Paweł Wągrodzki

Paweł Wągrodzki Bussines Partner

Temat: CC w Warszawie

Piotr P.:
Tak po za tematem, nie macie problemu z radiolinią podczas np. złej pogody? Pytam bo z moim wyniosem, pomimo zapewnień dostawcy, róznie bywało...

Poprawiło się. Dodatkowo mamy łącze podstawowe od jednego dostawcy oraz łącze zapasowe od drugiego.
Każde rozwiązanie, ma swoje wady i zalety, dlatego niezbędne jest przeprowadzenie analiz i określenie punktów krytycznych aby rozwiązanie, które zostanie przyjęte, spełniało oczekiwania. Nie jest to łatwe bo zdaniem dostawców technologii wszystkie dostarczane przez nich rozwiązania działają idealnie i są uszyte w zasadzie dla nas:). Na szczęście coraz częściej dostawcy technologi nie są brani jako doradcy przy wyborze sprzętu. Zajmują się tym doradcy, którzy mają w swoim koszyku kilku dostawców i znają procesy zachodzące w firmach.
Monika Cimaszewska (Hudzik)

Monika Cimaszewska
(Hudzik)
Bo ja kobieta
pracująca jestem :)

Temat: CC w Warszawie

Michał Tomasz Małowiecki:>
Przecież nowoczesne CC może być wyniesione do mniejszej miejscowości w której koszty pracy są mniejsze i łatwiej o pracownika. Rozumiem, że np. cc językowe lub helpdesk alcatela, czy neostrady miałby problem z zatrudnieniem agenta o odpowienim poziomie wiedzy w mniejszej miejscowości, ale telemarketing czy zwykła obsługa klienta może być spokojnie w mniejszej aglomeracji.

Tak więc dlaczego firmy nadal otwierają swoje CC w Warszawie???

W zupełności się nie zgadzam... Sama pracowałam jak i wielu moich kolegów/koleżanek w mniejszej miejscowości właśnie w cc helpdesku neostrady - przeszkolonych technicznie około 250 konsultantów z właśnie tej miejscowości i okolic. W związku z tym nikt mi nie powie, że do małych miejscowości nadają się jdynie cc telemarketingowe czy OK. Najważniejsze w tym wypadku jest przeszkolenie które kosztuje tak samo w Warszawie jak i innym miejscu. Nie mówmy tu o poziomie wiedzy bo w ten sposób uwłacza się osobom pochodzacym z mniejszych miejscowości. To że nie jest to Warszawa nie oznacza że ludzie zą zacofani w rozwoju i tępi? Toż to żart. Ci ludzie tym bardziej bedą chłonąć wiedzę i chętnie się uczyć po to by za jakiś czas móc pnąć się wyżej i uciec do większego miasta by godziwie zarabiać - proporcjonalnie do poziomu własnej wiedzy (nie 700 pln gdzie w innych miastach dostali by conajmniej 2500pln).Monika Hudzik edytował(a) ten post dnia 26.01.08 o godzinie 00:08
Michał Tomasz Małowiecki

Michał Tomasz Małowiecki Project Manager,
Service Manager,
Kierownik

Temat: CC w Warszawie

Nikt nie twierdzi, że ludzie z mniejszych miejscowosci mają mniejszą wiedze. Po prostu pracują zwykle w większych miejscowościach, więc do Call Center w mniejszej miejscowości zamiast np. 1000 potencjalnych pracowników mamy do dyspozycji 100. Jeśli chodzi o neostradę to zachowując pełen szacunek do twoich umiejętności - mam fatalne zdanie o poziomie przeszkolenia pracowników, którzy mnie obsługiwali. Jako informatyk z wykształcenia mogę stwierdzić, że zwykle nawet nie wiedzieli co do nich mówię. Nie znali wielu pojęć. Raz udało im się faktycznie mi pomóc. Trafiłem na naprawdę dobrego konsultanta. Ale jak widziałem, że jakiś ten konsultant mi nie pomoże to dzwoniłem ponownie licząc, że trafię na kogoś lepszego.

Tak w ogóle czy mierzyliście skuteczność w rozwiązywaniu problemów?

Natomiast generalnie popieram w większości ideę stworzenia małych CC w mniejszych miejscowościach. Pod Wrocławiem uważam, że Oława i Oleśnica mają spory potencjał.Michał Tomasz Małowiecki edytował(a) ten post dnia 26.01.08 o godzinie 00:39

Następna dyskusja:

Spis call center w Warszawie




Wyślij zaproszenie do