Michał Szybalski

Michał Szybalski Architekt Systemów
IT, Comarch S.A

Temat: Automatycze odbieranie rozmow przychodzących

Robert W.:
Co do PDSa - to rewolucyjne narzędzie - gorąco polecam. Dobrze wykorzystane szybko się zwraca.
Mogę tylko przytoczyć przykład z własnego doświadczenia. Robiliśmy testy dla pewnego klienta. Przy niezoptymalizowanej infrastrukturze, braku jakichkolwiek szkoleń dla agentów itp. wzrost wydajności był dwukrotny. Problem w tym, że PDS kosztuje duuuże pieniądze, i na razie nie ma chyba takiego ciśnienia, żeby wdrażać takie rozwiązania. W każdym razie- wiem o mniej niż 10 instalacjach w Polsce.
Mam wrażenie, że bardziej opłaca się zatrudnić zmianę źle opłacanych studentów i licealistów, niż bawić się w takie techniczne fidrygałki :-).
Roland Z.

Roland Z. ...Psia dusza
większa jest od psa,
I kiedy się
uśmiechasz...

Temat: Automatycze odbieranie rozmow przychodzących

Witam,

Nawiązując do rozmowy, przychylam sie do twierdzenia ze w CC gdzie INBOUND jest duży , AutoAnswer jest niepodważalnie niezbędny.
Nalezy przy tym pamietac aby nie wrzucać Doradcom gołej funkcjonalności, ale zapewnić również sygnał dzwiekowy/wizualny uprzedzjący o nadejściu połaczenia z x sec. Bez tego nasza Infolinia moze okazac się nieprofesjonalna bo Klient natknie sie na rozmowy prywatne lub smiech Doradcy ...

Natomiast w przypadku mniejszej ilości połaczeń, mając mniejszą kadre Doradców, można opcjonalnie ustawić AA w sytuacji gdy SL spadnie do poziomu x.

Pzdr
BZ
Michał Tomasz Małowiecki

Michał Tomasz Małowiecki Project Manager,
Service Manager,
Kierownik

Temat: Automatycze odbieranie rozmow przychodzących

Pamiętajmy jednak, że ludzie nie cierpią gadać z IVR'em
A wprowadzanie kilkudziesieciu znakow roznych kodow czesto ich przerasta
Roland Z.

Roland Z. ...Psia dusza
większa jest od psa,
I kiedy się
uśmiechasz...

Temat: Automatycze odbieranie rozmow przychodzących

Ja lubie :)
Michał Ł.

Michał Ł. Menedżer IT

Temat: Automatycze odbieranie rozmow przychodzących

Bartosz Z.:
Ja lubie :)
To jestes jednym z niewielu :) Po wdrozeniu IVRa z TTS oraz rozpoznawaniem mowy dzwoniacy klienci delikatnie mowiac nie byli zachwyceni gdy orientowali sie iz ta mila Pani co do nich mowi to nie czlowiek :)
Michał Tomasz Małowiecki

Michał Tomasz Małowiecki Project Manager,
Service Manager,
Kierownik

Temat: Automatycze odbieranie rozmow przychodzących

Bartosz Z.:
Ja lubie :)

Ja lubię tylko jak zapomnę o jakimś rachunku telefonicznym i chcę przypomnieć sobie kwotę :)

konto usunięte

Temat: Automatycze odbieranie rozmow przychodzących

Tomasz M.:
Witam grupowiczow,
Czy spotkaliscie sie moze z zestawem "telefon +sluchawki" ktorego funkcjonalnosc pozwolilaby na automatyczny odbior rozmowy przychodzacej? Jednym slowem telemarketer nie wciska zadnych przyciskow pozwalajacych na odbior rozmowy, tylko w przypadku polaczenia przychodzacego jego odbior nastepuje w sposob automatyczny.

Znam kombinacje telefon Starbase 2010 +sluchawki H351 - Plantronics. Czy znacie moze jakies inne rozwiazania/modele?

Alcatel 4019 plus słuchawki platronics,
Możesz teżustawić autoodbiór niezaleznie od zestawów - byle cyfrowe, jeśli masz centralę Alcatelową wyższej klasy
Propos uwag dotyczących tego, że ACC może nie zauwazyć, że wpada mu połaczenie - c'mon są w pracy, to ich praca...
Michał Grabowski

Michał Grabowski Dyrektor
Departamentu
Zarządzania Siecią
Akceptacji, Firs...

Temat: Automatycze odbieranie rozmow przychodzących

Jest 1 minus - jeśli praca na infolinii wymaga wykonania jakiś prac po rozmowie, może wzrosnąć średnie ACW (po zmianie vs. przed zmianą).

