Temat: Asterisk@home, Trixbox, Elastix i inne oparte na...
Witam,
wczesniej przeczytalem o malych kompetencjach firm tworzacych rozwiazania dla Call Center na oprogramowaniu open-source oraz wadach takiego typu rozwiązań.
Jednoznacznie moge podwazyc ta hipoteze.
Nasza firma (Systemy Call Center Sp. z o.o.) od kilku lat dziala na rynku rozwiazan Call Center zarowno dla ruchu wychodzacego jak i przychodzacego. Mamy duzo udanych wdrozen, gdzie klienci sa zadowoleni ze wzgledu na indywidualne podejscie oraz dobra cene.
Aktualnie wprowadzlismy na rynek system Wirtual Call Center, gdzie male call center moga startowac bez duzych inwestycji.
Dodam jeszcze, ze jesli ktos chce przetestowac przed wdrozeniem - otrzymuje od nas wersje demo, a samo wdrozenie przebiega sprawnie ze wzgledu na ustalone procesy i duze doswiadczenie naszej firmy.
Jeśli ktoś chce sie przekonać zapraszm do kontaktu:
http://systemycallcenter.pl,
info@systemycallcenter.pl