konto usunięte

Temat: CC SZKOLENIA ...

Sprzedaż jest sztuką dawania satysfakcji. Możesz łatwo i szybko zwiększyć swoje kompetencje w tym zakresie oraz jeszcze skuteczniej budować relacje z klientami i partnerami biznesowymi.

Szkolenie "Efektywny Sprzedawca" to nowa jakość w sprzedaży i kontaktach z klientem. Poznasz techniki, którymi posługują się najskuteczniejsi sprzedawcy, wejdź tutaj: http://rdaniluk.pl/nlp_warsztaty_dla_ciebie i wybierz najdogodniejszy dla siebie termin. Znajdziesz tu wszystkie potrzebne informacje oraz formularz do szybkiej i wygodnej rezerwacji miejsc.Rafał Daniluk edytował(a) ten post dnia 21.03.10 o godzinie 21:20
Magdalena W.

Magdalena W. Zapraszam:
www.szkolenia-semper
.pl

Temat: CC SZKOLENIA ...


Obrazek


Szanowni Państwo,
w imieniu Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER miło mi poinformować Państwa, że w dniach 24. i 25 kwietnia 2010r. w Warszawie odbędzie się szkolenie:

SEKRETY TELEMARKETINGU
- czyli jak skutecznie zwiększyć zyski i zdobyć nowych klientów.


Działania telemarketingowe to jedna z najefektywniejszych metod dotarcia do potencjalnych Klientów. To również możliwość usprawnienia poziomu ich obsługi. Rozmowa telefoniczna tylko wtedy jest skuteczna, gdy jej scenariusz jest jasno określony, a jej przebieg opiera się o odpowiednie standardy. Mamy świadomość, jak ważne jest wypracowanie odpowiednich reguł kontaktu i właściwe szkolenie konsultantów. Nasi trenerzy ustawicznie podnoszą własne
kwalifikacje, dysponują odpowiednim doświadczeniem oraz korzystają z odpowiednich rozwiązań , pozwalających na szybszą i efektywniejszą pracę. Wiemy, jak skutecznie docierać z ofertą do ważnych dla Państwa grup celowych i jak efektywnie budować przekaz.

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW:
Zapoznanie uczestników ze specyfiką i nowoczesnymi technikami telemarketingu. Kształcenie umiejętności sprzedaży przez telefon. Savoir vivre rozmowy telefonicznej. W toku warsztatów uczestnicy będą mieli szansę wypracować słowa, zwroty i zdania kluczowe, które są najskuteczniejsze podczas rozmowy. Otrzymają indywidualną informację zwrotną jak pracować nad dostrajaniem się do klientów i co w najbliższym czasie poprawić aby rozmowy telefoniczne dawały oczekiwane rezultaty.

SZKOLENIE SZCZEGÓLNIE POLECANE DLA:
Osób używających telefonu do aktywnego poszukiwania potencjalnych klientów niezależnie od branży. Celem może być zarówno sprzedaż, umawianie spotkań, badanie potrzeb lub weryfikacja danych i opinii albo zgoda na wysłanie oferty. Szkolenie jest przeznaczone zarówno dla osób chcących pracować w telemarketingu jak i szerokiej grupy pracowników chcących doskonalić swoje umiejętności w tym zakresie.

METODY WYKORZYSTYWANE PODCZAS SZKOLENIA:
Szkolenie prowadzone jest nowoczesnymi metodami angażującymi wszystkich uczestników. Zajęcia prowadzone będą w trybie wykładowo-warsztatowym w oparciu o aktywne techniki pracy z grupą. Uczestnicy otrzymają materiały dydaktyczno-szkoleniowe pozwalające na dalsze doskonalenie umiejętności.

TRENER/WYKŁADOWCA:
Szkolenie poprowadzi doświadczony trener, konsultant i coach - posiadający wypracowany warsztat, poparty kilkuletnią praktyką zawodową w pracy trenerskiej. W sposób szczególny specjalizuje się w: szkoleniach z zakresu techniki błyskawicznych negocjacji (przede wszystkim sprzedaży), szkolenia dla personelu call center i działów telefonicznej sprzedaży i obsługi klienta.

SZCZEGÓŁOWY PROGRAM SZKOLENIA:

1.Powitanie- rozpoczęcie szkolenia.
a. Autoprezentacja uczestników szkolenia.
b. Wymiana doświadczeń w zakresie telefonicznej sprzedaży/obsługi klienta.

2.Telemarketing - czy wszyscy wiemy co to znaczy?
a. Geneza telemarketingu.
b. Skuteczność komunikacji telefonicznej.

