Temat: CC SZKOLENIA ...
Szkolenie/oferta
BUDOWANIE ZAUFANIA I RELACJI W BIZNESIE
Świadome Budowanie Zaufania i Relacji Biznesowych pozwala nad nimi panować i daje fascynujące uczucie kreacji rzeczywistości
DLACZEGO SZKOLENIE w COURSEE?
Jeśli zależy Państwu na zwiększeniu umiejętności budowania relacji, budowania zaufania Klienta oraz przekonaniu się jak dzięki tym umiejętnościom pracownicy Państwa firmy budują przewagę konkurencyjną, tak by zapewnić sukces przedsiębiorstwa w obecnej sytuacji rynkowej, zapraszamy Państwa do skorzystania z naszej oferty szkoleniowej.
Jeśli chcą Państwo poznać innowacyjne i maksymalnie skuteczne narzędzia, kwintesencję umiejętności miękkich wzbogaconych o NLP (Neurolingwistyczne Programowanie) to proponowana oferta jest właśnie dla Państwa.
CELE SZKOLENIA
• Przekazanie uczestnikom szkolenia wiedzy na temat sposobów i czynników mających wpływ na budowane relacji i zaufania Klienta
• Podniesienie świadomości istoty zmian decyzyjności i zachowań Klienta
• Przekazanie uczestnikom umiejętności komunikowania się celem lepszego zapoznania się z oczekiwaniami i potrzebami Klienta, jego pozyskaniem i utrzymaniem
GRUPA DOCELOWA
• Pracownicy Działów Marketingu i Public Relations
• Pracownicy Działów Sprzedaży/Telesprzedaży, Pracownicy Działów Handlowych
• Pracownicy Działów Obsługi Klienta, Pracownicy Call Center
KORZYŚCI INDYWIDUALNE
Po szkoleniu uczestnicy będą:
• Potrafili stosować skutecznie mechanizmy komunikowania się i podejmowania decyzji własnych i Klienta
• Potrafili prowadzić i kontrolować rozmowę handlową
• Znali zasady budowania dobrej atmosfery sprzedażowej
• Potrafili wpływać na zmianę decyzji Klienta
• Posiadali wiedzę z zakresu mechanizmów zachowań w oparciu o najskuteczniejsze teorie
• Potrafili posługiwać się specyficznymi narzędziami
KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI
• Zwiększenie szans sprzedażowych
• Zwiększenie skuteczności pozyskiwania Klientów
• Polepszenie wizerunku firmy
• Zwiększenie przewagi konkurencyjnej
CZAS TRWANIA
• 2 dni szkoleniowe
• Projekt szkolenia zakłada łącznie 12 godzin, po 6 godzin dziennie
INFORMACJE DODATKOWE
• Każdy Uczestnik otrzyma komplet materiałów szkoleniowych (prezentacje w wersji elektronicznej i drukowanej)
• Certyfikat ukończenia szkolenia
WIELKOŚĆ GRUPY
• do 12 osób
INWESTYCJA
671 zł lub 549 zł , rabat obowiązuje przy wpłacie do 1 grudnia 2009 r.
Specjalna promocja
35% dla Stałych Klientów (osób, które uczestniczyły w minimum jednym spotkaniu otwartym lub szkoleniu).
Cena obejmuje: udział w szkoleniu 1 osoby, komplet materiałów szkoleniowych, kawa, herbata i ciasteczka w czasie przerw kawowych, certyfikat.
Zarezerwuj sobie miejsce już teraz !
Ilość miejsc ograniczona do 12 osób.
Decyduje kolejność wpłat,
dane do przelewu:
Iwona Sorbian SZKOLENIA
Ul.Stefana Bryły 2 lok.164
02-685 Warszawa
nr konta: MultiBank PL 36 1140 2017 0000 4502 0920 2245
Istnieje możliwośc zorganizowania szkolenia w państwa firmie:
1900 zł Brutto (cena zawiera 22% VAT) za 1 dzień szkolenia w Państwa firmie
SYLWETKA PRELEGENTA
Iwona Sorbian
Specjalista budowania relacji i zarządzania wartością Klienta. Jako certyfikowany Trener NLP prowadzi szkolenia z zakresu rozpoznawania potrzeb i wartości Klienta, zarządzania sobą w czasie, sprzedaży, negocjacji, autoprezentacji i wystąpień publicznych, zarządzania, kierowania zespołem i komunikacji. W swojej pracy wykorzystuje wieloletnie doświadczenie w obszarze marketingu, sprzedaży i restrukturyzacji przedsiębiorstw.
Ukończyła szereg kursów i szkoleń z zakresu organizacji i zarządzania, procesów coachingowych, mentoringu, prowadzenia szkoleń, najnowszych kierunków psychologii, metody Jose Silvy, ustawień systemowych metodą Berta Hellingera, programowania neurolingwistyczne (NLP), narzędzi Komunikatu Otwartego, które są częścią Teorii Wywierania Wpływu (I.E.T).
Kontakt:
W przypadku jakichkolwiek pytań lub uwag jesteśmy do Państwa dyspozycji
Iwona Sorbian
Dyrektor Zarządzający
Tel.: +48 517 560 097
e-mail.: iwona.sorbian@coursee.eu
Zapraszamy Państwa do odwiedzenia naszej strony
http://coursee.eu