Maja K.

Maja K. Prężnie rozwijająca
się Kancelaria
Finansowa poszkuje
osó...

Temat: CC OFERUJĘ...

Intensywnie poszukujemy osób mających doświadczenie w obsłudze klienta w celu nawiązania współpracy. Interesują na zwłaszcza zainteresowani z okręgu poznańskiego.
zaintrygowanych zapraszam na priv bądź profil.
Zbigniew Piotrowski

Zbigniew Piotrowski Własna działalność -
właściciel firmy,
ZIBIX.NET
Zbigniew...

Temat: CC OFERUJĘ...

Witam.

Najniższa opłata za system Call Center w kraju:

już od 35 zł netto miesięcznie!

Czym odróżniamy się od innych firm proponujących podobne usługi?

Najważniejszą różnicą jest to, że serwer Call Center jest postawiony na miejscu u klienta. Gwarantuje to idealne działanie systemu (z serwera korzysta tylko 1 klient), brak opóźnień w komunikacji i znacznie niższe koszty niż w przypadku oferty konkurencji.

Dodatkowo cała pomoc techniczna jest wliczona w cenę abonamentu. Jesteśmy cały czas w stałym kontakcie z naszymi klientami. Wprowadzamy zmiany, których klienci sobie życzą po to aby system dla każdego działał idealnie.

Co wchodzi w skład systemu Call Center?

- po pierwsze serwer Call Center. Jest to serwer bądź klaster serwerów (kilka serwerów połączonych razem). Ilość oraz moc serwerów uzależniona jest od ilość stanowisk telemarketerów. Serwery są zabezpieczone przed utratą danych na skutek awarii dysku twardego. Serwer działa praktycznie bezgłośnie - może być z powodzeniem zainstalowany w miejscu pracy telemarketerów. Do serwera dołączony jest UPS zabezpieczający przed wzrostami, spadkami czy brakiem zasilania.

- po drugie oprogramowanie Call Center. System automatycznie wybiera połączenie do bazy klientów. Najważniejszą zaletą naszego jest sytemu jest możliwość ustawienia tzw. prędkości wybierania numerów. Dzięki takiemu rozwiązaniu czas oczekiwania na kolejną rozmowę zostaje skrócony do nawet 2 – 3 sekund. Zapewnia to bardzo dużą wydajność telemarketera – czyli realny wzrost zysków Państwa firmy.

System ma bardzo rozbudowane raporty każdej działalności. Bez problemu sprawdzimy z kim dany telemarketer rozmawiał, jaki był efekt rozmowy, jak długo przebywał na przerwie, itd. Statystyki są cały czas przechowywane na serwerze – mogą Państwo do nich wrócić w każdej chwili.

W celu poprawienia jakości rozmów przez telemarketera wszystkie rozmowy mogą być nagrywane. Po dokonaniu odsłuchu mogą Państwo zweryfikować i poprawić pracę telemarketera.

Jest także możliwość dokonywanie odsłuchów LIVE przez koordynatora - osoba nadzorująca słyszy co w danej chwili mówi telemarketer i po skończonej rozmowie może natychmiast poprawić telemarketera

Poniżej część pozostałych możliwości oraz funkcji systemu:
* tworzenie automatycznych kampanii powiadamiających naszego klienta o spotkaniu/badaniu/prezentacji
* możliwość tworzenia kampanii „jeżeli wybierasz tą opcję to wciśnij 1” – bardzo przydatna funkcja do tworzenia ankiet
* automatyczne wykrywanie poczty głosowej i FAXów – w znacznej większości przypadków takie połączenia nie są przekazywane do telemarketera

* funkcja CallBack – jeżeli klient poprosi o telefon w późniejszym terminie to nie ma problemu ze zdefiniowaniem takiej akcji w systemie
* skalowalność systemu – nie ma znaczenia czy posiadają Państwo 5 czy 200 telemarketerów. Nasz system zostanie dostosowany do Państwa potrzeb.

