konto usunięte

Temat: CC ZLECĘ...

Witam.
Aktualnie firma Optmise Media zleci realizację akcji telemarketingowej dla naszego Klienta w zakresie pozyskiwania leadów, w obszarze B2B. Interesuje nas praca długofalowa, ponieważ będziemy poszukiwać CC także do przyszłych projektów. Więcej szczegółów przekaże po nawiązaniu kontaktu. Zainteresowanych proszę o kontakt bezpośredni na priv.

Temat: CC ZLECĘ...

W kwestii zlecenia kampanii call center albo outsourcingu warto się zapoznać z ofertą firmy ccig - https://ccig.pl :) długo sa na rynku, mają niesamowite doświadczenie
Dariusz Pellowski

Dariusz Pellowski Wieloletnie
doświadczenie w
zarządzaniu działami
handlowy...

Temat: CC ZLECĘ...

Jesteśmy zainteresowani zleceniem kampanii wychodzącej.

Rynkiem docelowym są wszelkiego rodzaju podmioty komercyjne i budżetowe,. Celem kampanii jest określenie stopnia zainteresowania zmianą oprogramowania antywirusowego stosowanego w tej chwili przez różne podmioty gospodarcze na oprogramowanie produkowane przez naszą firmę, a także pozyskanie dodatkowych informacji .

Na początek zakładamy, że będą potrzebne 4-5 osób. Proszę o kontakt pod numerem 664017156 Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 24.03.2017 o godzinie 13:31 z tematu "Zlecimy kampanię wychodzącą tel. 664017156"
Kasia W.

Kasia W. Project Manager,
analityk; spec od
rozwiązań
niemożliwych

Temat: CC ZLECĘ...

Dariusz P.:
Rynkiem docelowym są wszelkiego rodzaju podmioty komercyjne i budżetowe.
Bazę macie własną?
To wasi klienci czy baza zewnętrzna, strzały na "chybił-trafił"?
Jak rozliczany "success-fee"? Per klient zainteresowany? Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 24.03.2017 o godzinie 13:31 z tematu "Zlecimy kampanię wychodzącą tel. 664017156"

Temat: CC ZLECĘ...

Jesli chodzi o outsourcing call center to możecie sobie sprawdzić ofertę od ccig - https://ccig.pl/ Bardzo dobra firma, myślę że będziecie zadowoleni, oni sa na rynku wiele lat Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 24.03.2017 o godzinie 13:31 z tematu "Zlecimy kampanię wychodzącą tel. 664017156"

konto usunięte

Temat: CC ZLECĘ...

Octopus Call Center

Octopus Call Center jest firmą dla której szczególnie ważne jest zadowolenie naszego Klienta. Nasza misja zawiera się w jednym zdaniu „Wiele Rozwiązań – Jeden Cel”, co jest po części odniesieniem do naszego logo – ośmiornicy.
Dlaczego Właśnie My?
Kluczowe jest dla nas, tak jak wcześniej pisaliśmy, zadowolenie naszych Partnerów biznesowych. Jako firma młoda i dynamiczna działamy nieszablonowo – dzisiejszy świat biznesu przy swoim dynamizmie to przede wszystkim umiejętność szybkich zmian, elastyczności w działaniu oraz reagowaniu na trendy, jakie się pojawiają.
Kolejnym naszym atutem są pracownicy – to młoda kadra, pełna zaangażowania, nie bojąca się wyzwań i pełna kreatywności. To daje gwarancję osiągniecia obopólnych sukcesów. Nasi pracownicy mają świadomość tego, że budują sukces i markę firmy.
Realizacja Projektów
Octopus Call Center realizuje projekty związane z obsługą klienta jak i sprzedażą produktów związanych z branża energetyczną, branżą chemiczną oraz produktów obsługi prawnej. Pozwala nam to na wewnętrzne dzielenie się doświadczeniami, co przekłada się na umiejętności wyszukania rozwiązań najbardziej korzystnych dla naszych Partnerów.
System Informatyczny
Korzystamy z nowoczesnych systemów informatycznych pozwalających na skuteczną realizację projektów o różnym stopniu zaawansowania które umożliwiają bieżącą ocenę efektywności oraz jakości na dedykowanych kampaniach.
Oferta dla Klienta
Sprzedaż i dosprzedaż
Nasz zespół to zespół profesjonalnych sprzedawców wyspecjalizowanych w obsłudze klientów segmentu B2B oraz B2C. Posiadamy narzędzia pozwalające na pełną realizację procesów sprzedażowych, jesteśmy w stanie również dopasować systemy zgodnie z wymaganiami Klienta
Kampanie związane ze sprzedażą i dosprzedażą
Sprzedaż produktów i usług – pełna prezentacja oferty, negocjacje handlowe.
Rejestracja zamówień dla Klienta.
Możliwość generowania leadów i pełna obsługa sprzedażowa.
Obsługa posprzedażowa i wsparcie sprzedaży
Inicjowanie wizyt poprzez kontakty telefoniczne
Umawianie spotkań dla przedstawicieli handlowych
Umawianie spotkań dla doradców finansowych i ubezpieczeniowych
Umawianie spotkań dla serwisantów
Aktualizacja baz danych na potrzeby Klienta.
Outsourcing procesów
Octopus Call Center oferuje także możliwość outsourcingu pełnych procesów, co pozwala Partnerom biznesowym przede wszystkim zwiększyć efektywność i produktywność operacyjną procesów, jak i zoptymalizować koszty związane z zapewnieniem odpowiedniej obsługi, rekrutacji oraz szkoleń
Procesy oustourcowane:
Pełna windykacja należności
Infolinia obsługowo – sprzedażowa
Możliwość realizacji procesów backupowych : procesy reklamacyjne, korespondencja z klientem ( mail, chat )

