Temat: Asterisk@home, Trixbox, Elastix i inne oparte na...

Marcin Sawicki:
Genesys - oczywiście.
Dyskutujemy o asterisku, a on jest jednym z kluczowych komponentów w CC, ponieważ służy jako gateway.

właśnie tego byłem ciekaw . Czyli G. zarządza routingiem, a A. jest bramką do PSTN ?

Temat: Asterisk@home, Trixbox, Elastix i inne oparte na...

Marek Rosner:
Marcin Sawicki:
Genesys - oczywiście.
Dyskutujemy o asterisku, a on jest jednym z kluczowych komponentów w CC, ponieważ służy jako gateway.

właśnie tego byłem ciekaw . Czyli G. zarządza routingiem, a A. jest bramką do PSTN i agentów ?
Marcin Sawicki

Marcin Sawicki Lubie nowe wyzwania
:)

Temat: Asterisk@home, Trixbox, Elastix i inne oparte na...

Marek Rosner:
Marcin Sawicki:
Genesys - oczywiście.
Dyskutujemy o asterisku, a on jest jednym z kluczowych komponentów w CC, ponieważ służy jako gateway.

właśnie tego byłem ciekaw . Czyli G. zarządza routingiem, a A. jest bramką do PSTN ?

Dokładnie tak.

Temat: Asterisk@home, Trixbox, Elastix i inne oparte na...

Marcin Sawicki:
Marek Rosner:
Marcin Sawicki:
Genesys - oczywiście.
Dyskutujemy o asterisku, a on jest jednym z kluczowych komponentów w CC, ponieważ służy jako gateway.

właśnie tego byłem ciekaw . Czyli G. zarządza routingiem, a A. jest bramką do PSTN ?

Dokładnie tak.

czyli w rzeczywistości używasz CC Genesys , a nie Asterisk :)). Jakbyś potrzebował powiększyć tą bramkę itp - to proponuję sprzęt Alcatela.

konto usunięte

Temat: Asterisk@home, Trixbox, Elastix i inne oparte na...

Jak dla mnie Asterisk wymiata i nie ma lepszego rozwiązania jeżeli chodzi o oprogramowanie Open Sorce. Myślę że niewiele z was wie w ogóle jakie możliwości daje asterisk - nieskończone ! raporty żaden problem: http://www.cahilig.org/installing-a-web-based-asterisk...
Asterisk pozwala nawet na routing telekomunikacyjny z GateWay'em GSM.

Temat: Asterisk@home, Trixbox, Elastix i inne oparte na...

Jakub Wójcik:
Jak dla mnie Asterisk wymiata i nie ma lepszego rozwiązania jeżeli chodzi o oprogramowanie Open Sorce. Myślę że niewiele z was wie w ogóle jakie możliwości daje asterisk - nieskończone ! raporty żaden problem: http://www.cahilig.org/installing-a-web-based-asterisk...
Asterisk pozwala nawet na routing telekomunikacyjny z GateWay'em GSM.

nawet ? :))

ależ nikt tego nie neguje - każdy ma swoją "kategorię wagową"

konto usunięte

Temat: Asterisk@home, Trixbox, Elastix i inne oparte na...

Z ciekawości zapytam czy ktoś z was ma doświadczenie z windtelecom ?

Temat: Asterisk@home, Trixbox, Elastix i inne oparte na...

Marek Rosner:
czyli w rzeczywistości używasz CC Genesys , a nie Asterisk :)). Jakbyś potrzebował powiększyć tą bramkę itp - to proponuję sprzęt Alcatela.

Choc pracuje w NXO to bez analizy tego co ma robic ta bramka to nie polecalbym od razu A.

Choc tez nie zajmuje sie w NXO Genesysem to moge powiedziec, ze ma fajne funkcje. Np klientowi po polaczeniu przedstawia agenta, a agentowi w tym czasie moze na ucho podac szybka uwage o kliencie :)

I na koniec: wdrozenie na CC na 50 osob nie zajmuje 3 dni. Jakby nie liczyc.
Slawomir Kubiak

Slawomir Kubiak Prezes
Zarzadu/Partner

Temat: Asterisk@home, Trixbox, Elastix i inne oparte na...

