konto usunięte

Temat: CC SZKOLENIA ...

Szanowni Państwo,

Serdecznie zapraszam do uczestnictwa w

Customer Congress 15-17 czerwca W-wa

Jest to nowe przedsięwzięcie które powstało z połączenia dwóch wydarzeń, Forum Dyrektorów Obsługi Klienta i Kongresu Contact Center

Podczas Kongresu uczestnicy wysłuchają licznych prelekcji eksperckich , warsztatowych oraz dyskusji panelowych z których dowiedzą się min. jak działać wielokanałowo stawiając na identyfikację, poznanie i zaangażowanie klienta. Jak pozyskać uwagę klienta i zachęcić go do trwałej bezpośredniej relacji z marką. Jakie rozwiązania obecne na rynku umożliwiają firmom zwiększenie skuteczności poprzez segmentację klientów?

W programie min.:

-Od satysfakcji do pro - aktywnej lojalności - kiedy klienci mogą być ambasadorami naszej firmy Dr Joanna Heidtman Psycholog i socjolog, trener biznesu, doradca, coach
-Panel dyskusyjny Future Contact Center - gdzie jesteśmy do czego dążymy
-Budowanie relacji i pozytywnego doświadczenie z klientem - jak wzmacniać dodatnie emocje

Ponadto zaprezentujemy kilkanaście wystąpień w trzech praktycznych ścieżkach tematycznych: Wyzwania w Contact Center, Jakość w Obsłudze Klienta, Strategie a Inwestycje

15 czerwca przygotowaliśmy praktyczne warsztaty:

-Gamifikacja kształtowanie zachowań klientów poprzez budowanie doświadczenia gier
-Shopping Experience Design - czyli jak projektować sklepy które naprawdę sprzedają?

Szczegóły pod adresem http://customercongress.pl/
Aleksandra Bujak

Aleksandra Bujak Asystent, Success
Point Sp. z o.o.

Temat: CC SZKOLENIA ...


Obrazek

Dynamiczny rozwój rynku, powoduje, że współczesne przedsiębiorstwa muszą spełniać różnorodne, zmieniające się oczekiwania swoich klientów. Sprawna organizacja wewnątrz firmy, uporządkowane dokumenty i procesy, dobrze zorganizowana komunikacja i obsługa klienta, a także niezawodna infrastruktura - to klucz do osiągnięcia sukcesu.

Serdecznie zapraszamy do bezpłatnego udziału w dwudniowym wydarzeniu, łączącym wszystkie powyższe aspekty:

"Biznes i technologie"

21-22 lipca w Warszawie

Jest to wyjątkowe potkanie wszystkich branż mające na celu przedstawienie różnorodnych rozwiązań technologicznych, wspierających działalność firm.

Szeroki zakres tematyczny, pomoże wzbogacić wiedzę uczestników w zakresie zarówno infrastruktury oraz bezpieczeństwa IT jak również wsparcia strategii i zarządzania w przedsiębiorstwie.

Dwudniowy program, przewiduje poruszenie następujących tematów:

- Infrastruktura oraz wyposażenie serwerowni i data center
- Zapewnienie bezpieczeństwa – systemy zasilania awaryjnego, klimatyzacji
- Bezpieczeństwo danych i zasobów
- Strategia biznesowa i skuteczna metoda działania (Green IT, Wirtualizacja, Cloud Computing)
- Bezpieczeństwo fizyczne – monitoring i identyfikacja
- Narzędzia zarządcze i analityczne (BI, diagnoza i planowanie – Controlling finansowy, Big Data, BPM, Zarządzanie projektami)
- Systemy specjalistyczne, dedykowane branżom
- Platformy, systemy, aplikacje (ERP, CRM. HRMS
- Obieg dokumentów, zarządzanie, przechowywanie i archiwizacja
- Zarządzanie wiedzą i zarządzanie pracą grupową
- Zunifikowana komunikacja
- Technologie Mobilne dla biznesu

Więcej informacji na temat wydarzenia: http://successpoint.pl/biznes-i-technologie-2015

Do udziału serdecznie zapraszamy:

Kadrę kierowniczą przedsiębiorstw i instytucji:

- członków zarządu, osoby decydujące o sposobie funkcjonowania przedsiębiorstwa,
- osoby odpowiedzialne za definiowanie strategii działania organizacji,
- osoby odpowiedzialne za rozwój i innowacje / osoby decydujące o doborze rozwiązań i technologii oraz zakup i wdrażanie
- kadrę odpowiedzialną za optymalizację procesów biznesowych, analitykę biznesową
- kadrę zarządzającą działów: HR, logistyki, finansowych
- osoby odpowiedzialne za zarządzanie przepływem informacji, zarządzanie wiedzą
- dyrektorów/kierowników działów IT,
- administratorów systemów informatycznych,
- administratorów sieci, administratorów bezpieczeństwa

Aby się zarejestrować, wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy, dostępny na stronie: http://successpoint.pl/biznes-i-technologie-2015#zarej...