- po trzecie stanowiska telemarketerów. Kompleksowo wyposażymy każde stanowisko. Dostają Państwo komputer z monitorem, klawiaturą, myszką i dobrej jakości słuchawkami. System na komputerach telemarketerów jest zainstalowany i skonfigurowany w sposób gwarantujący bezproblemową pracę.

Jeżeli biuro, w którym otwieracie Państwo telemarketing nie jest wyposażone w sieć komputerową to nasza firma połączy wszystkie stanowiska w jedna sieć. Opieramy się na sprawdzonych rozwiązaniach gwarantujących niezawodność.

Potrzebujecie Państwo boxy dla telemarketerów? Nie ma problemu – wykonamy projekt i zmontujemy boxy na miejscu w biurze.

Wszelkie szczegóły dostępne pod danymi:

Zbigniew Piotrowski
email: zp@novar.mobi
GSM: 602 698 394 Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 22.08.2013 o godzinie 12:43 z tematu "Obserwuj Odpowiedz Call Center - kompletny system (hardware, software, sieć, stanowiska, boxy) - od 35 zł netto za stanowisko"

Temat: CC OFERUJĘ...

OFERTA CONTACT CENTER OUTSOURCING

Obrazek

Witam Państwa serdecznie,
Contact Center Outsourcing oferuje pełny zakres usług Call/Contact Center, między innymi obsługę połączeń przychodzących, kampanie telemarketingowe , usługi back office .
CCO tworzą ludzie z bogatym doświadczeniem zdobytym w wewnętrznych oraz zewnętrznych centrach obsługi.

Zobacz co możemy zrobić dla Twojej firmy:

1. Wsparcie sprzedaży i telesprzedaż:
- umawianie spotkań dla przedstawicieli handlowych
- generowanie leadów
- weryfikacja i aktualizacja baz danych
- wyszukanie i zakup baz B2B i B2C na rynku
- sprzedaż produktów i usług do nowych klientów
- akcje cross i up sellingowe do obecnych klientów
- realizacja kampanii informacyjnych
- welcome call
- telefoniczny follow up

2. Obsługa i utrzymanie Klienów:
- obsługa serwisów informacyjnych
- IVR
- helpdesk techniczny, serwisowy i wewnętrzny
- obsługa zamówień i reklamacji
- badanie satysfakcji Klientów
- e-biuro (wirtualny sekretariat)
- obsługa konkursów, promocji i programów lojalnościowych
- obsługa nadwyżek połączeń
- monitoring należności
- reaktywacja Klientów

3. Pozostałe usługi:
- badania marketingowe
- badania opinii publicznej
- kampanie sms (masowa wysyłka)
- kampanie email (masowa wysyłka)
- obsługa korespondencji tradycyjnej
- wprowadzanie danych
- utylizacja dokumentów
- inne... (w zależności o potrzeb Klientów)

KONTAKT:
Contact Center Outsourcing
30-051 Kraków, ul. Urzędnicza 9

tel. 12 333 68 68
mob. 604 506 947
e-mail: biuro@cco.com.pl
www: http://cco.com.pl

ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY

konto usunięte

Temat: CC OFERUJĘ...

Witam serdecznie.
Od niedawna mam własną działalność Call Center Anita Klusek
skupiającą się na działalności:
-zdalny asystent -umawianie spotkań ,
-sprzedaż produktu i usług,
-zapraszanie na imprezy,pokazy,prezentacje
-tel,obsługa klienta
Poszukuje zleceń w takich projektach,posiadam sprzęt,internet,
mam doświadczenie z 2 letniej pracy w firmach:
-Europe Calling-
projekty ;Skarbnica Narodowa;Centrum Energetyczne;Play
-Telekomunikacja Polska SA grupa Orange -
projekty Neostrada,abonamenty TP,CDMA,orazPGE
-Eco Vital:
zapraszanie na imprezy,pokazy,prezentacje,eventy

Kontakt :Anita Klusek 501197685
Anita2402@interia.pl
Andrzej M.