....a jak jest z alternatywami w modelach Applicaton Service Providing (ASP)?
Posidamy ponad 10 letnie doswiadczenie na systemach ASPECT w logice systemu dialerowego i Business Objects do reportingu.
Ustawiamy to na systemach SUN Microsystems i raz w roku idziemy do serwerowni aby troche Hardware szmatka od kurzu oczyscic.
Dodatkowo nie trzeba systemu kupowac tylko wynajmujemy minuty urzytkowania systemu - 0% ryzyka i 100% dyspozycja systemu...

Ma ktos w tym pryktyczne doswiadczenie?

Temat: Asterisk@home, Trixbox, Elastix i inne oparte na...

Damian B. edytował(a) ten post dnia 10.01.12 o godzinie 22:25

Temat: Asterisk@home, Trixbox, Elastix i inne oparte na...

Przemyslaw Zambrzycki:
Marek Rosner:
czyli w rzeczywistości używasz CC Genesys , a nie Asterisk :)). Jakbyś potrzebował powiększyć tą bramkę itp - to proponuję sprzęt Alcatela.

Choc pracuje w NXO to bez analizy tego co ma robic ta bramka to nie polecalbym od razu A.
a gdzie lokalny patriotyzm ? :)

bramka to bramka , biorąc pod uwagę interfejs RSI ( czy jak się teraz nazywa ) pomiędzy A i G raczej nie może być lepszej

Temat: Asterisk@home, Trixbox, Elastix i inne oparte na...

Damian B.:
Na wstepie chcialbym sie przywitac poniewaz to moj pierwszy post na grupie :)
Dorzuce swoje 3 grosze do tematu poniewaz z Asteriskiem i CC mam bardzo duze doswiedczenie. Firmy telekomunikacyjne w Polsce wiedza o istnieniu czegos takiego jak Asterisk, znaja mniejwiecej jego mozliwosci ale tak naprawde firmy ktore zrobily z tego cos pozytecznego mozna policzyc na palcach jednej reki... Odnosze wrazenie ze problemem jest brak specjalistow w tej dziedzinie oraz brak aktywnego wsparcia firm wdrazajacych.

właśnie z tego co piszesz wynika podstawowa wada open source'ów - klient staje się zakładnikiem firmy produkcyjno wdrożeniowej + własnego supervisora. Szansa konkurencji na rynku dostawy sprzętu czy usług (np rozbudowa ) jest znikoma.
Za "otwartość" płaci się niewiadomą funkcjonalnością.
Programy "z półki" można przetestować przed zakupem w dowolnym zakresie lub zrobić wdrożenie typu trial za przyzwoite pieniądze.
Dodam tylko trywialną prawdę, że zawsze najdroższy element CC to ludzie ...
Nie jestem bynajmniej zadeklarowanym wrogiem open source , więc liczę że i mnie nikt nie zje :)).Marek Rosner edytował(a) ten post dnia 16.12.08 o godzinie 10:58
Michał Daniel Misiak

Michał Daniel Misiak Founder & CTO at
Focus Telecom Polska
Sp. z o.o.

Temat: Asterisk@home, Trixbox, Elastix i inne oparte na...

Witam,

wczesniej przeczytalem o malych kompetencjach firm tworzacych rozwiazania dla Call Center na oprogramowaniu open-source oraz wadach takiego typu rozwiązań.
Jednoznacznie moge podwazyc ta hipoteze.

Nasza firma (Systemy Call Center Sp. z o.o.) od kilku lat dziala na rynku rozwiazan Call Center zarowno dla ruchu wychodzacego jak i przychodzacego. Mamy duzo udanych wdrozen, gdzie klienci sa zadowoleni ze wzgledu na indywidualne podejscie oraz dobra cene.

Aktualnie wprowadzlismy na rynek system Wirtual Call Center, gdzie male call center moga startowac bez duzych inwestycji.

Dodam jeszcze, ze jesli ktos chce przetestowac przed wdrozeniem - otrzymuje od nas wersje demo, a samo wdrozenie przebiega sprawnie ze wzgledu na ustalone procesy i duze doswiadczenie naszej firmy.

Jeśli ktoś chce sie przekonać zapraszm do kontaktu:
http://systemycallcenter.pl,
info@systemycallcenter.pl

Następna dyskusja:

Systemy rejestracji rozmów




Wyślij zaproszenie do