3. Jak działa telemarketing?
a. Galeria - praca w grupie
b. Dyskusja analizująca galerię.

4. Osoba telemarketera
a. Telermarketer to zawód.
b. Wypracowanie złotych zasad telemarketingu - zajęcia warsztatowe.
c. Telefon jako szczególne narzędzie komunikacji.
d. Ja w roli telemarketera.
e. Jak mówic zeby ludzie nas słuchali?
-głos
- pauzy w rozmowie telefonicznej.
f. Umiejętność słuchania rozmówcy.

5. Dobra organizacja pracy telemarketera.
a. Sposoby zapisywania informacji o klientach.
b. Umiejętne korzystanie z terminarza i pamięć o kolejnych kontaktach z klientami.

6. Klient - rozmówca unikalny
a. Sondowanie klienta i budowanie relacji długofalowych.
b. Techniki nawiązywania relacji i ocieplania kontaktu.
c. Wpływ temperamentu i osobowości na kontakt przez telefon.
d. Techniki wywierania wpływu w rozmowie telefonicznej.

7. Etapy skutecznej rozmowy
a. Przygotowanie do rozmowy.
b. Jakich pretekstów użyć by skutecznie zacząć rozmowę?
c. Jak ocieplić zimny kontakt i kiedy wykonać następny krok?
d. Język korzyści- rozmowa o produkcie.
e. Podsumowanie ustaleń.

8. Podsumowanie-efektywność działań telemarketingowych.

MIEJSCE SZKOLENIA:
REST HOTEL
ul. Poznańska 33
05-850 Mory, k. Warszawy

KOSZT UCZESTNICTWA:
1099zł brutto- cena zawiera uczestnictwo w szkoleniu, materiały dydaktyczne, dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia oraz serwisy kawowe i obiadowe.

ZGŁOSZENIA:
Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu wystarczy wypełnić formularz znajdujący się na naszej stronie internetowej: http://www.firma-semper.pl/formularz.php
Na podstawie przesłanych informacji skontaktujemy się z Państwem aby dokończyć proces rezerwacji miejsc.
Ostateczny termin przyjmowania zgłoszeń upływa 10.04.2010r.
Ze względu na duże zainteresowanie decyduje kolejność zgłoszeń.
Ograniczona liczba miejsc ze względu na warsztatowy charakter zajęć.

Serdecznie zapraszamy Państwa do wzięcia udziału w tym niepowtarzalnym wydarzeniu.

Zespół Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER

Magdalena Kesaria-Wolniewicz
magda@firma-semper.pl
517 222 232
gg 5168708

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
info@firma-semper.pl
http://www.firma-semper.pl
NIP 7772616176
REGON 301265926
Maciej B.

Maciej B. Ekspert Customer
Contact Center |
Klientomaniak

Temat: CC SZKOLENIA ...


Obrazek


Zapraszam do udziału w najbliższych otwartych szkoleniach Akademii Telemarketingu.

25-26.03.2010 Poznań | Sprzedaż przez telefon - efektywne pozyskiwanie klientów przez telefon zobacz szczegóły >>>

29-30.03.2010 Poznań | Telefoniczna obsługa klienta - buduj satysfakcję klienta rozwiązując jego problem zobacz szczegóły >>>

14-15.04.2010 Poznań | Praktyka coachingu w call / contact center - rozwijaj pracowników - odkryj ich wewnętrzny potencjał zobacz szczegóły >>>

Szkolenia Akademii Telemarketingu:
- prowadzone są wyłącznie przez praktyków branży call center
- dostosowane do wymagań i potrzeb projektów telefonicznych
- mają praktyczny wymiar - ćwiczenia, przykłady, konkretne i skuteczne zwroty
- uwzględniają zasady uczenia się i kształtowania nawyków
- trwają o wiele dłużej niż tylko czas trwania warsztatu - standard +21
Zapraszamy do udziału w szkoleniach.

Więcej informacji:

Infolinia: 801 080 250, 61 622 71 81
http://www.akademiatelemarketingu.pl
Dawid Martynowski

Dawid Martynowski Ambitny Manager

Piotr Krupa

Piotr Krupa menadżer i trener
otwarty na
propozycje

Temat: CC SZKOLENIA ...

Nie ma znaczenia, jaką pracę wykonujesz - dyrektora generalnego, nauczyciela, rodzica czy menedżera - wszyscy jesteśmy sprzedawcami, starającymi się przekonać innych, że potrzebują tego, co mamy im do zaoferowania.

Chcesz nauczyć sie jak to robić naprawdę skutecznie? Poznać jedną z najprostszych i sprawdzonych w praktyce koncepcji sprzedaży.