U nas na 1 prostym skillu (krótki czas rozmowy i ACW za to b. duża ilość połączeń) używamy autopracy. Na pozostałych nie - doświadczeni agenci minimalizują ACW, kończąc sprawy będąc dostępnym dla następnej rozmowy. Spoko - bez straty jakości:)
Tomek Muzyk

Tomek Muzyk aktualnie poszukuje
nowej pracy

Temat: Automatycze odbieranie rozmow przychodzących

Mi przypomniał się taki IVR-owy dowcip nagrany dla połączenia przychodzącego "aby połączyć się z konsultantem naciśnij przycisk z czerwoną słuchawką" hihihihihiihi wiem ze nie na temat ale tak chciałem dodać zabawnej atmosfery
Roland Z.

Roland Z. ...Psia dusza
większa jest od psa,
I kiedy się
uśmiechasz...

Temat: Automatycze odbieranie rozmow przychodzących

[author]Michał

konto usunięte

Temat: Automatycze odbieranie rozmow przychodzących

Bartosz Z.:
[author]Michał
Roland Z.

Roland Z. ...Psia dusza
większa jest od psa,
I kiedy się
uśmiechasz...

Temat: Automatycze odbieranie rozmow przychodzących

Aneta Michałkowicz - K.:
Bartosz Z.:
[author]Michał

konto usunięte

Temat: Automatycze odbieranie rozmow przychodzących

Bartosz Z.:
Aneta Michałkowicz - K.:
Bartosz Z.:
[author]Michał
Tomasz Pietruszka

Tomasz Pietruszka Sales Director
Central Europe,
Benelux and France;
GN Net...

Temat: Automatycze odbieranie rozmow przychodzących

Tomasz Mrowiec:
Witam grupowiczow,
Czy spotkaliscie sie moze z zestawem "telefon +sluchawki" ktorego funkcjonalnosc pozwolilaby na automatyczny odbior rozmowy przychodzacej? Jednym slowem telemarketer nie wciska zadnych przyciskow pozwalajacych na odbior rozmowy, tylko w przypadku polaczenia przychodzacego jego odbior nastepuje w sposob automatyczny.

Znam kombinacje telefon Starbase 2010 +sluchawki H351 - Plantronics. Czy znacie moze jakies inne rozwiazania/modele?
Pytanie jest dość rozbudowane. Ale mozliwie krótko - najlepiej używać telefon (softphone)/zestaw słuchawkowy z technologią EHS - Electronic Hook Switching - czyli elektronicznego 'podnoszenia' słuchawki lub urządzeń mechanicznych, jak choćby nasze Jabra GN1000. Zapraszam na http://jabra.pl - możliwych rozwiązań są dziesiątki, jeśli nei setki...
Łukasz Mańka

Łukasz Mańka Monitoring
administrator

Temat: Automatycze odbieranie rozmow przychodzących

Tomasz Pietruszka:
Tomasz Mrowiec:
Witam grupowiczow,
Czy spotkaliscie sie moze z zestawem "telefon +sluchawki" ktorego funkcjonalnosc pozwolilaby na automatyczny odbior rozmowy przychodzacej? Jednym slowem telemarketer nie wciska zadnych przyciskow pozwalajacych na odbior rozmowy, tylko w przypadku polaczenia przychodzacego jego odbior nastepuje w sposob automatyczny.

Znam kombinacje telefon Starbase 2010 +sluchawki H351 - Plantronics. Czy znacie moze jakies inne rozwiazania/modele?
Pytanie jest dość rozbudowane. Ale mozliwie krótko - najlepiej używać telefon (softphone)/zestaw słuchawkowy z technologią EHS - Electronic Hook Switching - czyli elektronicznego 'podnoszenia' słuchawki lub urządzeń mechanicznych, jak choćby nasze Jabra GN1000. Zapraszam na http://jabra.pl - możliwych rozwiązań są dziesiątki, jeśli nei setki...

Zdecydowanie lepsze rozwiazanie, niz autoanswer gdzie przy bardzo duzym natezeniu polaczen przychodzacych konsultant moze poprostu zostac zaskoczony kolejna rozmowa, poniewaz system nie zdazy poinformowac go o nowej rozmowie.
Po drugie w dzisiejszych czasach niewolnictwo prowadzi tylko do jednego - zniechecenia pracownika, rezygnacji i rozpowiadania jak jest w firmie X, czy firmie Y. Wiadomo, ze ilosc studentow jest nieograniczona... jednak tylko do czasu ;)
W celu poprawy statystyk lepiej posiadac wykwalifikowana kadre do prowadzenia rozmow i co wazne jej kontrolowania, poniewaz konsultant ma ja kontrolowac i prowadzic, a nie dzwoniacy klient! :)
Tomasz Pietruszka

Tomasz Pietruszka Sales Director
Central Europe,
Benelux and France;
GN Net...

Temat: Automatycze odbieranie rozmow przychodzących

Łukasz M.:
Tomasz Pietruszka:
Tomasz Mrowiec:
Witam grupowiczow,
Czy spotkaliscie sie moze z zestawem "telefon +sluchawki" ktorego funkcjonalnosc pozwolilaby na automatyczny odbior rozmowy przychodzacej? Jednym slowem telemarketer nie wciska zadnych przyciskow pozwalajacych na odbior rozmowy, tylko w przypadku polaczenia przychodzacego jego odbior nastepuje w sposob automatyczny.

