Temat: CC OFERUJĘ...
SPRZEDAŻ BEZPOŚREDNIA
Mam do zaoferowania w pełni wyposażone Contact Center w niezwykle dobrej lokalizacji w Krakowie. Dogodny dojazd zarówno komunikacją miejską jak i samochodem. Parking obok lokalu pozwalający na spokojne zaparkowanie samochodu.
Contact Center przygotowane na zasadzie SIT&WORK. Zero wymaganego wkładu własnego.
W skład Contact Center wchodzi zarówno pełne umeblowanie, wyposażenie tele-informatyczne, centrala telefoniczna, pełne zaplecze socjalne.
W pełni wyposażone stanowiska pracy. Lokal wyremontowany pod koniec 2012 roku ( pomalowany, ułożona nowa wykładzina podłogowa, na sali głównej – wykładzina wygłuszająca )
Call Center posiada 40 stanowisk roboczych wyposażonych w komputery stacjonarne. Komputery marki DELL i FUJITSU, wraz z monitorami o przekątnej od 17 do 19 cali, klawiatura, myszka oraz słuchawki przy każdym stanowisku. 25 stanowisk umieszczonych w boxach wykonanych z pochłaniającego dźwięk materiału. Pozostałe stanowiska ustawione na biurkach. Każde stanowisko wyposażone w obrotowe krzesło na kółkach.
Każde stanowisko posiada dostęp do wewnętrznego systemu CRM vTiger działającego na platformie Elastix. Dzięki któremu istnieje możliwość uploadu wewnętrznej bazy klientów, lub rozpoczęcie pracy od „początku” i tworzenie własnej bazy – możliwość dopasowania systemu pod projekt.
Możliwość cesji zarówno internetu szerokopasmowego oraz linii telefonicznych ( abonamenty wynegocjowane na niezwykle korzystnych warunkach )
Dla Państwa wygody istnieje możliwość nabycia od naszego dostawcy następujących sekwencji numerycznych
• skrócone numery stacjonarne np. 1-94-94
• linie bezpłatne dla osoby dzwoniącej – 0-800
• linie ulgowe 0-801
• linie firmowe 0-804
Idealne rozwiązanie dla istniejącego już Contact Center chcącego rozwinąć swoją działalność jak i dla firm start-up.
Contact Center idealnie dopasowane zarówno dla połączeń przychodzących czyli:
• przyjmowanie zamówień
• udzielanie informacji ( infolinia )
• wsparcie serwisowe ( helpdesk )
• przyjmowanie reklamacji i zażaleń
• przyjmowanie rezerwacji ( w przypadku dostępu do zewnętrznego systemu rezerwacji )
oraz dla połączeń wychodzących :
• tworzenie lub weryfikacja baz danych
• badania rynku i badania marketingowe ( tzw. wywiad CATI )
• sprzedaż przez telefon, umawianie spotkań dla przedstawicieli handlowych
• windykacja
Niezwykle jasny i przejrzysty układ biura pozwala na dowolne zorganizowanie poszczególnych pomieszczeń. W skład biura wchodzą :
- Sala konferencyjna o powierzchni ok. 28 m2, w sali – stół konferencyjny z 10 krzesłami, szafki, tablica ścieralna wraz z flipchartem.
- Pomieszczenie socjalne dla pracowników o powierzchni około 8 m2 wraz ze stołem i krzesłami
- Pokój dla osób zarządzających o powierzchni około 28 m2
- Pokój dla działu HR o powierzchni około 28 m2
- W pełni wyposażona kuchnia ( szafki, lodówka, zlewozmywak, dystrybutor wody ) o powierzchni 6 m2
- Recepcja wraz miejscem dla klientów. W recepcji – urządzenie wielofunkcyjne Konica Minolta BIZHUB500
- Serwerownia wraz z klimatyzacją. Dwa serwery oraz jeden dodatkowo pracujący jako NAS. Jeden z serwerów ma 4GB RAM oraz jeden procesor dwurdzeniowy XEON, drugi ma procesor XEON 4 rdzenie i 8 GB RAM. Wszystkie w obudowie RACK. Całość spięta w jeden UPS. Klimatyzator w serwerowni to SPLIT LG, na dachu również jednostka LG o mocy chłodniczej 5KW
- Dwie oddzielne toalety
- Sala główna open-space z wydzielonym dodatkowym pół-otwartym pomieszczeniem dla osób koordynujących o powierzchni około 200 m2
- Sala boczna w której istnieje możliwość zaadoptowania dodatkowych stanowisk o powierzchni około 40 m2 – w sali stanowiska robocze z biurkami i komputerami.
W oknach w marcu zostały zamontowane nowe rolety, skutecznie chroniące przez słońcem jak i ciepłem. W biurze zainstalowany alarm, piękna recepcja wraz z miejscem dla odwiedzających klientów, szafki dla pracowników na buty zamienne wraz z wieszakami na ubrania.
Cena całego Contact Center to 200 000 złotych.
W przypadku pytań lub chęci oglądnięcia lokalu zapraszamy do kontaktu
519 606 431 lub email clocek1@gmail.com
Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 08.10.2013 o godzinie 14:35 z tematu "SPRZEDAM CALL CENTER - KRAKÓW "