Jest wiele teorii na temat sprzedaży. Wiele koncepcji, jaka powinna być struktura rozmowy sprzedażowej, jak powinien przygotować się do takiego spotkania handlowiec, jakich używać technik. Podobnie jest wiele typologii klientów i teorii o tym, co decyduje o podjęciu decyzji o zakupie.
Zależnie od teorii na szkoleniach można usłyszeć mnóstwo mądrych słów, obejrzeć rozmaite prezentacje i poznać rozmaite techniki.
No i co dalej....?
Jak się to przekłada na praktykę?

Szef firmy, w której pracowałem jako handlowiec, miał jedno powiedzenie na wszelkie teorie
"idź i sprzedaj"
Bo to jest ostateczny sprawdzian dla każdego szkolenia i każdej teorii na temat sprzedaży.

Kiedy zaczynałem prace handlowca wiele lat temu, szczęśliwie zbiegło sie to z moim zetknięciem się z NLP i wszelkie koncepcje i metody z języka perswazji, wywierania wpływu na bieżąco poddawałem weryfikacji podczas spotkań z klientami.
Wtedy też poznałem jedna z chyba prostszych i jak wynika z mojego doświadczenia najskuteczniejszą teorią, którą nazwałem "trzy etapy sprzedaży" i dzięki której, połączonej z technikami NLP stałem sie jednym z najlepszych w firmie i zostałem szefem grupy sprzedażowej.

Na tym warsztacie:
poznasz strukturę "trzyetapowej sprzedaży" i przećwiczysz ją w praktyce
zastosujesz techniki NLP, które pozwolą Ci być jeszcze skuteczniejszym
dowiesz się jak sprzedawać samemu sobie i dlaczego jest to tak ważne
nauczysz się strategii "jednej minuty"

PROWADZENIE:
Piotr Krupa
trener NLP i rozwoju osobistego, menadżer PES
grupa trenerska OpenMind
piotrkrupa.pl
GDZIE:
ul. Ząbkowska 36 biuro "to tu"
UWAGA: zapewniamy bezpłatny parking na terenie Wytwórni Koneser
KIEDY:
środa 17 marca godz. 18
WPŁATA:
20 zł przy wpłacie na konto
25 zł opłata na miejscu
przy jednorazowej wpłacie 85 zł- pięc szkoleń z certyfikatem uczestnictwa

ZAREZERWUJ MIEJSCE:
http://piotrkrupa.pl/node/144/eventregistration

ZAPEWNIAMY BEZPIECZNY DARMOWY PARKING NA TERENIE WYTWÓRNI
KONESER
Magdalena Zarębska

Magdalena Zarębska Dyrektor/Tener
biznesu

Temat: CC SZKOLENIA ...

Witam od 7 lat jestem związana z największym w kraju Call Center obsługujących 10.000.000 klientów.
Jeśli potrzebujesz specjalisty w obsłudze klienta to bardzo dobrze trafiłeś ;-)
Proponuję szkolenia z zakresu :

Techniki sprzedażowe
Obsługa Klienta
Obsługa Klienta przez telefon (telemarketing)
Jak skutecznie radzić sobie z obiekcjami klienta
Zarządzanie
Zarządzanie zmianą, konfliktem
Motywowanie
Komunikacja
Orientacja na cel
Inteligencja emocjonalna
Negocjacje

Więcej o mnie na http://opentraining.com.pl

Zapraszam
Magdalena Zarębska

konto usunięte

Temat: CC SZKOLENIA ...

"Mistrz sceny" - sztuka występów publicznych i prezentacji. (Warszawa)

Ile warta jest dla Ciebie umiejętność występów przed grupą? Gdy stoisz na środku, a wszyscy uczestnicy w ciszy i z maksymalną uwagą wpatrują się w Ciebie ciekawskimi oczami, podczas gdy Ty dobrze się bawisz i umiejętnie sterujesz procesem?
Obrazek
Poznasz ogromną ilość praktycznej wiedzy do wykorzystania od zaraz. Tutaj znajdziesz pełny opis warsztatów, galerię zdjęć oraz opinie uczestników poprzednich edycji: http://rdaniluk.pl/nlp_warsztaty_dla_ciebie
Maciej B.

Maciej B. Ekspert Customer
Contact Center |
Klientomaniak

Temat: CC SZKOLENIA ...

Kalendarz szkoleń otwartych kwiecień - czerwiec 2010

27.04 - 28.04. 2010 Warszawa | Zarządzanie zespołem call / contact center

27.04 - 28.04. 2010 Poznań | Praktyka telemarketingu dla handlowców

06.05 - 07.05. 2010 Poznań | Zarządzanie sprzedażą telefoniczną

11.05 - 12.05. 2010 Gdańsk | Telefoniczna obsługa klienta

18.05 - 19.05. 2010 Katowice | Techniki sprzedaży przez telefon

18.05 - 19.05. 2010 Poznań | Telefoniczna windykacja należności

20.05 - 21.05. 2010 Poznań | Praktyka coachingu w call/contact center

25.05 - 26.05. 2010 Katowice | Praktyka telemarketingu dla handlowców

31.05 - 01.06. 2010 Gdańsk | Sprzedaż przez telefon

08.06 - 09.06. 2010 Poznań | Zarządzanie zespołem call / contact center

15.06 - 16.06. 2010 Katowice | Telefoniczna obsługa reklamacji

22.06 - 23.06. 2010 Warszawa | Praktyka telemarketingu dla handlowców

Więcej szczegółów na naszej stronie internetowej: http://akademiatelemarketingu.pl

lub telefonicznie: 801 080 250 lub 61 622 71 81

Zapraszam do udziału w naszych szkoleniach.

MaciejMaciej B. edytował(a) ten post dnia 16.04.10 o godzinie 15:05
Maciej B.

Maciej B. Ekspert Customer
Contact Center |
Klientomaniak

Temat: CC SZKOLENIA ...

Takie okazje zdarzają się ... czasami.Tylko dzisiaj i jutro tj. 21 i 22 kwietnia możesz wziąć udział w szkoleniu Zarządzanie zespołem call center Warszawa 27 - 28.04 2010 w specjalnej cenie: zamiast normalnej ceny: 1.600 zł jeżeli zarejestrujesz i opłacisz swój udział dzisiaj (20.04) najpóźniej jutro (21.04) >>> 990 zł

Liczba miejsc jest ograniczona a więc obowiązuje zasada "kto pierwszy ten lepszy".

Skorzystaj z formularza rejestracyjnego. W polu komentarz wpisz hasło: GL
Magdalena W.

Magdalena W. Zapraszam:
www.szkolenia-semper
.pl

Temat: CC SZKOLENIA ...


Obrazek


W celu uzyskania dodatkowych informacji, czy też uzgodnienia szczegółów, pozostajemy do Państwa dyspozycji i zapraszamy do kontaktu.

Kontakt

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
517 222 232
(061) 8 102 194
info@szkolenia-semper.pl
http://szkolenia-semper.pl
Daniel Bogusz

Daniel Bogusz Prezes Zarządu, B&O
NAVIGATOR Firma
Szkoleniowa Sp. z
o.o.

Temat: CC SZKOLENIA ...

ZAPRASZAM NA SZKOLENIA OTWARTE - MAJ 2010

20% rabatu od ceny szkolenia dla członków grupy "Szkolenia promocje last i first minute" przy przesłaniu zgłoszenia do dnia 30 kwietnia.

Dołącz do naszej grupy i korzystaj z rabatów na szkolenia.

20% rabatem objęliśmy następujące szkolenia:

MOTYWOWANIE HANDLOWCÓW. Systemy Wynagrodzeń i Motywowanie Pozafinansowe.

Motywowanie handlowców, to szkolenie obejmujące wszystkie elementy motywacji finansowej i pozafinansowej, które powinny funkcjonować w sprawnie działającym dziale handlowym. 10% przychodu ze szkolenia zostanie przekazane na cele statutowe Polskiej Akcji Humanitarnej ...
poznaj pełny program szkolenia

COACHING - Warszat Menedżerski

Uczestnicy przećwiczą metody i narzędzia coachingowe w trakcie własnych "sesji" coachingowych, co pozwoli na wypracowanie rozwiązań dylematów z realnych sytuacji ich życia zawodowego oraz będą potrafili wdrożyć wypracowane rozwiązania w swoje zadania menedżerskie.
poznaj pełny program szkolenia

WPROWADZANIE NOWEGO PRODUKTU NA RYNEK (New Product Development)

Szkolenie jest przeznaczone dla product i brand managerów, dyrektorów marketingu, członków zarządu.
poznaj pełny program szkolenia

EFEKTYWNOŚĆ OSOBISTA z Elementami Organizacji i Planowania

Na szkolenie zapraszamy każdego, ... komu zależy na zwiększeniu swojej osobistej efektywności.
poznaj pełny program szkolenia

