Temat: Call Center przyszłości
Adamie, nie podwazam twojej wiedzy o IE ani wiedzy o systemach CC, ktorejs ci jednak brakuje jesli takie rozwiazania sa dla ciebie na poziomie filmow ;)
Silniki rozpoznawania mowy sa juz na rynku jakis czas. Czemu nie ma obslugi jezyka polskiego? Bo najwieksi tworcy systemow dziwnym trafem nie sa z Polski. Tworza go dla swojego jezyka oraz dla najbardziej oplacalnych dborcow.Ale dla mnie kraj w jakim dany system bedzie funkcjonowal i w jakim jezyku jest najmniej wazny.
Ale chyba faktycznie Michal przekonal mnie ze na razie zaden z dostawcow nie zamrozi takiej sumy pieniedzy by dostarczyc nam takie rozwiazania. A szkoda bo jest to rozwiazanie na wyciagniecie reki. Ale swoja droga fajnie ze podejmowane sa juz powoli takie proby.
Michale a system ten nie dzialal ze wzgledu na jezyk polski czy ogolnie bez wzgledu na jezyk?
Ja nie mowie ze sama bym to napisala, moje programowanie neuronowe zakonczylo sie na poziomie programowania gier. Ale sadze ze majac do dyspozycji podobne silniki,podstawowa wersje moj maz spokojnie by napial.
Ale pomijac wszystko, chcialabym zwrocic uwage na temat naszej dyskusji. Call Center przyszlosci. To nie sa rozwiazania ktore sa juz wdrazane tylko jak wyobrazamy sobie rozwoj systemow.
Jakbym powiedziala ze ludzie nie beda rozmawiali przez telefony tylko beda widziec hologramy swoich rozmowcow albo jeszcze lepiej beda wysylac swoj hologram w miejsce problemu i w ten sposob beda rozwiazywac problemy byloby to na tym samym poziomie dyskusji.
A ze ja wybralam bardziej prawdopodobna droge? No coz to tylko moj wybor tego co chcialabym zobaczyc.
Agnieszka Mituniewicz-Królak edytował(a) ten post dnia 05.03.08 o godzinie 17:44