Andrzej M. Specjalista ds.
aktywnej sprzedaży

Temat: CC OFERUJĘ...

SPRZEDAŻ BEZPOŚREDNIA

Mam do zaoferowania w pełni wyposażone Contact Center w niezwykle dobrej lokalizacji w Krakowie. Dogodny dojazd zarówno komunikacją miejską jak i samochodem. Parking obok lokalu pozwalający na spokojne zaparkowanie samochodu.
Contact Center przygotowane na zasadzie SIT&WORK. Zero wymaganego wkładu własnego.
W skład Contact Center wchodzi zarówno pełne umeblowanie, wyposażenie tele-informatyczne, centrala telefoniczna, pełne zaplecze socjalne.
W pełni wyposażone stanowiska pracy. Lokal wyremontowany pod koniec 2012 roku ( pomalowany, ułożona nowa wykładzina podłogowa, na sali głównej – wykładzina wygłuszająca )
Call Center posiada 40 stanowisk roboczych wyposażonych w komputery stacjonarne. Komputery marki DELL i FUJITSU, wraz z monitorami o przekątnej od 17 do 19 cali, klawiatura, myszka oraz słuchawki przy każdym stanowisku. 25 stanowisk umieszczonych w boxach wykonanych z pochłaniającego dźwięk materiału. Pozostałe stanowiska ustawione na biurkach. Każde stanowisko wyposażone w obrotowe krzesło na kółkach.
Każde stanowisko posiada dostęp do wewnętrznego systemu CRM vTiger działającego na platformie Elastix. Dzięki któremu istnieje możliwość uploadu wewnętrznej bazy klientów, lub rozpoczęcie pracy od „początku” i tworzenie własnej bazy – możliwość dopasowania systemu pod projekt.
Możliwość cesji zarówno internetu szerokopasmowego oraz linii telefonicznych ( abonamenty wynegocjowane na niezwykle korzystnych warunkach )
Dla Państwa wygody istnieje możliwość nabycia od naszego dostawcy następujących sekwencji numerycznych
• skrócone numery stacjonarne np. 1-94-94
• linie bezpłatne dla osoby dzwoniącej – 0-800
• linie ulgowe 0-801
• linie firmowe 0-804
Idealne rozwiązanie dla istniejącego już Contact Center chcącego rozwinąć swoją działalność jak i dla firm start-up.
Contact Center idealnie dopasowane zarówno dla połączeń przychodzących czyli:
• przyjmowanie zamówień
• udzielanie informacji ( infolinia )
• wsparcie serwisowe ( helpdesk )
• przyjmowanie reklamacji i zażaleń
• przyjmowanie rezerwacji ( w przypadku dostępu do zewnętrznego systemu rezerwacji )
oraz dla połączeń wychodzących :
• tworzenie lub weryfikacja baz danych
• badania rynku i badania marketingowe ( tzw. wywiad CATI )
• sprzedaż przez telefon, umawianie spotkań dla przedstawicieli handlowych
• windykacja

Niezwykle jasny i przejrzysty układ biura pozwala na dowolne zorganizowanie poszczególnych pomieszczeń. W skład biura wchodzą :
- Sala konferencyjna o powierzchni ok. 28 m2, w sali – stół konferencyjny z 10 krzesłami, szafki, tablica ścieralna wraz z flipchartem.
- Pomieszczenie socjalne dla pracowników o powierzchni około 8 m2 wraz ze stołem i krzesłami
- Pokój dla osób zarządzających o powierzchni około 28 m2
- Pokój dla działu HR o powierzchni około 28 m2
- W pełni wyposażona kuchnia ( szafki, lodówka, zlewozmywak, dystrybutor wody ) o powierzchni 6 m2
- Recepcja wraz miejscem dla klientów. W recepcji – urządzenie wielofunkcyjne Konica Minolta BIZHUB500
- Serwerownia wraz z klimatyzacją. Dwa serwery oraz jeden dodatkowo pracujący jako NAS. Jeden z serwerów ma 4GB RAM oraz jeden procesor dwurdzeniowy XEON, drugi ma procesor XEON 4 rdzenie i 8 GB RAM. Wszystkie w obudowie RACK. Całość spięta w jeden UPS. Klimatyzator w serwerowni to SPLIT LG, na dachu również jednostka LG o mocy chłodniczej 5KW
- Dwie oddzielne toalety
- Sala główna open-space z wydzielonym dodatkowym pół-otwartym pomieszczeniem dla osób koordynujących o powierzchni około 200 m2
- Sala boczna w której istnieje możliwość zaadoptowania dodatkowych stanowisk o powierzchni około 40 m2 – w sali stanowiska robocze z biurkami i komputerami.

