Temat: Co wybrać?

Planuję otwarcie call center(w jakiejstam niedlakiej), outbound, i stoje przed wyborem:

1. voip
2. bramka gsm

za voip przemawiaja koszty w granicach 5-8 gr za min, ale znowóz podobno jakosc tak naprawde srednia, albo czasami zadna

za bramka gsm przemaia - no własnie co w zasadzie za tym przemawia?
Krzysztof W.

Krzysztof W. profesjonalne cięcie
kosztów - zarabiamy
dla Ciebie

Temat: Co wybrać?

ada shep:
Planuję otwarcie call center(w jakiejstam niedlakiej), outbound, i stoje przed wyborem:

1. voip
2. bramka gsm

za voip przemawiaja koszty w granicach 5-8 gr za min, ale znowóz
podobno jakosc tak naprawde srednia, albo czasami zadna

za bramka gsm przemaia - no własnie co w zasadzie za tym przemawia?
VoIP staje się bez sensu, skoro podobne stawki są do uzyskania i bez VoIPu (w razie potrzeby służę pomocą). A bramka GSM to właściwie to samo, co zwykły telefon komórkowy, tylko przypięty do centralki. Po co to komu ?

konto usunięte

Temat: Co wybrać?

VoIP bez QoSa faktycznie jest bez sensu. Ale jeśli masz odopwiednio zwymiarowane łącze z QoS, dodatkowo od operatora który dostarcza Ci też VoIP, to jakość bywa lepsza niż starego PSTNu. Osobiście mam dobre doświadczenia z SIPtrunkami od Crowelya i GTSEnergis na ich łączach internetowych. Natomiast w kontekście automatyzacji outboundu ma sens rónież dobór takiej centralki VoIP, aby przy pomocy CTI dawała się łatwo integrować z zewnętrznymi aplikacjami typu typu dialer.

Pozdrawiam

M.W.

Temat: Co wybrać?

Ok, dziekuję za odpowiedzi :)

Padło na isdn z energisu ew z netii.

Kolejne pytanie: karta czy księga podatkowa?

W jaki sposób jest opodatkowane call center?

konto usunięte

Temat: Co wybrać?

ada shep:
Ok, dziekuję za odpowiedzi :)

Padło na isdn z energisu ew z netii.

Kolejne pytanie: karta czy księga podatkowa?

W tej branży raczej "warto" być VATowcem więc proponowałbym książkę przychodów i rozchodów, ew. jeśli spółka z o.o. to pełną księgowość.
W jaki sposób jest opodatkowane call center?

Tak jak każdy przedsiębiorca.

Pamiętaj też, że jeśli będziesz administratorem danych osobowych, to przytul się do lektury publikowanej przez GIODO.

Następna dyskusja:

Meble do Call Center, co wy...




Wyślij zaproszenie do