konto usunięte
Temat: co-sourcing koszt
Moi Drodzy,Poszukuję potwierdzenia moich szacunków. Mam nadzieję, że pomożecie.
Start-up contact center. Kanał internetowy / telefoniczny (z przewidywaną przewagą telefonicznego).
Decyzja o co-sourcingu, inhouse nie wchodzi w grę.
Potrzeba utrzymania 5-6 stanowisk.
Najprawdopodobniej oparcie o ludzi zleceniobiorcy (ale kadra menadżerska na 100% z firmy). Rozważam też ludzi i kadrę menadżerską z firmy.
Konieczność integracji oprogramowania zleceniobiorcy z oprogramowaniem zleceniodawcy.
Jakie wg Was szacunkowo mogą być koszty początkowe (integracja oprogramowania) i miesięczne koszty operacyjne per stanowisko?
Które firmy polecacie jako zleceniobiorców?
Mam swoje wyliczenia i typy, ale jak pisałem na początku, szukam potwierdzenia.
Będę bardzo wdzięczny za pomoc.
Pozdrawiam,
Karol