Wanda K.

Wanda K. Business Data
Analyst

Temat: "Budzenie" konsultantów

Witam
Przejrzałam forum, ale nie znalazłam wątku o kontroli aktywności konsultantów. Czy spotkaliście się z programem, który w czasie braku aktywności konsultanta prosi go o potwierdzenie, że na pewno siedzi przy komputerze? np poprzez przepisanie jakiegoś kodu?
Paweł Dąbrowski

Paweł Dąbrowski Specjalista ds.
Sprzedaży Usług HR,
About You.Pl

Temat: "Budzenie" konsultantów

hmm... trochę zdziwił mnie pomysł nawet takiego programu. Dla mnie zawsze to było zadanie Lidera / Kierownika na sali. Ewentualnie spotkałem się z programem CCS, który pokazuje aktualną aktywność (co przy używaniu systemu PREDICTIVE jest wystarczające do kontroli) w podziale na:

1. Rozmawia
2. Czeka na połączenie
3. Kończy obsługę formatki

gdzie np. czynność numer 3 (bo chyba tylko to pozostaje do kontroli) po ustalonym czasie (10-15 sekund - zależy od złożoności formatki) robi się wielkie i czerwone.

Chociaż najczęściej spotykałem po prostu dobrą organizację pracy :) Lider na 10-15 osób to zupełnie wystarczająco, aby kontrolować czas pracy konsultantów :) jednak nie wszystko da się (a raczej nie wszystko powinno się) zastępować maszynami / automatami :)

konto usunięte

Temat: "Budzenie" konsultantów

My zrealizowaliśmy parę takich aplikacji. Dotyczyły różnych metod kontroli zarówno obecności, aktywności jak i jakości gromadzonych przez agentów danych. Pomysłów na "kontrolę" można wdrożyć wiele. Jest również tak, że agenci są równie pomysłowi w szukaniu sposobów na ich ominięcie. Problem dotyczy raczej większych organizacji, często rozproszonych. Z naszych doświadczeń wynika, że najskuteczniejszym rozwiązaniem jest zaczęcie analiz tego tematu od przeglądu i weryfikacji warunków zatrudnienia/wynagradzania agentów a dopiero potem budowanie rozwiązań technicznych na ich stanowisku.



Wyślij zaproszenie do