OBSŁUGA KLIENTA - NAJLEPSZE STANDARDY

Standardy obsługi klienta to zbiór zasad i procedur opisujących zachowania, czynności i umiejętności, dzięki którym możemy być pewni, że nasza obsługa klienta jest solidna, uprzejma, profesjonalna, jednym słowem ma wszystkie cechy, których oczekuje klient.
poznaj pełny program szkolenia

ZARZĄDZANIE PRZEZ CELE

Jak prawidłowo wdrożyć i wykorzystać możliwości Zarządzania Poprzez Cele, o tym powiemy już na szkoleniu.
poznaj pełny program szkolenia

NEGOCJACJE CENOWE DLA HANDLOWCÓW

Nabierzesz pewności siebie w trakcie rozmów o cenie. Przekonasz się, że stoisz na silnej pozycji i dysponujesz wieloma atutami, o których nawet nie pomyślałeś.
poznaj pełny program szkolenia

UWAGA RABAT!
20% rabatu od ceny szkolenia dla członków grupy "Szkolenia promocje last i first minute" przy przesłaniu zgłoszenia do dnia 30 kwietnia.

Dołącz do naszej grupy i korzystaj z rabatów na szkolenia.
Tomasz Dulewicz

Tomasz Dulewicz Coach, trener

Temat: CC SZKOLENIA ...

Polecam Kurs: Elementy Coachingu i Treningu

Kurs ma na celu zapoznanie uczestnika z podstawowymi metodami prowadzenia treningu oraz coachingu. Umożliwia praktyczne opanowanie podstawowych umiejętności pracy trenera oraz coacha. Adresowany jest do managerów, doradców zawodowych, specjalistów ds. personalnych, handlowców oraz osób zainteresowanych poznawaniem od podstaw metod prowadzenia treningu oraz coachingu.

Informacje organizacyjne:

Długość: 40 godzin szkoleniowych (2x8h + 6x4h)
Terminy: 29 kwiecień; 6, 13, 20 i 27 maj; 10 czerwiec 2010 (warsztaty 18:00-21:00) oraz 15-16 maj 2010 (dwudniowy trening 10:00-18:00)
Miejsce: ul. Św. Filipa 23/6, Kraków
Prowadzący: Tomasz Dulewicz
Inwestycja:
- 400 zł (raty 3 x 150 zł)
- studenci: 300 zł (raty 3 x 110 zł)

Pełen opis kursu:
http://www.coaching-wewnetrzny.pl/elementy.html

Korzyści po ukończeniu kursu:

* opanowanie podstawowych umiejętności trenerskich
* opanowanie podstawowych umiejętności pracy coacha
* rozwinięcie umiejętności komunikacyjnych
* rozwinięcie umiejętności pracy zespołowej
* poznanie sposobów i metod rozwiązywania trudności osobistych jak i zawodowych
* opanowanie umiejętności wprowadzania zmian
* panowanie umiejętności osiągania celów
* rozwiniecie kreatywności, spontaniczności, pewności siebie, opanowania i spokoju.

Strona spotkania w GodenLine:
http://www.goldenline.pl/spotkanie/kurs-elementy-coach...

Pozdrawiam,
Tomasz Dulewicz
Marzena S.

Marzena S. Dyrektor
Zarządzający,
HILLWAY Szkolenia
biznesowe i dora...

Temat: CC SZKOLENIA ...

Zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym HILWAY - firmy wspierającej rozwój branży call center w Polsce

COACHING I MONITORING W ZARZĄDZANIU CALL CENTER

Trener prowadzący:
KAMILA KRAWCZYK Trener, socjolog ze specjalizacją zarządzenie personelem zakończoną obroną pracy dotyczącej Coachingu jako jednej z metod podnoszenia kwalifikacji pracownika. Od 2003 związana z branżą call center i obsługą klienta. Jest jednym z najbardziej rozchwytywanych trenerów branży call center, typowa gwiazda trenerska, która świetnie wchodzi w interakcję z uczestnikami szkoleń. Po jednym z jej szkoleń zanotowano aż 300% wzrost efektywności sprzedaży telefonicznej w ujęciu dziennym. Przeprowadziła ok. 400 dni szkoleniowych i ponad 2 000 coachingów.Marzena Sawicka edytował(a) ten post dnia 14.06.11 o godzinie 20:01
Tomasz Dulewicz

Tomasz Dulewicz Coach, trener

Temat: CC SZKOLENIA ...

Kurs: Elementy coachingu i treningu

Kurs ma na celu zapoznanie uczestnika z podstawowymi metodami prowadzenia treningu oraz coachingu. Umożliwia praktyczne opanowanie podstawowych umiejętności pracy trenera oraz coacha. Adresowany jest do managerów, doradców zawodowych, specjalistów ds. personalnych, handlowców oraz osób zainteresowanych poznawaniem od podstaw metod prowadzenia treningu oraz coachingu.

