Temat: artykuł - Czego nie wiedzą i nie wykorzystują handlowcy...

Zapraszam do czytania :)

http://salesmanagement.pl/2011/11/13/czego-nie-wiedza-...

pozdrawiam
Artur wojtek Łukasik

Temat: artykuł - Czego nie wiedzą i nie wykorzystują handlowcy...

Czego nie wiedzą i nie wykorzystują handlowcy dzwoniąc do Klienta? (część 2)

zapraszam do czytania i drugiej części artykułu

http://salesmanagement.pl/2011/12/09/czego-nie-wiedza-...

Pierwsza cześć jest najczęściej czytanym artykułem na stronie SALESmanagement.pl

pozdrawiam
Artur Wojtek Łukasik
Kasia W.

Kasia W. Project Manager,
analityk; spec od
rozwiązań
niemożliwych

Temat: artykuł - Czego nie wiedzą i nie wykorzystują handlowcy...

Wojtek Ł.:
Pierwsza cześć jest najczęściej czytanym artykułem na stronie SALESmanagement.pl
Zupełnie nie wiem dlaczego.
Przecież nie zawiera niczego odkrywczego.
Krzysztof W.

Krzysztof W. profesjonalne cięcie
kosztów - zarabiamy
dla Ciebie

Temat: artykuł - Czego nie wiedzą i nie wykorzystują handlowcy...

Kasia W.:
Wojtek Ł.:
Pierwsza cześć jest najczęściej czytanym artykułem na stronie SALESmanagement.pl
Zupełnie nie wiem dlaczego.
Przecież nie zawiera niczego odkrywczego.
Może reszta na tej stronie jest jeszcze gorsza ? :)

Temat: artykuł - Czego nie wiedzą i nie wykorzystują handlowcy...

Kasia W.:
Wojtek Ł.:
Pierwsza cześć jest najczęściej czytanym artykułem na stronie SALESmanagement.pl
Zupełnie nie wiem dlaczego.
Przecież nie zawiera niczego odkrywczego.

może to właśnie jest jego atutem :)

to

że porusza sprawy oczywiste,

że przypomina o tym co należy robić,

a może poprostu temat jest ważny/ciekawy i ludzie oczekują informacji na ten tematWojtek Ł. edytował(a) ten post dnia 13.12.11 o godzinie 19:32
Kasia W.

Kasia W. Project Manager,
analityk; spec od
rozwiązań
niemożliwych

Temat: artykuł - Czego nie wiedzą i nie wykorzystują handlowcy...

Wojtek Ł.:
a może poprostu temat jest ważny/ciekawy i ludzie oczekują informacji na ten temat
A może ludzie z ciekawości zaglądają zwabieni tytułem wątku?
Jestem ciekawa statystyk dot. nie tyle wejścia na stronę, a czasu przebywania na niej.
Bo "zajrzeć" nie jest tożsame z "przeczytać"

Temat: artykuł - Czego nie wiedzą i nie wykorzystują handlowcy...

Kasia W.:
Wojtek Ł.:
a może poprostu temat jest ważny/ciekawy i ludzie oczekują informacji na ten temat
A może ludzie z ciekawości zaglądają zwabieni tytułem wątku?

tak, są zwabieni tytułem, bo temat jest ważny i ciekawy co napisałem poprzednio :)
Jestem ciekawa statystyk dot. nie tyle wejścia na stronę, a czasu przebywania na niej.
Bo "zajrzeć" nie jest tożsame z "przeczytać"

statystyk nie znam, one powiedziałby więcej na temat „klikania” i "czytania" :)

mam za to inną informację, która dotyczy 2 części (będą kolejne)

miałem zapytania od osób, które czytały 2 część gdzie mogą znaleźć część 1 (są w różnych miejscach – na różnych stronach)

miałem również zapytanie o umożliwienie publikacji na innym portalu

a co powiesz na temat 2 części?
Kasia W.

Kasia W. Project Manager,
analityk; spec od
rozwiązań
niemożliwych

Temat: artykuł - Czego nie wiedzą i nie wykorzystują handlowcy...

Wojtek Ł.:
tak, są zwabieni tytułem, bo temat jest ważny i ciekawy co napisałem poprzednio :)
Tytuł - tak, szkoda, że treść się ma nijak do tytułu
statystyk nie znam, one powiedziałby więcej na temat „klikania” i "czytania" :)
no i o tym ja wyżej...

a co powiesz na temat 2 części?
Teoria, nie mająca z praktyką nic wspólnego.
Brzmi jak wywód wykładowcy na uczelni, który wiedzę czerpie z własnych "wydajemisię" i "myślęże" a nie doświadczeń.

