konto usunięte

Temat: co-sourcing koszt

Moi Drodzy,
Poszukuję potwierdzenia moich szacunków. Mam nadzieję, że pomożecie.
Start-up contact center. Kanał internetowy / telefoniczny (z przewidywaną przewagą telefonicznego).
Decyzja o co-sourcingu, inhouse nie wchodzi w grę.
Potrzeba utrzymania 5-6 stanowisk.
Najprawdopodobniej oparcie o ludzi zleceniobiorcy (ale kadra menadżerska na 100% z firmy). Rozważam też ludzi i kadrę menadżerską z firmy.
Konieczność integracji oprogramowania zleceniobiorcy z oprogramowaniem zleceniodawcy.
Jakie wg Was szacunkowo mogą być koszty początkowe (integracja oprogramowania) i miesięczne koszty operacyjne per stanowisko?
Które firmy polecacie jako zleceniobiorców?
Mam swoje wyliczenia i typy, ale jak pisałem na początku, szukam potwierdzenia.
Będę bardzo wdzięczny za pomoc.
Pozdrawiam,
Karol

konto usunięte

Temat: co-sourcing koszt

pozwolę sobie podbić temat
Krzysztof W.

Krzysztof W. profesjonalne cięcie
kosztów - zarabiamy
dla Ciebie

Temat: co-sourcing koszt

Karol Chęciński:
pozwolę sobie podbić temat
pozwolę sobie zauważyć, że podbijanie tematu po już trzech godzinach "ciszy" na forum jest bez sensu

konto usunięte

Temat: co-sourcing koszt

Krzysztof Wie-rszelis:
Karol Chęciński:
pozwolę sobie podbić temat
pozwolę sobie zauważyć, że podbijanie tematu po już trzech godzinach "ciszy" na forum jest bez sensu

dziękuję, Krzysztof
Krzysztof W.

Krzysztof W. profesjonalne cięcie
kosztów - zarabiamy
dla Ciebie

Temat: co-sourcing koszt

Karol Chęciński:
Krzysztof Wie-rszelis:
Karol Chęciński:
pozwolę sobie podbić temat
pozwolę sobie zauważyć, że podbijanie tematu po już trzech godzinach "ciszy" na forum jest bez sensu

dziękuję, Krzysztof
Luzik... :-) A tak poważniej, w niektórych fragmentach mógłbym pomóc, ale nie tak ogólnie. Sądzę, że jeśli rozbijesz zagadnienie na poszczególne elementy procesu, dostaniesz więcej konkretnych informacji (i pewnie propozycji), pozostanie potem tylko zsumować.

konto usunięte

Temat: co-sourcing koszt

Krzysztof Wie-rszelis:
Karol Chęciński:
Krzysztof Wie-rszelis:
Karol Chęciński:
pozwolę sobie podbić temat
pozwolę sobie zauważyć, że podbijanie tematu po już trzech godzinach "ciszy" na forum jest bez sensu

dziękuję, Krzysztof
Luzik... :-) A tak poważniej, w niektórych fragmentach mógłbym pomóc, ale nie tak ogólnie. Sądzę, że jeśli rozbijesz zagadnienie na poszczególne elementy procesu, dostaniesz więcej konkretnych informacji (i pewnie propozycji), pozostanie potem tylko zsumować.

Krzysztof,
Może mój pogląd na ten temat nie trafia w realia, ale oczekiwałem rozwiązania kompleksowego. Może wytłumaczę:
Jest produkt. Klienci z tego produktu korzystający muszą być obsłużeni. Chcę obsługę sprowadzić do dwóch kanałów - emailowego i telefonicznego (ze spodziewanym naciskiem na ten drugi) czynnych całą dobę. Wyliczyłem, że potrzebnych będzie 5-6 stanowisk w godzinach szczytu. Oczekiwałem, że:
- są polecani zleceniobiorcy na kompleksową usługę od integracji oprogramowania CC z systemem wewnętrznym zleceniodawcy do operacyjnej realizacji stworzenia contact center;
- są jakieś estymaty, które mówią, że za jedno stanowisko za godzinę i człowieka, który na nim będzie siedział i obsługiwał klientów zapłacę mniej więcej tyle i tyle.
Jeśli głupio piszę oświećcie mnie, nie liczę na pełną analizę na podstawie tego co napisałem, wiem, że za takową się płaci, oczekuję odpowiedzi na pewne pytania. To tyle.
Dziękuję za każdą pomoc.
Pozdrawiam,
Karol
Rafał J.

Rafał J. Customer Centrix
Excentric;) , CXPA,
Cofounder @
Customer...

Temat: co-sourcing koszt

"są jakieś estymaty, które mówią, że za jedno stanowisko za godzinę i człowieka, który na nim będzie siedział i obsługiwał klientów zapłacę mniej więcej tyle i tyle."... Owszem są, ale ja bym zwrócił uwagę na inny aspekt - nie będę się rozpisywał, więc odeślę tutaj

konto usunięte

Temat: co-sourcing koszt

Rafał J.:
"są jakieś estymaty, które mówią, że za jedno stanowisko za godzinę i człowieka, który na nim będzie siedział i obsługiwał klientów zapłacę mniej więcej tyle i tyle."... Owszem są, ale ja bym zwrócił uwagę na inny aspekt - nie będę się rozpisywał, więc odeślę tutaj

Dziękuję, Rafał.
Rafał J.