Zapraszam do kontaktu,
Anna Węgrzynowska
Marcin G.

Marcin G. Head of Telesales
and Customer Care

Temat: CC ZLECĘ...

Dzień dobry,

do kanału telesprzedaży, dla dużej firmy odszkodowawczej - spółki akcyjnej poszukuje Call Center, które wraz z istniejącymi tworzyć będą sieć sprzedaży telefonicznej.
Projekt pozyskaniowy, prowizyjny, wysokomarżowy. Łatwy i prosty, zapewniona opieka merytoryczna oraz wsparcie w całym zakresie projektu.
Duże możliwości rozwoju oraz stabilność współpracy. Umowa podpisywana bezpośrednio ze zleceniodawcą, rozliczenia miesięczne, brak rekalkulacji i innych mechanizmów wycofujących prowizję. Klient, który zgodzi się ze skorzystania za pośrednictwem Call Center z usług zleceniodawcy nie ponosi żadnych kosztów.

Szczegółowych informacji udzielę bezpośrednio.

Zapraszam do współpracy,Ten post został edytowany przez Autora dnia 02.05.17 o godzinie 13:53
Przemek Pieprzyk

Przemek Pieprzyk Własna działanlość
gospodarcza

Temat: CC ZLECĘ...

Dzień dobry,

Spółka z .o. o. poszukuje sprawnego CC w celu nawiązania długofalowej wspólpracy.

Interesuje nas umawianie spotkań dla PH.

Zajmujemy się :energia elektryczna,gaz ziemny,fotowoltaika,,kompleksowa obsługa firm w tym zakresie.

Preferujemy sztywną stawkę za każde poprawne umówione spotkanie.Wysokość stawki do uzgodnienia.

Proszę o kontakt tylko i wyłącznie firmy które stać na taką współprace.

biuro@aurelis.com.pl
Jacek Z.

Jacek Z. Przedstawiciel
handlowy,
Działalność
gospodarcza

Temat: CC ZLECĘ...

Witam,

Szukam CC w celu umawiania spotkań PH. Branża energetyczna. Interesują mnie małe i średnie firmy - praktycznie każde, gdzie wykorzystywany jest prąd :). Płatność za każde umówione spotkanie oraz prowizja od sprzedaży. Szczegóły do ustalenia. Reprezentuję największą grupę energetyczną w Polsce.

Zainteresowane firmy lub osoby proszę o kontakt na prywatny adres: j.zalewski@onet.eu

Temat: CC ZLECĘ...

KRAKÓW.
W związku z planowanym wdrożeniem nowego projektu firmy, poszukujemy osób które dołączą do naszego specjalistycznego zespołu sprzedażowego.