Informacje organizacyjne:

Długość: 60 godzin szkoleniowych (6 dni)
Terminy: 19-20 czerwiec, 3-4 lipiec oraz 17-18 lipiec 2010 (godz. 9:00-18:00)
Miejsce: ul. Św. Filipa 23/3, Kraków
Prowadzący: Tomasz Dulewicz
Inwestycja:
- 450 zł
- 350 zł (studenci)
Pełen opis kursu i zapisy:
http://www.coaching-wewnetrzny.pl/elementy-w.html

Korzyści po ukończeniu kursu:

* opanowanie podstawowych umiejętności trenerskich
* opanowanie podstawowych umiejętności pracy coacha
* rozwinięcie umiejętności komunikacyjnych
* rozwinięcie umiejętności pracy zespołowej
* poznanie sposobów i metod rozwiązywania trudności zawodowych jak i osobistych
* opanowanie umiejętności wprowadzania zmian
* panowanie umiejętności osiągania celów
* rozwiniecie kreatywności, spontaniczności, pewności siebie, opanowania i spokoju

Strona spotkania w GoldenLine:
http://www.goldenline.pl/spotkanie/kurs-elementy-coach...

Pełen opis kursu i zapisy:
http://www.coaching-wewnetrzny.pl/elementy-w.html

konto usunięte

Temat: CC SZKOLENIA ...

"Mistrz sceny" - sztuka prezentacji i komunikacji z grupami – 10,11 lipca w Warszawie.

Ile dla Ciebie warta jest umiejętność występów przed grupą? Gdy stoisz na środku, a wszyscy uczestnicy w ciszy i z maksymalną uwagą wpatrują się w Ciebie ciekawskimi oczami? A Ty w tym czasie dobrze się bawisz i umiejętnie sterujesz procesem grupowym. Po co? Bo chcesz, żeby byli zrelaksowani, rozbawieni i jednocześnie zmotywowani do słuchania, a tym samym efektywnie uczyli się informacji, które przekazujesz.

Na szkoleniu poznasz ogromną ilość praktycznej wiedzy do wykorzystania od zaraz.
Obrazek
Po więcej informacji zapraszam na stronę szkolenia:
http://rdaniluk.pl/nlp_warsztaty_mistrz_sceny

Tutaj znajdziesz opinie uczestników poprzednich edycji szkolenia:
http://www.rdaniluk.pl/nlp_testymoniale

Przyjdź - dowiesz się jak przekonująco mówić i przemawiać!
Karolina Cichocka

Karolina Cichocka Trainer, The English
Cocktail

Temat: CC SZKOLENIA ...

Obsługa klienta w języku angielskim

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu?
Dzisiaj obsługa klienta zagranicznego nie sprowadza się już tylko do bycia miłym i bezproblemowego spełniania jego próśb. Współczesny klient zagraniczny jest wybredny, a zdobywanie jego przychylności to proces złożony. Właściwa obsługa klienta przekłada się bezpośrednio na wielkość sprzedaży. Dlatego też na pierwszym miejscu stawia się potrzeby klienta i sposoby ich zaspokajania. W tym celu należy gruntownie zrozumieć swych klientów i odpowiednio dostosować do nich zdolności swoje i firmy.

Profil uczestników:
- handlowcy działający na rynkach zagranicznych
- managerowie odpowiadający za marketing, sprzedaż
- pracownicy działu obsługi klienta
- wszyscy zainteresowani poszerzeniem wiedzy nt technik sprzedaży oraz obsługi klienta zagranicznego, ze znajomością języka na poziomie Pre-Intermediate

Celem szkolenia jest:
- rozwinięcie umiejętności komunikowania się w języku angielskim i unikania błędów w komunikacji z klientem
- identyfikacja potrzeb rozmówcy i uświadamianie potrzeb klientowi
- nabycie umiejętności budowania pozytywnego wizerunku firmy poprzez określone postawy i zachowania
- trening umiejętności w sytuacjach trudnych podczas obsługi klienta zagranicznego

Program szkolenia (po angielsku tak jak całe szkolenie):
Training Outline
What an Attitude!: Where Service Excellence Starts
A positive attitude on the part of the customer service provider goes a long way toward delivering an excellent experience. This introductory lesson covers the factors that produce great service and those that ruin a customer service interaction.

Tools of the Trade: The Telephone
In this unit, participants will learn phrases that say "professional, warm, and ready to help." They will learn how to screen calls without putting people off; find out what to say instead of, "Hold, please;" practice taking accurate and effective messages; and understand questioning techniques that get to the root of customer concerns.