W oknach w marcu zostały zamontowane nowe rolety, skutecznie chroniące przez słońcem jak i ciepłem. W biurze zainstalowany alarm, piękna recepcja wraz z miejscem dla odwiedzających klientów, szafki dla pracowników na buty zamienne wraz z wieszakami na ubrania.

Cena całego Contact Center to 200 000 złotych.
W przypadku pytań lub chęci oglądnięcia lokalu zapraszamy do kontaktu
519 606 431 lub email clocek1@gmail.com Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 08.10.2013 o godzinie 14:35 z tematu "SPRZEDAM CALL CENTER - KRAKÓW "
Sławomir Kwoka

Sławomir Kwoka Zarządzanie
sprzedażą

Temat: CC OFERUJĘ...

Sprzedamy skuteczne narzędzie pozyskiwania nowych klientów, kontrahentów lub do ich obsługi. Kompletne działające Call Center w Rzeszowie, pełne wyposażenie, oprogramowanie i bazy danych.

Podstawowe informacje:
Lokal:
-parter budynku (100mkw) w bardzo dogodnej lokalizacji dla pracujących
-dwie sale dla konsultantów, jeden pokój, jedna toaleta
-czynsz najmu 1500pln brutto/mieś plus opłaty
-internet 6MB/6MB
Wyposażenie:
1. Kompletne 22 stanowiska pracy telefonicznej tzw boksy
-komputery poleasingowe z monitorami CRT
-słuchawki
-krzesła
-zabudowa stanowisk z płyt laminowanych
-okablowanie strukturalne
-urządzenie wielofunkcyjne Aficio 2045e (druk, ksero) - sieciowe
-stanowisko pracy zarządzającego
2.Cztery serwery na których jest system i bazy danych
Oprogramowanie:
1.System zarządzający pracą Call Center
-automatyczne wybieranie połączeń
-nagrywanie wszystkich rozmów
-monitoring aktywności i czasu pracy konsultantów
-tworzenie baz danych
-możliwość tworzenia zdalnych stanowisk jak również zdalnego zarządzania
-oraz wiele innych funkcjonalności
2.Bazy danych
-baza podstawowa 500 000 podmiotów gospodarczych - cały kraj
-baza dedykowana – 50 000 podmiotów z informacjami o zakończeniach usług GSM na ostatni q 2013 oraz 2014-16 – cały kraj.
Całość wyposażenia ma 3-4 lat z wyjątkiem komputerów dla konsultantów, które są starsze. Wszystko jest sprawne i cały czas pracuje. Kupujący dostanie tygodniową opiekę informatyka dla wprowadzenia, który całość obsługuje i z którym może zawrzeć umowę zlecenie na dalszą obsługę.
Oczekujemy na propozycje cen za całość lub poszczególne składniki. W pierwszej kolejności rozpatrywać będziemy oferty zakupu całości. Ponieważ zmieniamy profil działalności podzielimy się nabytym przez lata doświadczeniem. W razie pytań jesteśmy do dyspozycji.

Adres email: slawekk@telekom-serwis.pl Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 10.10.2013 o godzinie 13:15 z tematu "Call Center sprzedam"
Mikołaj Sosna

Mikołaj Sosna Przedstawiciel
Medyczny

Temat: CC OFERUJĘ...

