konto usunięte
Temat: CC SZKOLENIA ...
Szanowni Państwo,Serdecznie zapraszam do uczestnictwa w
Customer Congress 15-17 czerwca W-wa
Jest to nowe przedsięwzięcie które powstało z połączenia dwóch wydarzeń, Forum Dyrektorów Obsługi Klienta i Kongresu Contact Center
Podczas Kongresu uczestnicy wysłuchają licznych prelekcji eksperckich , warsztatowych oraz dyskusji panelowych z których dowiedzą się min. jak działać wielokanałowo stawiając na identyfikację, poznanie i zaangażowanie klienta. Jak pozyskać uwagę klienta i zachęcić go do trwałej bezpośredniej relacji z marką. Jakie rozwiązania obecne na rynku umożliwiają firmom zwiększenie skuteczności poprzez segmentację klientów?
W programie min.:
-Od satysfakcji do pro - aktywnej lojalności - kiedy klienci mogą być ambasadorami naszej firmy Dr Joanna Heidtman Psycholog i socjolog, trener biznesu, doradca, coach
-Panel dyskusyjny Future Contact Center - gdzie jesteśmy do czego dążymy
-Budowanie relacji i pozytywnego doświadczenie z klientem - jak wzmacniać dodatnie emocje
Ponadto zaprezentujemy kilkanaście wystąpień w trzech praktycznych ścieżkach tematycznych: Wyzwania w Contact Center, Jakość w Obsłudze Klienta, Strategie a Inwestycje
15 czerwca przygotowaliśmy praktyczne warsztaty:
-Gamifikacja kształtowanie zachowań klientów poprzez budowanie doświadczenia gier
-Shopping Experience Design - czyli jak projektować sklepy które naprawdę sprzedają?
Szczegóły pod adresem http://customercongress.pl/