Accents and Dialects: Keys for Navigating Through Tough Calls
A thick accent or regional dialect can make a telephone conversation more difficult. This component focuses on ways to better understand heavy accents and dialects, along with skills for reducing the speech markers of your organization's staff.

It's Not What You Say...: Rephrasing for Better Relationships
The lesson "it's not what you say, but how you say it" is one that takes some people years to learn. In this section, participants will learn how to use language so that their messages will be better received during customer interactions. Special emphasis is placed on learning to say "no" in ways that reduce conflict and eliminating phrases such as "that's not my job" and "I don't know."

The Good, the Bad, and the Ugly: Dealing with Difficult Customers
Not all customers are easy to deal with. Using real-world case studies, participants will learn in this portion of the training how to effectively interact with angry customers, complaining customers, those who try to take advantage of the organization, and more.

Do Call Again: Leaving Positive, Lasting Impressions
This discussion teaches participants how to leave a lasting impression that makes callers want to call again. Points covered include managing talkative callers without being rude, making statements that indicate a conversation is over, and leaving effective voicemails that don't lead to endless telephone tag.

Customer Service Stress: 15 Minute Mini Spa
Dealing with customers' needs, wants, and frustrations can lead to unneeded stress and frustration. The training session concludes with a presentation of stress management techniques to ensure that participants stay refreshed and alert and that they deliver exceptional customer service.

-----------------------------------------
Miejsce:
Warszawa, Porto Praga

Cena:
1120zł (dla społeczności GL 900zł)

Szczegóły:
Katarzyna Czerwińska
The English Cocktail
ul. Okrzei 32
03-710 Warszawa
Tel. +48 22 670 43 33
Fax +48 22 670 43 33 wew. 28
k.czerw@theenglishcocktail.com.pl
theenglishcocktail.com.pl
Grzegorz Kwiatkowski

Grzegorz Kwiatkowski HR Projects,
Analytics, Workforce
Balancing

Temat: CC SZKOLENIA ...

Szukam firmy szkoleniowej, która jest w stanie przeprowadzić szkolenie dotyczące obszaru Zarządzania Projektami według poniższych wstępnych założeń.
Zakres i cel szkolenia:
- zapoznanie uczestników z metodyką PRINCE 2 lub inną adekwatną w obszarze zarządzania projektami, z naciskiem na bezpośrednią implementację metody i technik na obszar projektów IT@Telco w sektorze Call/Contact Center
- zapoznanie uczestników z wiedzą dotyczącą podstaw zarządzania projektami

Grupa szkolona:
- 10 -15 osób
- liderzy/koordynatorzy projektów
- kadra kierownicza

Czas, miejsce i termin szkolenia:
- optymalnie 3 dni (oczywiście kwestia zależna od zakresu materiału)
- lokalizacja: siedziba firmy - Ślęza k. Wrocławia (ewentualnie lokalizacja wyjazdowa)
- realizacja do końca sierpnia 2010 – ostatni tydzień

Dodatkowe informacje:
- otwarci jesteśmy na każdą ciekawą propozycję
- szczegóły do ustalenia bezpośredniego mail/telefon po przesłaniu wstępnej oferty/propozycji
- mile widziane dofinansowanie szkoleń w ramach EFS lub innych projektów unijnych
- składanie ofert do 06/08/2010

Kontakt:
- mail: grzegorz.kwiatkowski@avistamedia.pl
- ewentualnie priv na GL

konto usunięte

Temat: CC SZKOLENIA ...

Metafory, historie, opowieści z ProActive Clubs!
Obrazek
Zapraszamy na kolejne szkolenie Ogólnopolskiej sieci klubów rozwoju osobistego ProActive Clubs. Spotykamy się w Warszawie, Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Lublinie, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, Toruniu i Wrocławiu w dniu 21 lub 22 sierpnia w zależności od miasta.

Tym razem będziemy ćwiczyć konstruowanie metafor i opowiadanie historii, które mają dodatkowe, ukryte znaczenie. To wspaniała umiejętność wykorzystywana przez najlepszych mówców, trenerów i coachów. Dowiesz się, jak za pomocą metafor zmieniać przekonania. Nauczysz się komunikować jeszcze precyzyjniej, bardziej obrazowo, a tym samym efektywniej i ciekawiej.

Spotkanie trwa 6h, opłata to jedynie 35zł.

Tutaj znajdziesz pełną informację o spotkaniu i informację o sposobie rezerwacji miejsca:
http://proactiveclubs.pl/index.php?option=com_content&...

