Konrad
Kwiatkowski
www.callcenterpro.pl
Leady, Spotkania,
Infolinie
Tomasz
Ziemniak
Ponad 14 lat
doświadczenia w
zakresie IT,
Telekomunikacji...
Temat: CC inhouse VS outsourcing
Są za i przeciw obu rozwiązaniom i tak na prawde trudno jest jednoznacznie wskazać jedno dobre, ale jeśli firma nie ma doświadczeń w telesprzedaży, nie posiada odpowiednich aplikacji i systemów cc i nie jest w 100% przekonanana, że telesprzedaż jest najlepszym rozwiązaniem zwiększającym udział w rynku sprzedawanego produktu lub usługi, chyba warto zaryzykować wyoutsourosowanie tych procesów do niezależnego call center, które specjalizuje się w procesach sprzedażowych. Ale jeśli zainwestuje się w rekrutacje, szkolenia i odpowiedni wydajny system cc koszty obsługi własnego telecentrum mogą być niższe niż prowizje dla niezależnego podmiotu (choć oczywiście nie zawsze :).
Michał
P.
CEO w Medical
Planners Sp. z o.o.
Temat: CC inhouse VS outsourcing
Zgadzam się z przedmówcą, ciężko jest jednoznacznie ocienić i wyważyć które z rozwiązań jest korzystniejsze, jest zbyt wiele zmiennych, aby dokonać jednoznacznej oceny. Jeśli zależy Ci na konkretnym wyliczeniu, mogę zaproponować profesjonalny audyt i propozycję kosztową nasze CC, którą zderzysz z wewnętrznymi kosztami.Paweł Soból PROINTEGRO
Temat: CC inhouse VS outsourcing
Jest jeszcze trzecia droga tzw. hostowane CC.Niestety wybór jest tutaj żaden - myślę tutaj o profesjonalnej usłudze z wieloma kanałami interakcyj, dialerem, skrypterem, itd..
Michał
Szybalski
Architekt Systemów
IT, Comarch S.A
Temat: CC inhouse VS outsourcing
...zależy do czego. Jeśli chodzi o rozwiązania CC hostowanego (zwanego CC-as-a-services :-)) do kampanii przychodzących, to zapraszam do mnie.konto usunięte
Temat: CC inhouse VS outsourcing
Miałem okazję współpracować z CC wewnętrznym firmy, które ta stworzyła na swoje własne potrzeby w momencie wejścia na rynek. Dość wysoko oceniam jakość obsługi pod względem merytorycznym, jednak kwestia techniczna i logistyczna nie miały się najlepiej. Zewnętrzne firmy mają to co w tej materii bezcenne - doświadczenie. Pewne procesy są już znane i przede wszystkim sprawdzone. Osobiście polecałbym początek swojej działalności powierzyć jednak firmie outsourcingowej. Da to większe poczucie bezpieczeństwa i płynność w funkcjonowaniu telecentrum.
Rafał
J.
Customer Centrix
Excentric;) , CXPA,
Cofounder @
Customer...
Temat: CC inhouse VS outsourcing
Jeżeli chodzi o kwestę out vs in, to argumenty na poziomie ogólnym, owszem powinny mieć pewną wagę, niemniej podjęcie właściwej decyzji powinno opierać się o wnikliwy business case, uwzględniający twardą analizę scenriuszową, która w założonym rygorze budżetowym pozwoli znaleźć właściwy model (często hybrydowy, bądź np. on demand, hosted, managed services itp). Powinien on uwzględniać kwestie bezpieczeństwa biznesowego, technologicznego, zapewnienie kompetencji, przemodelowanie polityki obsługi klientów, proces nadzoru i zapewnienia jakości, business disaster recovery, definiowanie workflow, oraz odpowiedzieć jeszcze na kilkadziesiąt innych...A tak na początek to trzeba sobie odpowiedzieć, które z tych stwierdzeń nas dotyczą a które nie...:
Dane klientów są wrażliwe, bądź klienci nie życzą sobie ich udostępniania
Działania contact center są krytyczne z punktu widzenia operacji w przedsiębiorstwie
Polityka kadrowa firmy jest elastyczna
Contact center jest potrzebne do utrzymania przewagi konkurencyjnej
Koszty zatrudnienia i utrzymania pracowników są zbyt wysokie
Brak dotychczasowych doświadczeń z outsouringiem
Oczekiwane są proste rozwiązania
Elastyczna i nieobciążona infrastuktura teleinformatyczna w firmie
Koszty wprowadzenia i utrzymania polityki bezpieczeństwa
informacji są zbyt wysokie
Oszczędność kosztów jest jedynym wyznacznikiem działań
Własne zasoby pozwalają na realizację projektu na czas
Brak w pobliżu ośrodków gwarantujących dostęp do wykwalifikowanej kadry
Dane dotyczące natężenia interakcji pozwalają precyzyjne planować zasoby ludzkie
Działania contact center są wysoce złożone, bądź wyspecjalizowane
itd itd itd:)))
A potem ....:)))
Piotr
Nowacki
KIEROWNIK GRUPY
SPRZEDAŻY, Orange
Polska
Temat: CC inhouse VS outsourcing
Trudno ocenić która opcja lepsza, zarówno to i to ma swoje plusy i minusy.Jeśli jednak zapadnie decyzja o outsourcingu to polecam zapoznać się z ofertą firmy http://ccig.pl/.
Mają wiele lat doświadczenia i współpracują z wieloma cenionymi firmami także znają się na rzeczy.
Magda Kowalska Manager
Temat: CC inhouse VS outsourcing
CCIG jest na prawdę dobre jeśli chodzi o outsourcing call center, ale warto też poczytać tutaj https://ccig.pl/przyszlosc-call-center-w-dobie-komunika... ciekawy artykuł :)Podobne tematy
-
Call Center / Contact Center » Outsourcing rekrutacji pracowników CC -
-
Call Center / Contact Center » zlecenie dla CC, outsourcing -
-
Call Center / Contact Center » Bezpłatna Konferencja Outsourcing IT, 24 kwietnia Wrocław -
-
Call Center / Contact Center » Outsourcing&More o rynku CC -
-
Call Center / Contact Center » Konkurs i Gala Outsourcing Stars -
Następna dyskusja: