Łukasz
M.
Szukam dobrej
inwestycji....
Temat: CUSTOMER CONTACT MANAGEMENT SUMMIT 22-23 kwietnia 2010...
22-23 kwietnia 2010Hotel Courtyard by Marriott , Warszawa
http://www.bbm.pl/index.php?id=104&tx_ttnews[tt_news]=536&tx_ttnews[backPid]=97&cHash=b9b1ff98a9
(proszę skopiować link, gdyż całej linijki mi nie pokazuje jako hiperłącze)
Największe w Polsce Forum poświęcone sprzedaży i obsłudze Klienta!
* 30 prelekcji omawiających całościową relację z Klientem, od jego pozyskania po obsługę posprzedażową
* 3 równoległe sesje tematyczne – Customer Acquisition, Contact Center i Customer Service
* Nowoczesne narzędzia i metody podnoszące efektywność kontaktu z Klientem
* Możliwość spotkania z ekspertami obsługi Klienta w kluczowych branżach: bankowość, ubezpieczenia, telekomunikacja, retail
Wprowadzenie
Obecnie znacznie bardziej, niż kiedykolwiek wcześniej, pozyskanie Klienta i jego profesjonalna obsługa decyduje o sukcesie całej organizacji. Oczekiwania Klientów rosną z roku na rok i coraz więcej z nich decyduje się również na kompleksowy kontakt z firmą poprzez Contact Center – od standardowej infolinii, poprzez zapytania i zamówienia e-mailowe – po najbardziej zaawansowane technologicznie kanały kontaktu, takie jak livechat’y.
Każda z tych interakcji jest unikalną i niepowtarzalną szansą zapewnienia lojalności Klienta, uzyskania pełnych informacji o jego potrzebach, co w efekcie decyduje o sukcesie sprzedaży. Niewielkie zróżnicowanie produktów w danej branży oraz bardzo zbieżne oferty cenowe powodują, że najlepszą szansą wyróżnienia się spośród konkurencji jest właśnie efektywna obsługa.
Customer Contact Management Summit to niepowtarzalna okazja, aby dowiedzieć się jak podczas każdej pojedynczej interakcji z Klientem dostarczyć najwyższej jakości obsługę oraz uzyskać kompleksową wiedzę na temat jego potrzeb i wymagań. To również platforma wymiany doświadczeń na temat efektywnych metod motywacji, które sprawiają, że każdy Państwa pracownik w ramach kontaktu z Klientem jest ambasadorem marki, produktów, usługi oraz całej firmy.
Tego spotkania nie wypada ominąć!
W razie zainteresowania zapraszam do kontaktu
Łukasz Michałek
Key Account Manager
Blue Business Media
lukasz.michalek@bluebusinessmedia.com
tel.kom. 603 336623Łukasz Michałek edytował(a) ten post dnia 25.01.10 o godzinie 09:00