Organizator zapewnia materiały konferencyjne, przerwy kawowe oraz dostęp do prezentacji.

Kontakt:

Klaudia Moskała
Specjalista ds. organizacji konferencji
tel. +48 720 911 820
e-mail: klaudia.moskala[at]successpoint.pl
Barbara Jasińska

Barbara Jasińska Główny specjalista,
Grupa Energa

Temat: CC SZKOLENIA ...

ZAPRASZAMY NA PRAKTYCZNE WARSZTATY ORGANIZOWANE W WARSZAWIE

1. Telefoniczna obsługa klienta - 9 wrzesień (9:00 - 16:00) PROGRAM

! Ostatnie dni ceny promocyjnej !

2. Techniki sprzedaży w kontakcie telefonicznym - 13 październik (9:00 - 16:00) PROGRAM

3. Metody pokonywania stresu - 13 październik (9:00 - 16:00) PROGRAM

Szczegółowe informacje na naszej stronie. W razie jakichkolwiek pytań zapraszam do kontaktu.

Barbara Jasińska
BALTIC BUSINESS TRAINING
email: info@szkoleniabbt.pl
telefon: +48 793-599-961
http://www.szkoleniabbt.pl/ Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 11.08.2015 o godzinie 14:14 z tematu "szkolenie dla pracowników call center"
Karolina Hołyńska

Karolina Hołyńska Asystentka ds.
Marketingu i PR,
Focus Telecom Polska

Temat: CC SZKOLENIA ...


Obrazek


Szanowni Państwo,

zapraszamy do udziału w spotkaniu biznesowym z cyklu „Śniadania w chmurze Focus Telecom”

Jak wykorzystać nowe technologie do zwiększenia sprzedaży pożyczek gotówkowych i skutecznej windykacji?

Przedstawimy sposoby na przełamanie ograniczeń procesów windykacyjnych i unikanie pułapek utraty klientów w sprzedaży pożyczek gotówkowych.
Pokażemy narzędzia, które pomagają osiągnąć cel, zwiększają wydajność i obniżają koszty pracy.

KIEDY? środa, 16 września 2015, godz. 8:30

GDZIE? Warszawa, Centrum Biznesowe Ogrodowa 58
(mapa)

W programie min.:
1. Problemy sprzedaży pożyczek gotówkowych
2. Problemy windykacji
3. Narzędzia zwiększające sprzedaż pożyczek i skuteczność windykacji
4. Sprzedaż pożyczek - case study: CollectionLink – firma specjalizująca się w pożyczkach krótkoterminowych i ratalnych.
5. Windykacja - case study: Brudkowski&Wspólnicy – firma prawnicza specjalizująca się w odzyskiwaniu i zabezpieczaniu należności.
6. Informacje o platformie komunikacyjnej Focus Contact Center

Jak zwykle dzielimy się cenną wiedzą biznesową.
W cenie dla każdego uczestnika wartościowe publikacje wydawnictwa Harvard Business Review Polska: „DNA Innowatora” oraz najnowsze wydanie magazynu HBRP.
Obrazek


ZAREJESTRUJ SIĘ! >
Dla tych, którzy już teraz zapiszą się na śniadanie przygotowaliśmy specjalną ofertę early birds – rezerwując miejsce do 31 sierpnia otrzymają Państwo 50%.

To tylko 199 zł za pierwszą osobę + 99 zł druga osoba z firmy.

Liczba miejsc jest ograniczona.
Standardowa cena: 399 netto zł/os, druga osoba 199 zł netto/os

Zachęcamy do wzięcia wizytówek!
WIĘCEJ INFORMACJI TUTAJ >

Śniadania w chmurze z Focus Telecom Polska to sprawdzona formuła spotkań biznesowych, poświęcona nowatorskim usługom świadczonym w modelu cloud computing, przedstawiająca zarówno ich innowacyjność, funkcjonalność, dostępność a przede wszystkim bezpośrednie korzyści przekładające się na sprzedaż oraz obsługę klienta i zarządzanie przedsiębiorstwem.

NIE CZEKAJ – do 31 sierpnia koszt uczestnictwa – 50%!



Obrazek
Ten post został edytowany przez Autora dnia 19.08.15 o godzinie 15:26 Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 19.08.2015 o godzinie 15:50 z tematu "Śniadanie w chmurze - 16 września, Warszawa"
Maria Bombała Moskała

Maria Bombała Moskała Dyrektor promocji,
MultiTrain

Temat: CC SZKOLENIA ...


