę posprzedażową
* 3 równoległe sesje tematyczne – Customer Acquisition, Contact Center i Customer Service
* Nowoczesne narzędzia i metody podnoszące efektywność kontaktu z Klientem
* Możliwość spotkania z ekspertami obsługi Klienta w kluczowych branżach: bankowość, ubezpieczenia, telekomunikacja, retail

Wprowadzenie

Obecnie znacznie bardziej, niż kiedykolwiek wcześniej, pozyskanie Klienta i jego profesjonalna obsługa decyduje o sukcesie całej organizacji. Oczekiwania Klientów rosną z roku na rok i coraz więcej z nich decyduje się również na kompleksowy kontakt z firmą poprzez Contact Center – od standardowej infolinii, poprzez zapytania i zamówienia e-mailowe – po najbardziej zaawansowane technologicznie kanały kontaktu, takie jak livechat’y.
Każda z tych interakcji jest unikalną i niepowtarzalną szansą zapewnienia lojalności Klienta, uzyskania pełnych informacji o jego potrzebach, co w efekcie decyduje o sukcesie sprzedaży. Niewielkie zróżnicowanie produktów w danej branży oraz bardzo zbieżne oferty cenowe powodują, że najlepszą szansą wyróżnienia się spośród konkurencji jest właśnie efektywna obsługa.

Customer Contact Management Summit to niepowtarzalna okazja, aby dowiedzieć się jak podczas każdej pojedynczej interakcji z Klientem dostarczyć najwyższej jakości obsługę oraz uzyskać kompleksową wiedzę na temat jego potrzeb i wymagań. To również platforma wymiany doświadczeń na temat efektywnych metod motywacji, które sprawiają, że każdy Państwa pracownik w ramach kontaktu z Klientem jest ambasadorem marki, produktów, usługi oraz całej firmy.

Tego spotkania nie wypada ominąć!

W razie zainteresowania zapraszam do kontaktu

Łukasz Michałek
Key Account Manager

Blue Business Media
lukasz.michalek@bluebusinessmedia.com
tel.kom. 603 336623Łukasz Michałek edytował(a) ten post dnia 25.01.10 o godzinie 09:00


Dla wszystkie Goldenlinowców rabat:) Info na priv:)
Michał Szybalski

Michał Szybalski Architekt Systemów
IT, Comarch S.A

Temat: CUSTOMER CONTACT MANAGEMENT SUMMIT 22-23 kwietnia 2010...

Jako że organizatorzy śpią, pozwoliłem sobie zrobić spotkanie. Jako że konferencja jest dwudniowa, to może jakieś middleparty[ w środku?

Następna dyskusja:

Konferencja Call/Contact Ce...




Wyślij zaproszenie do