Krzysztof W.

Krzysztof W. profesjonalne cięcie
kosztów - zarabiamy
dla Ciebie

Temat: CC OFERUJĘ...

Do wykorzystania "wolne moce produkcyjne" w CC (Wrocław) w dowolnym zakresie zleceń prowadzonych na grupie docelowej podmiotów (najchętniej) indywidualnych.

Preferowana forma współpracy - dzierżawa stanowiska (np. ryczałt miesięczny) przy samodzielnym zatrudnianiu i pokrywaniu przez partnera kosztów osobowych. Istnieje możliwość wyodrębnienia do tej działalności całkowicie samodzielnego pomieszczenia (6 stanowisk).

Pomieszczenia, wyposażenie (umeblowane stanowiska wraz z komputerem) , baza klientów, łącze internetowe dobrej klasy, możliwość wykonywania połączeń telefonicznych - udostępnimy.

Do przedyskutowania są również inne formy współpracy, jak też możliwość obsługi klientów biznesowych. Dość oczywisty warunek : działalność niekonkurencyjna w stosunku do naszej, przy czym bezpośredniej sprzedaży rozwiązań dowolnego dostawcy nie traktujemy jako działalności konkurencyjnej. Zastrzegam sobie prawo do odmowy możliwości współpracy przy oferowaniu rozwiązań o charakterze nieetycznym lub wprowadzających w błąd klientów ("Telekomunikacja Dzień Dobry", "Telekomunikacja PT SA itp).

Kontakt przez ogólny adres mailowy na naszej www (limit prywatnych wiadomości na GL mam przekroczony).
Michał Stępień

Michał Stępień Kierownik ds.
Klientów Kluczowych,
Global Contact
Center ...

Temat: CC OFERUJĘ...

W związku z szybkim rozwojem firma Global Concact Center przyjmie nowe zlecenia w prowadzeniu działań takich jak:

- Infolinia
- Zamówienia
- Pogramy Lojalnościowe
- Reklamacje/rezygnacje
- Obsługa Klienta
- Wszelkie projekty telefoniczne

Skontaktuj się z nami, poinformuj jaki projekt chcesz zrealizować a my dostosujemy ofertę do specyfiki danej działalności. Na adres mailowy chętnie dostarczymy informację o naszych możliwościach.

// Pozdrawiam
Kierownik ds. Klientów Kluczowych
michal.stepien@globalcc.pl
Justyna M.

Justyna M. Trener warsztatowy

Temat: CC OFERUJĘ...

Zdobądź klienta przez telefon - czyli skuteczny telemarketing

Podczas warsztatów skupimy się na tym, czego brakuje Ci, by być o stopień lepszym w rozmowach z potencjalnym nabywcą Twojego produktu bądź usługi. Jako wieloletni praktyk zdradzę Ci tajniki skutecznej sprzedaży, pokażę parę chwytów, które działają na klienta. Otrzemy się również o zagadnienia związane z hipnozą i oddziaływaniem na podświadomość klienta. Zdradzę Ci jak odpowiednio budować zdania, co wolno a czego nie wolno robić w rozmowie telefonicznej, odpowiem na wszystkie nurtujące Cię pytania, dowiesz się w jaki sposób będziesz więcej zarabiał.

Twoja sprzedaż wzrośnie jeśli wykorzystasz podane przeze mnie wskazówki. Nawet jeśli jesteś doświadczonym telemarketerem z pewnością nurtują Cię problemy klientów, z którymi nie zawsze łatwo jest sobie poradzić.

KORZYŚCI DLA CIEBIE

Zdobyta wiedza pozwoli Ci na podniesienie dotychczasowego poziomu sprzedaży.
o Dostaniesz ogromną porcję wiedzy na temat prowadzenia rozmowy z klientem
o Trener da Ci informację zwrotną abyś był jeszcze lepszy w tym, co robisz
o Będziesz ćwiczył razem z uczestnikami szkolenia
o Wymienisz się z innymi dotychczas zdobytą wiedzą
o Dostaniesz materiały szkoleniowe i certyfikat
o Skorzystasz z cateringu
o Pracujesz w małej grupie i przez cały czas dostajesz indywidualne wskazówki.