Do obowiązków na stanowisku, będą należeć:
• Realizacja strategii sprzedażowej firmy,
• Wprowadzenie na rynek nowego projektu edukacyjnego dla instytucji oświatowych,
• Pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymanie wzorowych relacji z dotychczasowymi,
• Planowanie, administrowanie, weryfikowanie w procesie sprzedaży,
• Profesjonalna obsługa posprzedażowa,
• Raportowanie z podjętych działań sprzedażowych,
• Budowanie bazy klientów oraz rejestracja swoich działań w systemie CRM,

Nasze oczekiwania:
• Doświadczenie w sprzedaży telefonicznej (min 1 rok - warunek konieczny),
• Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne,
• Znajomość technik sprzedaży,
• Umiejętność prowadzenia profesjonalnej prezentacji produktu,
• Organizacja pracy własnej, swobodne korzystanie z firmowej bazy danych,
• Dyspozycyjności od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00,

Mile widziane:
• Przebyte szkolenia związane ze sprzedażą,

Oferujemy:
• Stabilne zatrudnienie,
• Komfortowe warunki i wsparcie merytoryczne,
• Ciekawą i rozwojową pracę z wynagrodzeniem w systemie podstawa + prowizja + nagroda za osiągnięte wysokie wyniki sprzedażowe, doświadczeni pracownicy na stanowisku osiągają zarobki pomiędzy 4 000 a 6 000 zł,
• Szkolenia produktowe i sprzedażowe,
• Pracę w oparciu o strategie sprzedaży,
• Możliwość awansu,
• Dogodną lokalizację. Nasze biuro znajduje się w centrum Krakowskiego Kazimierza.

Realizujemy liczne projekty, które pomogą kandydatowi zaprezentować swoje uzdolnienia. Wybranym zaproponujemy poszerzenie zakresu wykonywanej pracy,
Dzięki specjalistycznym szkoleniom przygotujemy Cie do pracy na profesjonalnym poziomie.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie swojego CV na adres krokus.maciej@gmail.com

Prosimy również o zawarcie w swoim CV klauzuli dot. przetwarzania danych osobowych.

Zapraszamy do współpracy.
Ania Marciszyn

Ania Marciszyn Contributing Editor,
Grupa Wirtualna
Polska

Temat: CC ZLECĘ...

W tym temacie polecam kalkulator kosztu zewnętrznego call center (outbound i inbound) na kalkulatordlafirm.pl
Krzysztof W.

Krzysztof W. profesjonalne cięcie
kosztów - zarabiamy
dla Ciebie

Temat: CC ZLECĘ...

Zleciłbym chętnie wykonanie 800 (+/- 100 szt) telefonów z informacją o nowej usłudze. W przypadku zainteresowania informacją, trzeba będzie wysłać maila. A o każdym skutku działań (wg ogólnego schematu "przyjęli obojętnie do wiadomości" / "wykazali niejakie zainteresowanie" / "zażądali najpierw maila z informacją" / "dziko i szaleńczo zainteresowali się produktem" :) ) odpowiednio nam zameldować, w każdym przypadku w miarę możliwości podając informację o osobie, która wykazała się takim podejściem.

Mamy wprawdzie własny CRM, ale nie mam pomysłu, jak rozwiązać problem możliwości niepożądanego wykorzystania już znajdujących się w nim danych (chyba że ktoś miałby jakiś pomysł, jak to zrobić). A więc trzeba by taki raport przekazać nam w formie stosownego pliku, czyli zapewne konieczny byłby raport dzienny, bo ktoś od nas musiałby te wnioski do CRM wpisywać, a i maile wysłać, zanim ktoś zapomni o temacie.

Poza tym CRM nie mamy odrębnej bazy, ale jest bardzo duża łatwość identyfikacji osób docelowych (sam spis podmiotów dostarczymy, a potrzebne informacje kontaktowe są jawne, więc nie trzeba nawet jakoś szczególnie szukać). No i adresatami wiadomości nie są "decydenci wiecznie zajęci", tylko konkretni pracownicy odpowiedzialni za te sprawy, i to pracujący zwykle stacjonarnie, w typowych godzinach porannych.

Czas wykonania akcji - pierwszy lub ewentualnie drugi kwartał 2018, ale chciałbym, żeby akcja odbyła się w możliwie krótkim czasie, czyli dwa do trzech tygodni. Stąd pomysł na zewnętrzne CC, nam by zajęło to zdecydowanie za dużo czasu. Ale czas na odpowiednie przeszkolenie produktowe oczywiście znajdziemy - albo u Was, albo jeśli prowadzicie CC rozproszone, w najbliższym z dostępnych punktów (do wyboru Wrocław, Katowice, Warszawa, Gdańsk).