Obrazek
Przypominamy!
Ostatnie wolne miejsca na konferencję:

„Główne cele a długoterminowe zlecenie usług w przedsiębiorstwie”
8 grudnia 2015 r. | Warszawa
Golden Floor Budynek Millenium Plaza ul. Al. Jerozolimskie 123

Outsourcing jest obecnie jedną z najszybciej rozwijających się dziedzin.
Outsourcing to wyodrębnienie procesów i przekazanie do realizacji zewnętrznej firmie. Przedsiębiorstwo ma możliwość skupienia się na kluczowej działalności.
Zalety to przede wszystkim: odciążanie poszczególnych działów, niższy poziom zatrudnienia, zapewnienie wysokiej jakości usług zleconych dzięki doświadczeniu i wyspecjalizowaniu firm zewnętrznych. Trafnie podjęta decyzja odnośnie współpracy z firmą zewnętrzną będzie przynosić zyski i wiązać się z umocnieniem pozycji firmy.

Więcej informacji:
http://successpoint.pl/outsourcing-w-przedsiebiorstwach#

W programie m.in.:

- Wyzwania w dostarczaniu usług outsourcingowych w modelu time & material
Mariusz Topór - Program Manage, Ericpol Sp. z o.o.
- Zarządzanie usługami zgodnie z ISO 20000-1 najlepsze praktyki dla zarządzania
dr inż. Bolesław Szomański - Wydział Zarządzania Politechniki Warszawskiej
- Normy międzynarodowe opisujące procesy outsourcingu w obszarze IT
dr inż. Elżbieta Andrukiewicz - przedstawiciel Polskiego Towarzystwa Informatycznego
- Prawne aspekty Outsourcingu
Mariusz Sudoł - Prawnik, doktorant na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego
- Możliwości pozyskania dofinansowania z funduszy UE na przykładzie procesu internacjonalizacji przedsiębiorstwa
Adam Pilczuk - dyrektor ds. rozwoju w Kancelarii Doradztwa Gospodarczego Cieślak & Kordasiewicz
- Zarządzanie bezpieczeństwem danych osobowych – czy outsourcingować?
Kamil Pszczółkowski, Członek Zarządu StillSec Sp. z o.o. Sp. K.

Grupa docelowa:
- dyrektorzy, kadra kierownicza wyższego i średniego szczebla oraz przedstawiciele przedsiębiorstw
- kadra menedżerska z działów zamówień i zakupów,
- kadra odpowiedzialna za poprawność i optymalizację procesów biznesowych, standardy i jakość usług oraz zarządzanie ryzykiem
- szefowie działów finansowych i księgowych, analitycy finansowi, osoby odpowiedzialne za optymalizację kosztów,
- osoby odpowiedzialne za inwestycje w nowe technologie i rozwiązania
- dyrektorzy administracyjni, osoby odpowiedzialne za optymalizację struktury, organizację pracy i optymalne wykorzysta zasobów

Uczestnictwo w konferencji jest BEZPŁATNE dla ww. osób.

Zapraszamy do rejestracji:
http://successpoint.pl/outsourcing-w-przedsiebiorstwac...

Zapewniamy materiały konferencyjne, przerwy kawowe, dostęp do prezentacji.

"Jeśli jest coś, czego nie potrafimy zrobić wydajniej, taniej i lepiej niż konkurenci, nie ma sensu, żebyśmy to robili i powinniśmy zatrudnić do wykonania tej pracy kogoś, kto zrobi to lepiej niż my" - Henry Ford

Serdecznie zapraszamy!

Kontakt:
Iwona Ciecierska
Asystentka ds. promocji
Tel. + 48 720 911 822
e-mail: iwona.ciecierska@successpoint.pl
Karol Froń

Karol Froń CEO Contact Center
One Sp. z o.o.,
Ekspert Sprzedaży
Tele...

Temat: CC SZKOLENIA ...

Kompleksowe szkolenie dla managera w call center w formie VOD :

http://przywodztwoplemienne.pl/szkolenia/zarzadzanie-z...
Marzena S.

Marzena S. Dyrektor
Zarządzający,
HILLWAY Szkolenia
biznesowe i dora...

Temat: CC SZKOLENIA ...

W HILLWAY Training & Consulting od 8 lat szkolimy największe, i te mniejsze call/contact center w Polsce znając doskonale specyfikę pracy i zarządzania w środowisku call/conntact center.

Szkolenia dla kadry . Z obsługi klienta, sprzedaży, dosprzedaży, obsługi przez czat, w social mediach, obsługi klienta przez e-mail, jak również dla liderów, kierowników, jakościowców i Trenerów, coachów wewnętrznych

Jako jedna z nielicznych firm szkoleniowych mamy szkolenia otwarte dla kadry call center prowadzone przez wybitnych Trenerów branży, praktyków call/contact center

Aktualne tematy i terminy dostępne w Kalendarium

http://www.hillway.pl/kalendarium-szkolen-szkolenia-ot...

Następna dyskusja:

Szkolenia




Wyślij zaproszenie do