Znam kombinacje telefon Starbase 2010 +sluchawki H351 - Plantronics. Czy znacie moze jakies inne rozwiazania/modele?
Pytanie jest dość rozbudowane. Ale mozliwie krótko - najlepiej używać telefon (softphone)/zestaw słuchawkowy z technologią EHS - Electronic Hook Switching - czyli elektronicznego 'podnoszenia' słuchawki lub urządzeń mechanicznych, jak choćby nasze Jabra GN1000. Zapraszam na http://jabra.pl - możliwych rozwiązań są dziesiątki, jeśli nei setki...

Zdecydowanie lepsze rozwiazanie, niz autoanswer gdzie przy bardzo duzym natezeniu polaczen przychodzacych konsultant moze poprostu zostac zaskoczony kolejna rozmowa, poniewaz system nie zdazy poinformowac go o nowej rozmowie.
Po drugie w dzisiejszych czasach niewolnictwo prowadzi tylko do jednego - zniechecenia pracownika, rezygnacji i rozpowiadania jak jest w firmie X, czy firmie Y. Wiadomo, ze ilosc studentow jest nieograniczona... jednak tylko do czasu ;)
W celu poprawy statystyk lepiej posiadac wykwalifikowana kadre do prowadzenia rozmow i co wazne jej kontrolowania, poniewaz konsultant ma ja kontrolowac i prowadzic, a nie dzwoniacy klient! :)

Dla mnie to "jasne", ale ja, jako reprezentujący producenta zestawów słuchawkowych jestem "średnio" obiektywny. Tak, czy siak, obydwa rozwiązania są relatywnie niedrogie i szybkie do wdrożenia...
Paweł W.

Paweł W. java developer at
https://rozwoj-oprog
ramowania.pl

Temat: Automatycze odbieranie rozmow przychodzących

moze byc to system CPSEE firmy SER

konto usunięte

Temat: Automatycze odbieranie rozmow przychodzących

Łukasz M.:

przy bardzo duzym natezeniu polaczen przychodzacych konsultant moze poprostu zostac zaskoczony kolejna rozmowa, poniewaz system nie zdazy poinformowac go o nowej rozmowie.

Powiem Wam, że od prawie 2 lat odbieram rozmowy przy autoanswer (4 krotke szybkie sygnaly w sluchawce - ok. 1 sekundy) i nigdy nie bylo z tym problemu. Wszystko to kwestia jak przyzwyczaisz agenta. I jakos nikt nie narzeka, ze ma sluchawki na uszach przez 8h i jakos wszyscy zdaza z reakcja...
Jedyny warunek: jednakowe powitanie!!

A wlasnie, jak to jest: mamy agenta na kilku skillach i kazdy skill ma inne przywitanie (np. witam w firmie x, witam w y, w czym pomoc? itp.). Da sie to tak rozwiazac, ze do kazdego skilla inny piszczek - np. dla firmy x: pipipip a dla y: piriripi ?!!? :)

Pytam z ciekawosci... ;)
Michał Grabowski

Michał Grabowski Dyrektor
Departamentu
Zarządzania Siecią
Akceptacji, Firs...

Temat: Automatycze odbieranie rozmow przychodzących

Nie wiem jak na innych systemach, ale na Avaya się da. U nas np. konsultant zamiast "pipipip" dostaje zapowiedz do ucha "Dzwoni klienta banku XYZ" - ma czas, aby się "nastroić" do właściwego powitania. Pisałem o tym we wcześniejszych postach.
Daniel M.

Daniel M. Starszy Specjalista
ds. Utrzymania i
Dostarczania Sieci
i...

Temat: Automatycze odbieranie rozmow przychodzących

Witam, witam tak czytam i jeśli chodzi o te rozwiązania z IVR-REM to ciekawa sprawa .Sam pracuję na CC jako konsultant.
Co mogło by się tam znaleźć :

1- Klient dzwoniac pod 0800102102 usłyszy informacje o awariach, np. na jego kierunku 012 występuje problem z brakiem synchro 680/692 lub problem z 721 ,a nie ze w tym momęcie konsultanci sa zajęci i kretyńska muzyczka i aby zechciał zaczekać a na SL i SU % spada w dół. Odnośnie tego problemu ( 721 pojawia się z przyczyn technicznych np modem ZTE ZXDSL 852 jest to "chiński patent" , przy korzystaniu z niego ok !1 miesiąca występuje problem z zwieszaniem portów na dslamie to najczęsciej występujący problemy, lub pomyłka monstera przy konfiguracji portu klienta ).

2- połaczenie klienta z CC po wybraniu numeru problemu jaki się pojawaia :np 680/692/721/691/721 itp .

3-sygnalizowanie połaczenia konsultantowi kilka sekund przed połączeniem z klientem ,



Wyślij zaproszenie do