Czekam na oferty lub pytania o szczegóły na priv. Po ich zebraniu przewiduję zlecenie, zastrzegając sobie prawo porównania opłacalności / przewidywanej skuteczności takiej akcji z innymi formami dotarcia do tych ludzi.

Istnieje szansa przedłużenia (powtórzenia tej akcji na nieco innej grupie docelowej) za jakiś czas.Ten post został edytowany przez Autora dnia 10.11.17 o godzinie 15:09

konto usunięte

Temat: CC ZLECĘ...

Jesteśmy jednym z największych Call Center w Polsce. Za Nami stoi siła i prestiż marki. W pracy stawiamy na Twój rozwój i przyjazną atmosferę. Tworzymy pozytywny klimat i dbamy o Nasze relacje – dzięki temu Nasz team to zgrany zespół, gdzie każdy może liczyć na wzajemne wsparcie.

KIEROWNIKU, LIDERZE POSZUKUJESZ STABILNEJ FINANSOWO FIRMY DLA SIEBIE I SWOJEGO ZESPOŁU ?

Twoja aktualna firma nie spełnia Twoich oczekiwań?

Nie czekaj dłużej - skontaktuj się z Nami !

ZAPRASZAMY !

Poszukujemy Managera z własnym zespołem sprzedawców w zamian za atrakcyjne warunki finansowe !

POSZUKUJEMY, CIEBIE JEŻELI:

• Posiadasz zespół doradców, sprzedawców, ludzi zmotywowanych
do pracy i nastawionych na zarabianie dużych pieniędzy
• Masz pozytywne nastawienie do pracy
• Jesteś osobą komunikatywną
• Umiesz samodzielnie podejmować decyzje
• Bardzo dobrze planujesz i organizujesz pracę
• Umiesz pracować pod presją czasu

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
• Budowanie i zarządzanie zespołem doradców
• Wspieranie zespołu w wykonywaniu codziennych obowiązków
• Odpowiedzialność za zespół i wyniki sprzedażowe
• Sporządzanie raportów

OFERUJEMY:
• Atrakcyjne wynagrodzenie podstawę + premie
• Nowoczesne biuro
• Atmosferę w pracy sprzyjającą długotrwałej współpracy
• Pracę na pełny etat od poniedziałku do piątku
• Szkolenia
• Możliwość rozwoju i podnoszenia swoich kwalifikacji

Jeżeli chcesz z Nami współpracować i stać się częścią Naszego Zespołu – prześlij CV na e.krupska@globalt.pl Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 13.11.2017 o godzinie 22:58 z tematu "zatrudnię/przejmę kierownika z zespołem lub sam zespół "
Janusz Kroczyk

Janusz Kroczyk specjalista ds
reklamy i marketingu

Temat: CC ZLECĘ...

Witam, szukam firmy która będzie świadczyć usługę telemarketingu dotyczącą umawiania spotkań dla doradców.

Projekt bardzo prosty, targetem są osoby powyżej 55 roku życia, wskazanym jest aby usługodawca posiadał już bazę pod ten projekt bądź też my ostatecznie taką bazę możemy dostarczyć

Proszę o kontakt na adres: clondaik2017@gmail.com
Po zgłoszeniu, przedstawię więcej szczegółów
Magdalena Perzyna

Magdalena Perzyna Prezes Zarządu

Temat: CC ZLECĘ...

Poszukuję małego call center ( od 2 stanowisk ) do realizacji projektu sprzedażowego. Stała współpraca. Rozliczenie prowizyjne.

Proszę o kontakt
516007833
Jakub Kędzia

Jakub Kędzia Szukam pracy

Temat: CC ZLECĘ...

Vocare BPO - outsorcingowe Contact Center

Jesteśmy młodą organizacją, której siedziba operacyjna zlokalizowana jest na Śląsku.
Mamy 100 stanowisk czekających na obsługę Waszych projektów.

Realizujemy kampanie:
- wsparcia sprzedaży;
- obsługi klienta;
- badań telefonicznych;
- inne w zależności od potrzeb Zleceniodawcy.

Działamy w obszarze B2B.

Posiadamy bazę danych do ponad 3 mln firm z terenu kraju, od JDG po S.A.

Zaspokoimy każdą potrzebę biznesową dostosowując Nasze działanie do Waszych potrzeb więc powyższa lista jest tylko przykładowym wyliczeniem możliwości Vocare BPO..