Witam,

Czy ktoś z Państwa nie jest zainteresowanych kupnem sprzętu z zamykanego CC?
Posiadam do sprzedania:
-10 szt. komputerów : core 2 duo karta graficzna zintegrowana 2Gb ram dysk 300 gb
monitor benq 19 cali panorama
myszka klawiatura
oryginalny windows 7
-10 szt. słuchawek Jabra UC Voice 150 duo
-2szt. słuchawek Sennheiser pc 136
-Urządzenie wielofunkcyjne Brother MFC 9320CW Drukarka LASEROWA Kolorowa
-biurka w świetnym stanie bardzo ładnie wyglądające na specjalne zamówienie na 18 stanowisk.

Zestaw komputerowy - 700 zł brutto
http://tablica.pl/oferta/zestaw-komputerowy-monitor-19...

urządzenie Brother - 1500 zł brutto

http://tablica.pl/oferta/urzadenie-wielofunkcyjne-brot...

W sprawie zdjęć lub ceny proszę o kontakt priv lub pod postem :)
Pozdrawiam.Ten post został edytowany przez Autora dnia 30.10.13 o godzinie 10:10 Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 25.10.2013 o godzinie 12:36 z tematu "Zamykane CC"

Temat: CC OFERUJĘ...

Witam Bardzo proszę o przesłanie ceny - andrzej.klimczyk@cco.com.pl

Dziękuję
Mikołaj Sosna

Mikołaj Sosna Przedstawiciel
Medyczny

Temat: CC OFERUJĘ...

Witam,

Świetne biurka na 16 miejsc. Wykonane specjalnie na zamówienie z bardzo solidnych materiałów. Wyjątkowo oryginalny wygląd.

Zdjęcia poniżej:

http://imageshack.com/i/0xgmpjj
http://imageshack.com/i/0fqmifj
http://imageshack.com/i/5jf5dfj
https://imageshack.com/i/f3z8ilj
http://imageshack.com/i/0fqmifj

http://tablica.pl/oferta/biurka-na-8-miejsc-solidne-i-...

Wciąż aktualna oferta sprzedaży 10 szt. komputerów. z oryginalnym WINDOWSem 7

model monitora: BENQ G950 19" panorama
płyta główna: Asus asus p8h61-m lx3 plus r2.0
proces: Intel Celeron G465
moc zasilacza to 400 W
myszka, klawiatura, oryginalny Windows 7

http://tablica.pl/oferta/zestaw-komputerowy-oryginalny...

Sofa dwu osobowa biała z pokryciem.
http://tablica.pl/oferta/sofa-klippan-ikea-sofa-z-ikei...

Drukarka wielofunkcyjna Brother Laserowa Kolorowa:

http://tablica.pl/oferta/urzadenie-wielofunkcyjne-brot...

kontakt: mattckm@gmail.com lub tel. 663 677 798
Mikołaj Sosna

Mikołaj Sosna Przedstawiciel
Medyczny

Temat: CC OFERUJĘ...

Słuchawki Seenheiser PC 131 ! x2 szt ! 100 zł/szt
Słuchawki z mikrofonem Jabra UC Voice 150 x 10 szt - 80 zł/szt

Na części lub w komplecie- 650 zł
model monitora: BENQ G950 19" panorama
płyta główna: Asus asus p8h61-m lx3 plus r2.0
proces: Intel Celeron G465
moc zasilacza to 400 W
myszka, klawiatura, oryginalny Windows 7
Sławomir Kwoka

Sławomir Kwoka Zarządzanie
sprzedażą

Temat: CC OFERUJĘ...

Sprzedam za 9 500 pln netto dwudziesto stanowiskowe Call Center. Komplet, wszytko:
-dwadzieścia stanowisk pracy (boksy) plus dwa kierownicze
-kompletne oprogramowanie na trzech serwerach (dwa zupełnie nowe)
-urządzenie wielofunkcyjne (sieciowe) do drukowania
-bazy B2B ponad 500tyś na cały kraj
Wszystko dział i można zaczynać działalność zaraz po zakupie.