Spotkanie na GoldenLine:
http://www.goldenline.pl/spotkanie/metafory-historie-o...

Strona wydarzenia na Facebook:
http://www.facebook.com/event.php?eid=138639402826134

Zapraszamy Cię. Dołącz do nas. Rozwijaj się z pasjonatami, pod czujnym okiem Trenera i w świetnej atmosferze.Rafał Daniluk edytował(a) ten post dnia 10.08.10 o godzinie 13:17
Magdalena Pielak

Magdalena Pielak Menedżer Projektów,
Nowoczesna Firma

Temat: CC SZKOLENIA ...

Zapraszamy do udziału w praktycznych warsztatach w ramach VI edycji projektu Siła Telemarketingu 2010!

Przygotowaliśmy dla Państwa trzy różnorodne tematy do wyboru:

- Narzędziownia menedżera call center - prowadzą eksperci firmy Akademia Telemarketingu
- O miękkim wzmacnianiu potencjału pracowników call center - prowadzą eksperci firmy Piasecka&Żylewicz
- Zaawansowana sprzedaż do klientów biznesowych - prowadzą eksperci firmy Catman Polska

Warsztaty odbywają się 28 września w Knowledge Village w Warszawie i towarzyszą konferencji Siła Telemarketingu 2010.

Zapraszamy do poznania pełnego programu wydarzenia na stronie silatelemarketingu.nf.pl

Jeśli chcą Państwo otrzymać szczegóły programu prosimy o kontakt:

Błażej Pianowski
Tel. 22 314 14 82
blazej.pianowski@nf.pl
Michał Mącznik

Michał Mącznik Trener Praktycznej
Improwizacji

Temat: CC SZKOLENIA ...

Zapraszam serdecznie na szkolenie: ASERTYWNOŚĆ W PRACY

Podczas tego szkolenia dowiesz się jak budować własną postawę asertywną w miejscu pracy. Poznasz techniki asertywne oraz narzędzia, które pomagają w codziennej biurowej komunikacji z kolegami z pracy, przełożonym i klientami. Dowiesz się, czym jest skuteczna komunikacja i w jaki sposób stosować ją tak, aby ułatwiać sobie życie.

To szkolenie jest dla ciebie jeżeli:
• chcesz przejmować większą inicjatywę w kontaktach towarzyskich
• chcesz być sobą nawet w niekomfortowych sytuacjach
• uważasz, że nie potrafisz się skutecznie komunikować i wyrażać własnego zdania
• inni „wchodzą ci głowę” i chcesz to zakończyć
• chcesz poprawić jakość swojej komunikacji
• uważasz, że nie masz „siły przebicia” na spotkaniach służbowych
• nie wyrażasz swojego zdania i nie mówisz o swoich pomysłach, bo boisz się wygłupić
• denerwuje cię gdy masz komuś odmówić lub upomnieć się o swoje
• stresują cię rozmowy z "trudnymi klientami"
• chcesz poznać i nauczyć się wykorzystywać w praktyce techniki asertywne

Co zyskujesz zapisując się na szkolenie
• dowiesz się jak budować własną postawę asertywną
• poprawisz swój sposób komunikacji w pracy
• dowiesz się jak upominać się o swoje
• nauczysz się reagować na krytykę i atak
• nauczysz się odmawiać nie obrażając innych
• dowiesz się więcej o sobie i swoich zachowaniach
• będziesz wiedział(a) jak skutecznie wyrażać własne oczekiwania
• zaplanujesz budowę swojej postawy asertywnej po szkoleniu
• otrzymasz narzędzie do zmiany przeszkadzających przekonań
• zaczniesz powiększać swoją strefę komfortu tak, aby w stresujących sytuacjach mieć większy luz

PROWADZĄCY: Michał Mącznik
TERMIN: 25-26 Wrzesień w godz. 10:00-18:00 i 9:00-17:00
MIEJSCE: Kraków, ul. św. Filipa 23/6
INWESTYCJA: 400 zł

Jeżeli wpłacisz pieniądze do 16 września - oszczędzasz 100 zł. Cały koszt dwudniowego szkolenia wyniesie wtedy 300 zł.

Zobacz opinie uczestników szkoleń: http://personal-coach.pl/opinie.html i zarezerwuj miejsce już teraz.

W celu rezerwacji miejsca, zapisz się na stronie:
http://personal-coach.pl/szkolenie-asertywnosc-w-pracy...

W razie pytań lub wątpliwości skontaktuj się:
michal@personal-coach.pl
tel. 511-088-341

Następna dyskusja:

Szkolenia




Wyślij zaproszenie do