W przypadku zainteresowania sprawdzeniem Naszego Zespołu w działaniu zachęcam do kontaktu: biuro@vocarebpo.pl lub poprzez GL.
Karol Froń

Karol Froń CEO Contact Center
One Sp. z o.o.,
Ekspert Sprzedaży
Tele...

Temat: CC ZLECĘ...

Zlecę kampanię sprzedażową do call center, które chce zarobić w miesiącu od 5000zł do 40000zł.

Sprzedaję to w swoim call center i efekty są bardzo zadowalające, dlatego szukam call center, które chcą nawiązać współpracę i sprzedawać te same produkty zwiększając skalę.

Oferuję bazę klientów, system crm do pracy, gotowe skrypty rozmów, know how niezbędne do sprzedaży.
Po stronie call center, jest tylko zatrudnienie ludzi i sprzedaż.

Sprzedaż dotyczy produktu Tmobile – jedna, prosta oferta internetu mobilnego dla klienta B2B.

Jeśli nie masz doświadczenia w sprzedaży ofert telekomunikacyjnych, to przekażemy Ci niezbędne know-how, wyszkolimy i pokażemy jak możesz zarabiać na sprzedaży.

Proponuję na początek start z 3-5 osobami, a później rozwinięcie projektu na kolejne stanowiska.

Bardzo wysokie prowizje, terminowe płatności i współpraca na lata!

W sprawie szczegółów odnośnie współpracy, pisz na karol.fron@onecc.pl lub dzwoń 731555524.

konto usunięte

Temat: CC ZLECĘ...

Szukam call center do realizacji kampanii sprzedażowej (B2B, cold calling) w branży TSL (Transport-Spedycja-Logistyka).

Oferujemy:
-opłatę za stanowisko (zaczniemy od 2 stanowisk, później będziemy rozszerzać o kolejne)
-bazę potencjalnych klientów
-prowizję za każdego klienta
-szkolenia produktowe i sprzedażowe
-stałą współpracę

Osoby zainteresowane proszę o kontakt na priv lub mail: l.mroziewicz@orangelogistics.co (.co, a nie .com)
Joanna Kwiatkowska

Joanna Kwiatkowska Sales Manager,

Temat: CC ZLECĘ...

Witam,
Poszukujemy Call Center chętnego do współpracy przy sprzedaży produktu turystycznego. Posiadamy wlasna baze klientów, gotowy script itd.. Sprzedajemy nasza oferte od kilku lat w Europie, poprzez zagraniczne call center. Aktualnie chcemy rozszerzyć oferte na polski rynkek. . Umowa podpisywana bezpośrednio ze zleceniodawcą, rozliczenia miesięczne prowizyjne. Po więcej informacji proszę o kontakt

joanna.kwiatkowska.v@onet.pl

Temat: CC ZLECĘ...

Lider w branży Call Center z wieloletnim doświadczeniem. Posiadamy własne biura Call Center w Polsce i realizujemy różnorodne projekty sprzedażowe i leadowe.

Z zainteresowaniem przeczytałem Państwa wiadomość e-mail dotyczącą współpracy w zakresie współpracy.
W DGM wierzymy w budowanie długoterminowych relacji z naszymi partnerami i dostosowywanie usług do ich indywidualnych potrzeb. Jesteśmy przekonani, że nasze doświadczenie, zasoby i zaangażowanie czynią nas idealnym partnerem do współpracy w tym obszarze.
Oferujemy szeroki zakres usług związanych z pozyskiwaniem leadów, w tym:

Telemarketing: Nasi doświadczeni konsultanci skontaktują się z potencjalnymi klientami i zakwalifikują ich do dalszej obsługi.
Generowanie leadów online: Wykorzystujemy różne kanały online, takie jak media społecznościowe i wyszukiwarki internetowe, aby generować leady wysokiej jakości.
Email marketing: Prowadzimy kampanie email marketingowe, aby dotrzeć do potencjalnych klientów i zachęcić ich do zakupu instalacji fotowoltaicznych.
Telesprzedaż: Nasi konsultanci pomogą potencjalnym klientom w podjęciu decyzji .
Jesteśmy otwarci na nowe wyzwania i chętnie dostosujemy naszą ofertę do Państwa specyficznych potrzeb.

Aby omówić szczegóły potencjalnej współpracy, zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego.
janusz.wlodarski@dgm.pl
664134759

Następna dyskusja:

Zlecę umawianie spotkań




Wyślij zaproszenie do