Proszę pisać na adres: slawekk@telekom-serwis.pl Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 27.11.2013 o godzinie 09:09 z tematu "Sprzedam CC"
Krzysztof Sobolewski

Krzysztof Sobolewski Procurement Director

Temat: CC OFERUJĘ...

Dzień dobry,
Zapraszam Państwa do nawiązania współpracy w ramach poprawienia wydajności Centrum Obsługi Telefonicznej.
Jestem polskim przedstawicielem międzynarodowej firmy Drishti-soft oferującej oprogramowanie do skutecznego zarządzania call center'ami (produkt Ameyo).
Chciałbym Was zainteresować naszym produktem, któremu zaufały już firmy na całym świecie.
Naszymi Klientami są m.in.: SBI-GEMoney, Bajaj-Allianz, Symphony, Indigo, Baby Oye.com, Standard Chartered, Telekom Malaysia, Solex Plus (Saudi Arabia), Ministry of Labour (UAE), Sterling Global, HCL oraz wiele innych z całego świata.

W przypadku zainteresowania proszę o kontakt celem przekazania dodatkowych informacji dotyczących naszej oferty oraz umówienia ewentualnej telekonferencji, w której moglibyśmy bezpośrednio zaprezentować nasz produkt.

Zapraszam do obejrzenia demonstracji (wersja w języku angielskim): http://www.drishti-soft.com/demo/ameyo_mktg_demo.html

Liczmy na zainteresowanie naszym produktem i życzę miłego dnia.

Z poważaniem,
Krzysztof Sobolewski
SobiCon BPO
(polski przedstawiciel firmy Drishti-Soft)
e-mail: krzysztof.sobolewski@sobicon.pl
tel. + 48 601 159 080
Andrzej Ilkiv

Andrzej Ilkiv Call Center

Temat: CC OFERUJĘ...

Witam wszyskich!

Jesteśmy WIME-DIALOG - wasz partner w sferze dialog-marketing i badań rynku z zachodniej Ukrainy ze Lwowa.
Pracujemy w języku polskim ma wysokim poziomie.
Szukamy partnerow Z Polski w sferze badania marketingowe i call center dzialalnosc.

nasze usługi:
Umawianie spotkań handlowych
Generowanie leadów
Badania CATI i CAWI

Pozdrawiam
Andrzej Ilkiv
info@wime-dialog.com.ua
http://wime-dialog.com.ua Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 11.12.2013 o godzinie 16:07 z tematu "Call Center/Dialog Marketing ze Lwowa"
Michał Wróbel

Michał Wróbel Kierownik działu
sprzedaży hurtowej,
F.H SFINKS

Temat: CC OFERUJĘ...

Witam.
Wydawnictwo poszukuje zainteresowanych firm zajmujących się sprzedażą telefoniczną chcących podjąć współpracę handlową. Oferujemy wysokie rabaty, elastyczne formy rozliczenia. Zainteresowanych zapraszam do kontaktu.

517-583-636
hurt@sfinks.infoTen post został edytowany przez Autora dnia 16.12.13 o godzinie 11:41
Rafał B.

Rafał B. Szukam nowych wyzwań

Temat: CC OFERUJĘ...

Witam
Po zamknięciu oddziału firmy mam do zaproponowania cesje usługi Orange - Biznes Pakiet w skład której wchodzą:
- 18 kanałów rozmównych z nielimitowanymi połączeniami do sieci stacjonarnych oraz komórkowych w Polsce + stacjonarne do strefy 1 UE
- Internet 4/4 SHDSL

Wszystko działa na linii miedzianej zakończonej modemem Business Livebox 1000 (SHDSL)
Modem posiada gniazdo ISDN PRI do podłączenia do centralki lub karty centralowej.

Jakość połączeń jak na zwykłym ISDN bije na głowę VOIPy

Posiadam dwie usługi obie 18 kanałowe
Koszt 1884 zł netto/mc i druga 1739 netto/mc - różnica wynika z faktu iż były proponowane różne promocje

Obecnie usługa 18 kanałowa nie jest już dostępna w ofercie z nielimitowanymi połączeniami
Więcej o usłudze tutaj - http://www.orange.pl/kid,4002235079,id,4003047646,titl...

Usługa idealna do Call Center ze względu na jakość połączeń oraz stały koszt połączeń też komórkowych !!

W razie zainteresowania proszę o kontakt przez GL następnie skontaktuje się telefonicznie.

Pozdrawiam Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 07.01.2014 o godzinie 17:39 z tematu "Usługi telefoniczne Call Center - oddam"
Marcin Piasecki

Marcin Piasecki Sales Menager, CHO
Group

Temat: CC OFERUJĘ...

Witam Serdecznie

Call Center poszukuje zleceń.
Świadczymy usługi związane z nowoczesnym outsourcingiem sprzedaży i obsługi klienta. Nasze główne kierunki działania to:
- nowoczesny telemarketing
- obsługa i pozyskiwanie nowych klientów przez telefon.
Jesteśmy zgranym, dynamicznie rozwijający się zespołem doświadczonych doradców klienta.

Główną wartością jaką się kierujemy jest satysfakcja klienta – zarówno naszego kontrahenta jak i końcowego odbiorcy jego usługi.

Oferty proszę kierować na e-mail lub priv:
e-mail: ssebastian262@gmail.com Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 11.01.2014 o godzinie 10:23 z tematu "CC ZLECĘ..."
Tomasz Formański

Tomasz Formański dyrektor d/s
sprzedaży

Temat: CC OFERUJĘ...

Osoby zainteresowane współpracą proszę o kontakt.
Tomasz Formański
512148596 Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 14.01.2014 o godzinie 15:14 z tematu "Call center poszukujemy nowych zleceń zapraszam do współpracy."
Dariusz Sroka

Dariusz Sroka Prezes,
Business-Zone Sp. z
o.o.

Temat: CC OFERUJĘ...

Witam,

Zapraszam do zapoznania się z naszą ofertą http://centrum-sprzedazy.pl Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 26.02.2014 o godzinie 08:42 z tematu "Centrum Sprzedaży"
Kacper Kubiak

Kacper Kubiak Właściciel w
Call-Master

Temat: CC OFERUJĘ...

Oferta:
CALL CENTER
-Kampanie Telemarketingowe
-Aktywne pozyskiwanie Klientów
-Analiza rynku
-Ankiety telefoniczne
-Umawianie spotkań
-Reklama telefoniczna
-Tworzenie bazy danych

REKLAMA FIRM
-Tworzenie firmowych stron na portalach społecznościowych
Social media:Facebook,Twitter,Google+,Instagram,Linkedin
-Prowadzenie kampanii reklamowych na portalach społecznościowych
-Tworzenie wizerunku firmy, za pomocą portali społecznościowych
Telefon:733459535Ten post został edytowany przez Autora dnia 26.02.14 o godzinie 15:57 Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 06.03.2014 o godzinie 08:25 z tematu "CC ZLECĘ..."

Temat: CC OFERUJĘ...

Jesteśmy w stanie podjąć się realizacji projektu w niemal każdej branży. Nasz zespół konsultantów zapewnia możliwość realizacji zlecenia na 10 stanowiskach w każdej godzinie. Bierzemy pod uwagę możliwość rozliczenia za sprzedaż, godzinowego jak również za minutę. Wszystkie kwestie do ustalenia indywidualnie z Klientem.
email callme.piaseczno.onet.pl Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 06.03.2014 o godzinie 08:27 z tematu "CC ZLECĘ..."

Następna dyskusja:

Prowadzisz call center? Mam...




Wyślij zaproszenie do