Temat: Call center, dzwonienie do klientów

Witam,
Mam problem z zapisywaniem ludzi na darmowe badanie które odbywają się w ich regionie, wiadomo są kryteria które muszą spełniać przede wszystkim jest to wiek. Niestety bardzo dużo klientów rozłącza się już po pierwszych 20 sekundach rozmowy, nie czytam generalnie skryptu z kartki próbuje sam jakoś namówić klienta od samego początku opowiadając że to jest pierwsza ogólnopolska akcja w Polsce gdzie przeprowadzane darmowe badania. Mam problem z zachęceniem klienta do porozmawiania o tej akcji pózniej jakoś to idzie, może macie jakieś pomysły ?

konto usunięte

Temat: Call center, dzwonienie do klientów

Adam,

polski konsument jest już od jakiegoś czasu nastawiony wrogo do słowa "darmowe" czy "za darmo."
Staraj się unikać tych słów. Zamiast uspokajać , budzą obawy.

Badania to tez drażliwy i dyskretny temat. Rozmowy ,które prowadzisz nie moga być "za luźne" , najważniejszy jest element wzbudzenia zaufania ( może powołanie się na jakieś statystyki?).

Rozmowa powinna zaczynać się od budowania relacji, badania potrzeb ,z którego będzie wynikała chęć wzięcia udziału w badaniu.

Napisałeś ,że unikasz skryptu i mechanicznej rozmowy, świetnie. Jednak radzę skonstruować prosty schemat rozmowy ( od myślników,punktów). Będzie to Twoja mapka prowadząca do celu.
Wypisz sobie np. skuteczne pytania otwarte ,wciągające klienta w rozmowę.

Nie bombarduj go od razu "zapisem na badanie."

Pzdr

Następna dyskusja:

Call Center DGM




Wyślij zaproszenie do