Rafał J. Customer Centrix
Excentric;) , CXPA,
Cofounder @
Customer...

Temat: co-sourcing koszt

Nie ma za co

konto usunięte

Temat: co-sourcing koszt

no dobrze podchodząc do tematu z trochę innej strony:

czy są gdzieś dostępne szacunkowe zarobki osób zatrudnionych w Contact Center dla Poznania, Gdańska, Krakowa i Warszawy?

czy jesteście w stanie polecić firmy, które zajmują się przyjmowaniem zleceń na outsourcing usług contact center?

bardzo Was proszę o pomoc w nakierowaniu moimi myślami
potrzebuję w 24godzinnym trybie mieć do 5 stanowisk w godzinach szczytu obsługujących klientów w kanałach elektronicznym i telefonicznym, akcji wychodzących nie przewiduję (oprócz sporadycznego oddzwonienia do klienta)

zależy mi:
a) na czasie, dlatego zdecydowałem się na co-sourcing
b) bezwzględnej jakości
Michał Szybalski

Michał Szybalski Architekt Systemów
IT, Comarch S.A

Temat: co-sourcing koszt

Po pierwsze- wątek o zarobkach był wywołany przeze mnie, więc poszukaj. Po drugie- OIDP, to był tez link do stron "Gazety o Pracę" z takowymi. A po trzecie- pomolestuj Rafała- chwalił się posiadaniem ciekawych danych :-)
Rafał J.

Rafał J. Customer Centrix
Excentric;) , CXPA,
Cofounder @
Customer...

Temat: co-sourcing koszt

Michale, po pierwsze ja pamiętam tylko temat hamburgera:) A po drugie pozwolę sobie zaprotestować przeciwko wykorzystywaniu mnie jako celu molestacji;)

konto usunięte

Temat: co-sourcing koszt

Karol Chęciński:
Moi Drodzy,
Poszukuję potwierdzenia moich szacunków. Mam nadzieję, że pomożecie.
Start-up contact center. Kanał internetowy / telefoniczny (z przewidywaną przewagą telefonicznego).
Decyzja o co-sourcingu, inhouse nie wchodzi w grę.
Potrzeba utrzymania 5-6 stanowisk.
Najprawdopodobniej oparcie o ludzi zleceniobiorcy (ale kadra menadżerska na 100% z firmy). Rozważam też ludzi i kadrę menadżerską z firmy.
Konieczność integracji oprogramowania zleceniobiorcy z oprogramowaniem zleceniodawcy.
Jakie wg Was szacunkowo mogą być koszty początkowe (integracja oprogramowania) i miesięczne koszty operacyjne per stanowisko?
Które firmy polecacie jako zleceniobiorców?
Mam swoje wyliczenia i typy, ale jak pisałem na początku, szukam potwierdzenia.
Będę bardzo wdzięczny za pomoc.
Pozdrawiam,
Karol


Jak ja kocham tę branże! - Jak rozumiem oczekujesz stawek? Na publicznym forum? - cóż nie dziwię się, że spotkało Cię milczenie...
Postaram się odczarować tę sytuację:
a) Jeżeli chcesz projekt realizować pracownikami zleceniobiorcy to w zależności od stopnia trudności obsługi Klienta, wymagań jakie muszą spełnić Agenci, a także tego czy chcesz aby pracowali dla Ciebie na wyłączność, za roboczogodzinę jednego stanowiska zapłacisz (w zależności od regionu kraju) od 21 do 70 pln
b) możesz liczyć się z tym, że stawka za roboczogodzinę w godzinach 22 - 7 rano będzie wyższa o jakieś 20%-30%
c) możesz negocjować tzw. ryczałt za roboczogodziny nocne
d) większość systemów CC ma niesamowite możliwości integracji z systemami zewnętrznymi, bazami danych etc.
e) wycena procesu integracji najczęściej będzie przygotowana na podstawie ilości godzin/dni pracy zespołu IT - dzień pracy od 300 Euro.

Służę pomocą na prive. Moja firma świadczy usługi takiego rodzaju.
Rafał J.

Rafał J. Customer Centrix
Excentric;) , CXPA,
Cofounder @
Customer...

Temat: co-sourcing koszt

Słusznie, 21-70 a nawet 19-120 uśredniając na godzinę (bo modele rozliczeń mogą być różne). Do tego nie zapominaj o pośrednich kosztach po stronie Twojej organizacji wynikających z koordynacji współpracy i jej rozwoju. To również sobie trzeba wyszacować, ale jak słusznie zauważyła Aneta, zależy to od złożoności i wartości dodanej w procesie, który outsourcer musi realizować i zabezpieczać - bo w zależności od tego jak krytyczne są jego działania dla Ciebie, zabezpieczenie ciągłości biznesu (BCA), może pociągać za sobą dodatkowe koszty (disaster recovery, wysoka dostępność rozwiązań IT, redundancja geograficzna, duplikacja łączy dedykowanych wykorzystywanych do wymiany danych, backupy, a co jak u Ciebie "siądzie" CRM albo łącze do CC to jak CC ma być wyposażone? A jak siądzie coś w CC? itd, itd)...Powiałem grozą, ale do nocy walczyłem właśnie z opracowaniem DRP dla dużego CC i potrzebuję znowu doby, żeby nie myśleć na czarno:)))))

Następna dyskusja:

Koszt systemu informatyczne...




Wyślij zaproszenie do