konto usunięte

Temat: Call Center - jak zarządzać absencjami?

Witam,

Poszukuję wszelkich informacji/raportów/artykułów na temat zarządzania nieplanowanymi absencjami (szeroko pojęte nieobecności jak zwolnienia lekarskie, urlopy na żądanie itp.) w działach Sprzedaży i Obsługi Klienta.

W chwili obecnej najbardziej zależy mi na informacjach dotyczących:
- Darmowy raport pokazujący benchmarki absencji w Sprzedaży i Obsługi Klienta na polskim rynku w podziale na insourced i outsourced – czy w ogóle taki istnieje? Jeśli już płatny raport to od kogo będzie najbardziej wiarygodny i jaki to może być koszt?
- Best practice dotyczące raportowania i analizowania absencji.
- Best practice dotyczące działań motywacyjnych poza płacowych dla pracowników Sprzedaży i Obsługi Klienta.

Z góry dziękuję za wszelkie podpowiedzi.

Pozdrawiam
Łukasz Kagankiewicz
Aleksandra Jastrzębska

Aleksandra Jastrzębska Asystent, Exposito

Temat: Call Center - jak zarządzać absencjami?

Łukasz K.:
Witam,

Poszukuję wszelkich informacji/raportów/artykułów na temat zarządzania nieplanowanymi absencjami (szeroko pojęte nieobecności jak zwolnienia lekarskie, urlopy na żądanie itp.) w działach Sprzedaży i Obsługi Klienta.

W chwili obecnej najbardziej zależy mi na informacjach dotyczących:
- Darmowy raport pokazujący benchmarki absencji w Sprzedaży i Obsługi Klienta na polskim rynku w podziale na insourced i outsourced – czy w ogóle taki istnieje? Jeśli już płatny raport to od kogo będzie najbardziej wiarygodny i jaki to może być koszt?
- Best practice dotyczące raportowania i analizowania absencji.
- Best practice dotyczące działań motywacyjnych poza płacowych dla pracowników Sprzedaży i Obsługi Klienta.

Z góry dziękuję za wszelkie podpowiedzi.

Pozdrawiam
Łukasz Kagankiewicz

W cc, w którym pracowała jedna moja koleżanka, jeśli ktoś wziął np. UŻ,
to reszta zostawała ułamek godziny dłużej - do odbioru, lub płatny.

konto usunięte

Temat: Call Center - jak zarządzać absencjami?

Jedym z sposobów mogłoby być powiazanie celów z założeniem wykonania minimum godzinowego przez konsultanta. Jedym slowem jeżeli konsultant nie zrobi min zalozonego np 120rbh to nie ma szans na premie, wyjatkiem mogą być jedynie uzasadnione przypadki. Jest to jakis sposob.



Wyślij zaproszenie do