Michał Szybalski

Michał Szybalski Architekt Systemów
IT, Comarch S.A

Temat: Call Center w Polsce

Trafiłem na coś takiego:
http://www.instytut-outsourcingu.pl/?q=node/128
A tam jak byk stoi:
"W 2007 roku w Polsce działało 100 firm zajmujących się call i contact center. W ciągu dwóch lat w miejsce firm, które zniknęły z rynku (37 przedsiębiorstw) powstało 18 nowych podmiotów, obsługujących przede wszystkim telesprzedaż. Spośród obecnych w tej branży spółek, jedynie ok. 10 ma ponad 200 stanowisk. Oznacza to, że w Polsce wciąż działa niewielka liczba podmiotów posiadających doskonale wyszkoloną kadrę, szeroki wachlarz usług oraz zaplecze sprzętowe na odpowiednim poziomie."
Huh? Coś mikre te dane.....Może ktoś porzucić z palca nazwy firm, mających więcej niż 200 stanowisk, bo IMHO chyba jest ich więcej niż 10...