KIEDY, ILE?

Czas i miejsce: Łódź, 28.07.2012 (sobota) w godzinach 10.00-18.00

Inwestycja 100 zł

Minimalna liczba uczestników: 4
Zgłoszenie na warsztaty jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu zamieszczonego na stronie.

PROGRAM SZKOLENIA

1. Wstęp - Rundka powitalna; omówienie celu i programu szkolenia, główne założenia 45 minut
2. Czym jest telemarketing, czyli zdrowe podejście do klienta 1 h
3. Standardowa formuła powitania 1 h
4. Badanie potrzeb klienta poprzez zadawanie pytań 2 h
5. Cechy i umiejętności dobrego telemarketera 1h
6. Praca z trudnym klientem - typy osobowości, sposoby reagowania 2 h
7. Podsumowanie szkolenia 15 minut

Razem: 8 h
Agnieszka Dąbrowska

Agnieszka Dąbrowska Kierownik projektu

Temat: CC OFERUJĘ...

Witam,

Jesteśmy firmą oferującą współpracę na zasadzie relacji partnerskich. Stworzyliśmy elastyczny system contact&logistic process, który odciąża naszych kontrahentów z obowiązku planowania i organizowania nowego procesu sprzedażowego. Otrzymując od Państwa produkt to my opracowujemy całą kampanię. Integracja dystrybucji i usług telemarketingowych pozwoliła nam na maksymalne zwiększenie zysku ze sprzedaży przy jednoczesnym zminimalizowaniu kosztów jego wdrożenia i dystrybucji..

Firmy zainteresowane współpracą, proszę o wysłanie do mnie informacji na skrzynkę Goldenline.

Pozdrawiam
Agnieszka Dąbrowska Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 28.11.2012 o godzinie 08:36 z tematu "CALL CENTER poszukuje firmy która zleci projekt"

konto usunięte

Temat: CC OFERUJĘ...

Witam,

Aquatal Polska Sp. z o.o. od ponad 30 lat pracuje nad sprostaniem rosnących potrzeb na wysokiej jakości czystą wodę, poprzez projektowanie, produkcję i sprzedaż szerokiej gamy systemów uzdatniania Wody. Posiadając obszerną wiedzę i duże doświadczenie w tej kwestii Aquatal jest jednym z międzynarodowych pionierów i innowatorów z zakresu filtrowania wody, dostarczając optymalne rozwiązania dla każdych potrzeb.

Aktualnie poszukujemy Call Center do współpracy przy sprzedaży naszych produktów. Oferujemy bardzo atrakcyjne rozliczenie success fee.

Po więcej szczegółów proszę o kontakt: edyta@aquatal.pl
Więcej informacji o firmie znajdą Państwo na naszej stronie: http://aquatal.comEdyta Joka edytował(a) ten post dnia 03.01.13 o godzinie 11:06

konto usunięte

Temat: CC OFERUJĘ...

Oferuję

~ Bazy danych B2C z adresem email i nr telefonu,
~ Pozyskiwanie kontaktów do klientów dla Call Center przez korejestrację, rozliczanych za efekt,
~ Projektowanie dedykowanych akcji pozyskiwania leadów pod konkretnego klienta,

Nigdy więcej nie odprawiaj z kwitkiem klientów bez własnej bazy, bo to pieniądze przepuszczone przez palce!Bartosz Cywinski edytował(a) ten post dnia 09.01.13 o godzinie 11:00
Matt W.

Matt W. Student, Uniwersytet
Łódzki

Temat: CC OFERUJĘ...

Witam,

Chciałbym zaoferować usługi firmy Direct-Sell.

Direct-Sell to nowe prężnie rozwijające się przedsiębiorstwo prowadzące działalność w sektorze usług Call Center. Posiadamy duże doświadczenie w branży farmaceutycznej. Poprzez swoje zaangażowanie, upór w dążeniu do celów a także wykorzystanie nowatorskich rozwiązań. Jesteśmy w stanie skutecznie i efektywnie pomagać naszym Partnerom w sprzedaży ich produktów i usług.

http://www.directsell.pl
kontakt@directsell.pl

Usługi jakie świadczymy:

*Kampanie wychodzące (outbound)

W skład kampanii wychodzących wchodzą :

*Sprzedaż/promocja usługi przez telefon
*Umawianie spotkań handlowych
*Badanie telefoniczne
*Telefoniczna windykacja
*Inne

Aby wzmocnić siłę przekazu marketingowego w czasie rozmowy z klientem, możemy na Państwa prośbę opracować i przesłać do Klienta informację na temat prezentowanej usługi lub produktu :

*w formie generowanego w czasie rozmowy maila
*w formie wysyłki SMS
*w formie korespondencji listownej
*w formie kuriera (dostarczając gadżety czy plakaty reklamowe)

*Kampanie przychodzące (inbound)
*Infolinia
*Serwis konsumencki/ helpdesk
*Audyt telefoniczny
*Mystery shopping (tajemniczy klient)

Jeżeli mają Państwo pytanie związane z naszą działalnością zachęcamy do kontaktu.

Pozdrawiam,
Warzecha Mateusz.Matt Warzecha edytował(a) ten post dnia 16.01.13 o godzinie 23:21

Temat: CC OFERUJĘ...

Witam.

Produkujemy najlepsze jakościowo i atrakcyjne cenowo,
urządzenia do nagrywania linii telefonicznych dla CALL CENTER.
http://www.sim.com.pl

W przypadku zapotrzebowania, proszę o kontakt, wyślę ofertę.

Nasze urządzenia można konfigurować bez górnego limitu rejestrowanych kanałów.
Pliki audio są zapisywane z kompresją bezstratną i dodatkowo ze względu na poufność nagrywanych danych osobowych, są szyfrowane (pliku nie da się odsłuchać bez uprawnień klucza HASP)

Rejestratory COMPREC nie tylko zapisują treść rozmów prowadzonych przez konsultantów z klientem (kodek bezstratny) zapewniając np. rozpatrzenie reklamacji z powodu niewyraźnie wypowiedzianego słowa przez konsultanta lub klienta ale do każdego pliku rozmowy może być zapisana informacja o tym co konsultant zaznaczył w aplikacji do obsługi bazy danych swoich klientów oraz tworzona jest baza danych rejestrująca; numer telefonu, czas oczekiwania, czas rozmowy, nazwę konsultanta, itp. parametry oraz informacje kto i kiedy rozmowę odsłuchał i zarchiwizował.

System rejestracji oparty jest na bazie danych SQL (udostępniamy producentowi systemu API), dzięki czemu możemy zintegrować bazę rejestratora z każdym innym systemem bazo-danowym.

Posiadamy integracje z oprogramowaniem do obsługi jednostek PSP: firmy Abakus, Microsun (Cobra), Noma.

Cyfrowe rejestratory rozmów COMPREC; są kompatybilne z większością istniejących na rynku polskim central telefonicznych: Alcatel, Avaya, Aspect, Ascom, Ericsson, Generic, Kapsch, Lucent Technology, Nortel, Philips, Panasonic, Siemens, Tadiran Coral, DGT, Slican, Platan i in.), telefonów i radiotelefonów.

Informacje na temat architektury systemu:
http://www.sim.com.pl/architektura_id_76.html

Realizowane funkcje:
http://www.sim.com.pl/funkcje_id_77.html

Karta katalogowa rejestratora COMPREC:
http://www.sim.com.pl/rejestrator_comprec_v.call_cente...

W ciągu 20 lat istnienia Spółka SIM wdrożyła ponad 6 000 urządzeń - profesjonalnych rozwiązań techniki specjalnej.
--
Pozdrawiam
Janusz Lipiński
Spółka inżynierów SIM Sp. z o.o.
ul. Stefczyka 34
20-151 Lublin
tel. 607-069-699
janusz.lipinski@sim.com.pl

Spółka Inżynierów SIM Sp. z o.o.
przeszła pomyślnie certyfikację
Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2000.

konto usunięte

Temat: CC OFERUJĘ...

Szanowni Państwo,
oferujemy innowacyjny system Teleoperator.com, wspierający usługi call center.

System Teleoperator.com oferuje 3 kluczowe elementy składowe do osiągnięcia sukcesu:

1. system CRM , zbudowany na bazie 15 lat doświadczeń. Prosty w obsłudze, posiadający możliwość wydzwonienia do klientów odbiorców produktów/usług

2. baza danych ponad 1 miliona firm w Polsce - ta baza danych mieści się również w systemie CRM, tak więc wybierasz klienta, klikasz DZWOŃ i rozmowa z klientem rozpoczyna się w przeciągu paru sekund

4. opcjonalnie bazę Teleoperatorów, którzy się zarejestrowali w systemie i czekają na zlecenia (jeżeli nie masz pracowników), którzy mogliby zajmować się sprzedażą.

Zapraszamy na naszą stronę:

http://www.teleoperator.com
Joanna Małgorzata W.

Joanna Małgorzata W. Wiceprezes
Zarządu/Dyrektor
zarządzający J4J Sp
z o.o.

Temat: CC OFERUJĘ...

Call Center w Poznaniu przyjmie zlecenia:

sprzedaż
umawianie spotkań
mailing
infolinie

Udostępnimy równiez pomieszczenia i sprzęt dla call center.

office@j4j.eu

konto usunięte

Temat: CC OFERUJĘ...

Szanowni Państwo,

oferujemy system Teleoperator.com wraz z bazą firm w Polsce (i nie tylko), czyli kompletne narzędzie do rozpoczęcia sprzedaży przez telefon.

Mogą Państwo zlecić nam całą obsługę akcji promocyjnej/sprzedażowej lub też korzystać z naszego systemu, dzwoniąc już we własnym zakresie.

W obu przypadkach skutecznie zwiększają Państwo zainteresowanie firmą oraz jej usługami czy też oferowanymi produktami.

Zapraszamy na stronę:

https://www.teleoperator.com Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 18.02.2013 o godzinie 18:27 z tematu "Przyjmiemy zlecenia na usługi call center"
Damian F.

Damian F. Dyrektor
Zarządzający, Admil
Sp. z o.o.

Temat: CC OFERUJĘ...

Witam
Jesteśmy w trakcie likwidacji oddziału Call Center na terenie śląska i posiadamy do odsprzedania pełne wyposażenie. Osoby zainteresowane proszę o kontakt na adres damian.fijalkowski@idealsolutions.co Poniżej przedstawiam listę sprzętu jaki jest do zakupienia, dodam, że jest on w stanie idealnym i w 100% sprawnym:
• Dell Optiplex 745 – Core2Duo 1.8 1GB Ram HDD 80GB Windows XP Pro
• Dell Optiplex GX260 – PIV 512Mb Ram HDD 20GB Windows XP Pro
• Monitor Benq E700 LCD 17’ 1280x1024
• Monitor Acer v193hgv
• Klawiatura i myszki
• Box-y telemarketera
• Krzesła obrotowe biurkowe kolor czarny i niebieski Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 19.04.2013 o godzinie 11:30 z tematu "Wyprzedaż wyposażenia Call Center"

Temat: CC OFERUJĘ...

OFERTA CONTACT CENTER OUTSOURCING

Obrazek

Witam Państwa serdecznie,
Contact Center Outsourcing oferuje pełny zakres usług Call/Contact Center, między innymi obsługę połączeń przychodzących, kampanie telemarketingowe , usługi back office .
CCO tworzą ludzie z bogatym doświadczeniem zdobytym w wewnętrznych oraz zewnętrznych centrach obsługi.

