Maciej B.

Maciej B. Ekspert Customer
Contact Center |
Klientomaniak

Temat: CallCenter Day 2013


Obrazek


Call Center Day 2013 to wyjątkowe święto branży Customer Contact Center. Stanowi ono podsumowanie dotychczasowych działań i osiągnięć w obszarze definicji potrzeb, dobrych praktyk i standardów branżowych. Jednak najważniejszym celem Call Center Day 2013 jest zapoczątkowanie rzeczywistych działań , które już wkrótce zaowocują pozytywnymi zmianami odczuwanymi przez firmy, pracowników, klientów (zleceniodawców) oraz konsumentów.

Zapraszam do współdziałania

http://callcenterday.pl
Maciej B.

Maciej B. Ekspert Customer
Contact Center |
Klientomaniak

Temat: CallCenter Day 2013

PREZYDENT ECCCO GOŚCIEM CALL CENTER DAY

Na specjalne zaproszenie Forum Call Center w Call Center Day 2013 weźmie udział prezydent ECCCO (European Confederation of Contact Centre Organisations) Vincent Vanden Bossche. więcej informacji

http://callcenterday.pl
Maciej B.

Maciej B. Ekspert Customer
Contact Center |
Klientomaniak

Temat: CallCenter Day 2013

DOWIEDZ SIĘ JAK MĄDRZE OSZCZĘDZAĆ W CALL CENTER

powód # 2 aby wziąć udział w Call Center Day 2013

Ile kosztuje usługa call center ? Zależy to od wielu czynników, m.in. Od lokalizacji, grupy docelowej, wrażliwości zleceniodawcy, języków w jakim jest obsługiwany… Jeżeli więc czynniki wpływające na cenę są znane i wspólne dla większości usługodawców skąd biorą się różnice rzędu 50 % w oferowanej cenie usługi call center ? Prawdopodobnie ktoś potrafi naprawdę skutecznie oszczędzać. Ale czy na pewno ?

więcej przeczytasz tutaj

a jeszcze więcej dowiedz się uczestnicząc w Call Center Day 2013
zgłoszenia do 10.06.2013 - 10 %Ten post został edytowany przez Autora dnia 04.06.13 o godzinie 12:12
Maciej B.

Maciej B. Ekspert Customer
Contact Center |
Klientomaniak

Temat: CallCenter Day 2013

BĄDŹ PEWIEN ŻE ŚWIADCZYSZ USŁUGĘ NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI

powód # 3 aby wziąć udział w Call Center Day 2013

Jak mierzymy jakość w naszym CC? Czy kluczowe wskaźniki efektywności wystarczą do oceny jakości? Czy wiemy jakie są inne, nie związane z konwersją, efekty naszych działań? Czy kiedyś badaliśmy emocje i odczucia osób obsługiwanych przez nasze CC?

więcej przeczytasz tutaj

a jeszcze więcej dowiedz się uczestnicząc w Call Center Day 2013
Maciej B.

Maciej B. Ekspert Customer
Contact Center |
Klientomaniak

Temat: CallCenter Day 2013

WAKACYJNA SZANSA Z CALL CENTER DAY 2013 KICKSTARTER

Dzielimy się naszym sukcesem. - 30 %, - 10 %, - 5 % ! Zarejestruj się już dzisiaj i weź udział w największym branżowym spotkaniu w Polsce.

Sprawdź co dziś przygotowaliśmy dla managerów call center !
Maciej B.

Maciej B. Ekspert Customer
Contact Center |
Klientomaniak

Temat: CallCenter Day 2013

CO PREZYDENT ECCCO Vincent Vanden Bossche MYŚLI O JAKOŚCI W CALL CENTER

Koniecznie powinieneś poznać opinie prezesa ECCCO na temat jakości oraz europejskiego rynku contact center. W ostatnich dniach czerwca spotkaliśmy się z Vincentem Venden Bossche i zadaliśmy mu kilka pytań !

Przeczytaj wywiad jaki przeprowadziliśmy z prezesem ECCCO

Przyjdź 19.09.2013 na Stadion Narodowy i poznaj prezesa ECCCO osobiście.

Następna dyskusja:

umeblowanie callcenter




Wyślij zaproszenie do