konto usunięte
Temat: Call Center - jak zarządzać absencjami?
Witam,Poszukuję wszelkich informacji/raportów/artykułów na temat zarządzania nieplanowanymi absencjami (szeroko pojęte nieobecności jak zwolnienia lekarskie, urlopy na żądanie itp.) w działach Sprzedaży i Obsługi Klienta.
W chwili obecnej najbardziej zależy mi na informacjach dotyczących:
- Darmowy raport pokazujący benchmarki absencji w Sprzedaży i Obsługi Klienta na polskim rynku w podziale na insourced i outsourced – czy w ogóle taki istnieje? Jeśli już płatny raport to od kogo będzie najbardziej wiarygodny i jaki to może być koszt?
- Best practice dotyczące raportowania i analizowania absencji.
- Best practice dotyczące działań motywacyjnych poza płacowych dla pracowników Sprzedaży i Obsługi Klienta.
Z góry dziękuję za wszelkie podpowiedzi.
Pozdrawiam
Łukasz Kagankiewicz