Zobacz co możemy zrobić dla Twojej firmy:

1. Wsparcie sprzedaży i telesprzedaż:
- umawianie spotkań dla przedstawicieli handlowych
- generowanie leadów
- weryfikacja i aktualizacja baz danych
- wyszukanie i zakup baz B2B i B2C na rynku
- sprzedaż produktów i usług do nowych klientów
- akcje cross i up sellingowe do obecnych klientów
- realizacja kampanii informacyjnych
- welcome call
- telefoniczny follow up

2. Obsługa i utrzymanie Klienów:
- obsługa serwisów informacyjnych
- IVR
- helpdesk techniczny, serwisowy i wewnętrzny
- obsługa zamówień i reklamacji
- badanie satysfakcji Klientów
- e-biuro (wirtualny sekretariat)
- obsługa konkursów, promocji i programów lojalnościowych
- obsługa nadwyżek połączeń
- monitoring należności
- reaktywacja Klientów

3. Pozostałe usługi:
- badania marketingowe
- badania opinii publicznej
- kampanie sms (masowa wysyłka)
- kampanie email (masowa wysyłka)
- obsługa korespondencji tradycyjnej
- wprowadzanie danych
- utylizacja dokumentów
- inne... (w zależności o potrzeb Klientów)

KONTAKT:
Contact Center Outsourcing
30-051 Kraków, ul. Urzędnicza 9

tel. 12 333 68 68
mob. 604 506 947
e-mail: biuro@cco.com.pl
www: http://cco.com.pl

ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACYTen post został edytowany przez Autora dnia 03.06.13 o godzinie 12:52
Justyna Dąbecka

Justyna Dąbecka Kierownik projektu -
Sanmarks

Temat: CC OFERUJĘ...

Witam,

chętnie przyjmę do realizacje masową wysyłkę pocztową w bardzo atrakcyjnej cenie.
Chętnych proszę o kontakt.

Pozdrawiam Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 12.06.2013 o godzinie 15:18 z tematu "Wysyłka pocztowa."
Grzegorz Piotr C.

Grzegorz Piotr C. sprzedaż w relacji,
rozwój ludzi,
komunikacja,
coaching, ...

Temat: CC OFERUJĘ...

Jestem absolwentem The Art and Science of Coaching" kursu opartego na najlepszych praktykach coachingowych akredytowanego przez International Coach Federation.

Jeśli potrzebujesz inspiracji w życiu zawodowym lub osobistym potrzebujesz wsparcia w rozwoju, stoisz przed trudną decyzją lub brak Ci motywacji do działania a może potrzebujesz poukładać sobie kilka spraw Coaching może Ci w tym pomoc.
Moje obszary specjalizacji:
- coaching sprzedaży
- coaching osobisty
- coaching kariery
Posiadam 7 letnie doświadczenie w pracy z klientami przez telefon.

Chcesz wiedzieć więcej napisz.
grzegorz.ciok@gmail.com
Grzegorz Piotr C.

Grzegorz Piotr C. sprzedaż w relacji,
rozwój ludzi,
komunikacja,
coaching, ...

Temat: CC OFERUJĘ...

Jestem absolwentem The Art and Science of Coaching" kursu opartego na najlepszych praktykach coachingowych akredytowanego przez International Coach Federation.

Jeśli potrzebujesz inspiracji w życiu zawodowym lub osobistym potrzebujesz wsparcia w rozwoju, stoisz przed trudną decyzją lub brak Ci motywacji do działania a może potrzebujesz poukładać sobie kilka spraw Coaching może Ci w tym pomoc.
Moje obszary specjalizacji:
- coaching sprzedaży
- coaching osobisty
- coaching działu telefonicznej obsługi klienta
- coaching w CC
- coaching telesprzedaży
Posiadam 7 lat doświadczenia w pracy z klientem B2B oraz B2C posiadam również doświadczenie menedżera sprzedaży.
Chcesz wiedzieć więcej napisz.
grzegorzciok@gmail.com
Aldona Pęczak

Aldona Pęczak , Radio Bielsko

Temat: CC OFERUJĘ...

Witam Serdecznie

Mam do sprzedania 10 stanowisk mebli do call center. Meble zakupione w połowie grudnia 2012 roku. W bardzo dobrym stanie - część nigdy nie używana.

Wymiary:

biurko

wysokość: 74cm
szerokość: 80,3cm
głębokość: 71cm

Każde biurko wyposażone w otwór na kable.

Ścianka działowa

Wysokość całkowita: ok 140cm
Wysokość od blatu biurka: 65,5cm

Do stanowisk oferuje 10 krzeseł obrotowych, model "Bravo" - można je regulować w każdym zakresie, są ergonomiczne.
Ze względu na gabaryty tylko odbiór osobisty na Pradze Południe (ul. Ostrobramska)
CENA - do negocjacji.
kontakt: logistyka@xebis.com Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 17.06.2013 o godzinie 17:10 z tematu "Meble do Call Center"
Piotr Mazurkiewicz

Piotr Mazurkiewicz Dyrektor Sprzedaży,
Członek Zarządu

Temat: CC OFERUJĘ...

Witam,

oferujemy atrakcyjne hurtowe stawki na połączenia telefoniczne (TP, GSM, NOL), pełna oferta dostępna jest na http://www.easycall.pl/hurt/oferta_dla_operatorow_call... zapraszam także do bezpośredniego kontaktu ze mną

Piotr Mazurkiewicz
Dyrektor Sprzedaży
p.mazurkiewicz@easycall.pl
Bernadetta Rogalska

Bernadetta Rogalska
administrator/asyste
nt zarządu,
OpsTalent

Temat: CC OFERUJĘ...

Call Center OpsTalent
Posiadamy wolne stanowiska - możemy podjąć się realizacji projektu od zaraz!

Jako firma posiadamy doświadczenie w

- sprzedaży,
- umawianiu spotkań dla przedstawicieli handlowych,
- pozyskiwaniu klientów,
- generowaniu leadów,
- obsłudze infolinii przychodzącej,
- kampaniach informacyjnych.

Co nas wyróżnia z pośród innych Call center

- gwarantujemy najbardziej atrakcyjne stawki- konkurencyjne z innymi Call Center,
- minimalny współczynnik rotacji pośród agentów,
- wykwalifikowany i doświadczony zespół trenerów,
- najnowocześniejszy i niezwykle inteligentny system do zarządzania,
- 100% zaangażowanie zespołu w każdy projekt którego się podejmiemy,
- posiadamy własne bazy z rejonizacją pod każde projekty.

Jeżeli będą Państwo zainteresowani współpracą proszę o kontakt na priv lub przez tel.

Pozdrawiam

Ewa Bodżek
508-955-417
Project ManagerTen post został edytowany przez Autora dnia 28.06.13 o godzinie 13:07

konto usunięte

Temat: CC OFERUJĘ...

Zapraszamy na kolejne bezpłatne spotkanie EN 15838 – praktyka certyfikacji contact center

W programie miedzy innymi dyskusja i odpowiedź na pytania:

Czym jest zarządzanie jakością w Customer Contact Center (CCC)?
Czym jest norma i jakie są jej elementy?
Jakie korzyści z certyfikacji odniosę ja, jako manager CCC oraz jakie korzyści odniesie moje CCC?
Jakie narzędzia pomogą skutecznie przygotować się do certyfikacji?
Jak wygląda proces certyfikacji oraz audit systemu zarządzania?
Czy sam mogę sprawdzić poziom gotowości mojego CCC do certyfikowania?
Jak mogę oszacować koszt certyfikacji? Jak rozkłada się ten proces w czasie?

… oraz omówimy przykłady Klientów certyfikowanych wg EN 15838, w tym również ostatni projekt:
Centrum Obsługi Samsung Electronics Polska, prowadzony we współpracy z firmą Sitel Polska

Termin i miejsce spotkania
19 lipca 2013
Godzina: 11:00 – 13:00
Biuro SGS Polska w Warszawie, ul. Bema 83

Zapraszamy do bezpłatnego udziału, zgłoszenia na adres michal.cichocki@sgs.com

Ilość miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.

Następna dyskusja:

Prowadzisz call center? Mam...




Wyślij zaproszenie do