Temat: Call Center na najwyższym poziomie - science fiction?

Witam serdecznie,

Czy znacie Call Center, które/go:
- prowadzi politykę sprzedażową na najwyższym poziomie, a nie "agresywną sprzedaż", każdy zapewne wie jaką metodę mam na myśli,
- inwestuje w pracownika, czyniąc z niego dobrego sprzedawcę, który będzie przynosił zyski nie przez miesiąc, czy dwa, lecz latami,
- chce stworzyć stabilny zespół, solidnie wyszkolony, który będzie wizytówką firmy,
- potrafi realnie do warunków rynkowych wynagrodzić dobrego już pracownika,
- obietnice rozwoju zawodowego nie kończą się podczas rozmowy kwalifikacyjnej,
- itd.

Nie wspominam tu o ludziach którzy mimo szkoleń i chęci, zwyczajnie nie posiadają predyspozycji osobowych do wykonywania tego rodzaju zawodu. Ale są też tacy, którzy są mocno zmotywowani, mają ambicję, potrafią sprzedawać..tylko litości, czy po dwu dniowym szkoleniu można wykreować dobrego pracownika???

Czy te kilka cech które wymieniłam są zupełnie nierealne
w dzisiejszej pogoni za zyskiem? A gdzie prestiż, jakość świadczonych usług, długofalowa współpraca z klientem itp.?

konto usunięte

Temat: Call Center na najwyższym poziomie - science fiction?

Magdalena S.:
Witam serdecznie,

Czy znacie Call Center, które/go:
- prowadzi politykę sprzedażową na najwyższym poziomie, a nie "agresywną sprzedaż", każdy zapewne wie jaką metodę mam na myśli,
- inwestuje w pracownika, czyniąc z niego dobrego sprzedawcę, który będzie przynosił zyski nie przez miesiąc, czy dwa, lecz latami,

Cykl życia dobrego Agenta Sprdażowego to srednio dwa lata - po tym czasie nalezy go awansować lub zmienic profil zawodowy - dobre strategie pracownicze w call center opracowuje się na 2 lata.
Pozdrawiam,
aneta

Temat: Call Center na najwyższym poziomie - science fiction?

Dziękuję za ważną informację. Dopiero zaczynam wdrażać w daną branżę, także swoje wątpliwości opieram na doświadczeniu niektórych znajomych, nie z autopsji. Mam nadzieję, że moje doświadczenie będą odwrotne;)
pozdrawiam ciepło

Temat: Call Center na najwyższym poziomie - science fiction?

Na tak postawione pytanie odpowiem, że wiele zależy od właściciela i zespołu zarządzającego Call Center. Pytanie jakie Call Center tworzą i jakie zlecenia mogą pozyskać, z jakimi kontrahentami będą współpracować. Jeśli to możliwe warto realizować w firmie kilka różnych projektów: np projekt sprzedażowy wychodzący, infolinie zamówieniowe, obsługa klienta, obsługa programów lojalnościowych, back-office itd.
Daje to możliwość "przenoszenia" pracowników do innych form aktywności, co wydłuża ich czas pracy u jednego pracodawcy. Warto też pomyśleć na początku tworzenia zespołu o maksymalnym wydłużeniu ścieżki kariery, tak aby każdy z pracowników miał przed sobą jasno określony cel.
Adam Lipiński

Adam Lipiński Dyrektor Biura
Obsługi Klienta

Temat: Call Center na najwyższym poziomie - science fiction?

Magdalena S.:
Witam serdecznie,

Czy znacie Call Center, które/go:
- prowadzi politykę sprzedażową na najwyższym poziomie, a nie "agresywną sprzedaż", każdy zapewne wie jaką metodę mam na myśli,
- inwestuje w pracownika, czyniąc z niego dobrego sprzedawcę, który będzie przynosił zyski nie przez miesiąc, czy dwa, lecz latami,
- chce stworzyć stabilny zespół, solidnie wyszkolony, który będzie wizytówką firmy,
- potrafi realnie do warunków rynkowych wynagrodzić dobrego już pracownika,
- obietnice rozwoju zawodowego nie kończą się podczas rozmowy kwalifikacyjnej,
- itd.

Nie wspominam tu o ludziach którzy mimo szkoleń i chęci, zwyczajnie nie posiadają predyspozycji osobowych do wykonywania tego rodzaju zawodu. Ale są też tacy, którzy są mocno zmotywowani, mają ambicję, potrafią sprzedawać..tylko litości, czy po dwu dniowym szkoleniu można wykreować dobrego pracownika???

Czy te kilka cech które wymieniłam są zupełnie nierealne
w dzisiejszej pogoni za zyskiem? A gdzie prestiż, jakość świadczonych usług, długofalowa współpraca z klientem itp.?


z ogromnym smutkiem usuwam to, co wczesniej bylo w tym poscie :-)Adam Lipiński edytował(a) ten post dnia 31.10.07 o godzinie 15:38

konto usunięte

Temat: Call Center na najwyższym poziomie - science fiction?

Przyznaję, najgorsze co może być to nie mieć żadnych perspektyw ropzowju. Nikt, no może mało kto chce być "na słuchawkach" przez 10 lat, jak dla mnie to i 5 brzmi straasznie długo.

konto usunięte

Temat: Call Center na najwyższym poziomie - science fiction?



z ogromnym smutkiem usuwam to, co wczesniej bylo w tym poscie :-)Adam Lipiński edytował(a) ten post dnia 31.10.07 o godzinie 15:38

Adamie, Co się stało??
aneta
Adam Lipiński

Adam Lipiński Dyrektor Biura
Obsługi Klienta

Temat: Call Center na najwyższym poziomie - science fiction?

a czy mialas okazje przeczytac, co bylo w tym poscie? :-)
jesli tak, to wystarczy, ze napisze, iz niestety czas (i to bardzo krotki) kazal mi zrewidowac moje twierdzenie :-(

Następna dyskusja:

Call Center DGM




Wyślij zaproszenie do