Temat: artykuł - Czego nie wiedzą i nie wykorzystują handlowcy...

Kasia W.:
Wojtek Ł.:
tak, są zwabieni tytułem, bo temat jest ważny i ciekawy co napisałem poprzednio :)
Tytuł - tak, szkoda, że treść się ma nijak do tytułu

treść jest zgodna z tytułem wymieniam to czego nie wiedzą i to czego nie wykorzystują handlowcy... i krótko opisuję bo nie jest to ani wykład ani szkolenie
statystyk nie znam, one powiedziałby więcej na temat „klikania” i "czytania" :)
no i o tym ja wyżej...
a co powiesz na temat 2 części?
Teoria, nie mająca z praktyką nic wspólnego.
Brzmi jak wywód wykładowcy na uczelni, który wiedzę czerpie z własnych "wydajemisię" i "myślęże" a nie doświadczeń.

i tu się mylisz wiedza jest praktyczna, gdyż czerpana z doświadczeń: własnych, coachingu konsultantów call canter, agentów i przedstawicieli handlowych odsłuchania setek nagranych rozmów z klientami (do których napisałem skrypty), oraz doświadczeń związanych ze szkoleniem wyżej wymienionych grup a także szkoleniem dla osób odpowiedzialnych za pisanie skryptów w call center oraz o czym już wspomniałem pisaniem różnego typu skryptów telemarketingowych

i jeszcze jedno Twoja wypowiedź na temat 2 części artykuły czyli dynamiki rozmowy potwierdza tezę, którą postawiłem w tytule artykułu "czego nie wiedzą i to czego nie wykorzystują handlowcy... "

i na koniec znów z praktyki, z moich szkoleń i wdrażania wiedzy w praktyce, dla większości osób korzystających z telefonu wiedza na temat dynamiki rozmowy jest zaskakująca:

po pierwsze dla tego, że nigdy o tym wcześniej nie słyszeli,

po drugie dlatego, że stosowana w praktyce ułatwia pisanie skryptów i osiąganie wyznaczonych celów rozmowy
Jolanta Kulas

Jolanta Kulas Szukam
współpracowników -
Dyrektor Agencji (
Kierownik Ze...

Temat: artykuł - Czego nie wiedzą i nie wykorzystują handlowcy...

Oj, Panie Wojtku, Pani Kasia to chyba ma rację. No, chyba że Pana artykuł to tylko konspekt do prawdziwego rozwinięcia tematu.
Pisze Pan - "wiedza jest praktyczna" a artykuł Pana informuje iż (cytat) - "w trakcie trwania rozmowy telefonicznej pojawia się i rośnie napięcie pomiędzy handlowcem, a Klientem".
I zaraz poniżej (cytat) - "w każdej rozmowie telefonicznej napięcie osiąga dwa lub trzy punkty kulminacyjne czyli napięcie, osiąga swoje największe natężenie i bez odpowiedniej reakcji ze strony handlowca, zwykle dochodzi do zakończenia rozmowy"
A dalej (cytat) - "z reguły tylko dwa z trzech punktów kulminacyjnych ma wpływ na przebieg rozmowy, a tylko jeden na jej końcowy efekt. Punkty te, są więc zróżnicowane miedzy sobą pod względem wpływu na przebieg rozmowy i jej ostateczny wynik"
I stwierdzenie kulminacyjne: (cytat) - "Zagadnienie dynamiki rozmowy telefonicznej jest ważne po pierwsze dla przygotowania dobrego skryptu rozmowy telefonicznej, a po drugie dla właściwego jej prowadzenia".
Koniec. Nic więcej Pan nie pisze.
Zastanawiam się więc czy wygumkował Pan niechcący fragmenty tekstu, czy tylko przedstawił nam skrypt artykułu. Konspekt. Plan. Bo jakby to był cały artykuł i oparty na doświadczeniu to oczekiwaliśmy od szkoleniowca-praktyka dokładnego sprecyzowania:
- dlaczego w trakcie rozmowy telefonicznej powstają napięcia, w którym momencie, kiedy osiągają punkty kulminacyjne, jak należy pokierować rozmową aby uniknąć powstania takich zawirowań, co o nich stanowi, może użycie konkretnych zwrotów, może barwa głosu, może taki a nie inny sposób rozpoczęcia rozmowy, może nieodpowiednie przedstawienie się, może za długie, może za krótkie, jak zatem należy przygotować skrypt takiej rozmowy, jak ją prowadzić, dokładnie, konkretnie, co należy robić, czego nie należy.
O, i to by była wiedza konkretna. Ale to na pewno był tylko konspekt, prawda?

konto usunięte

Temat: artykuł - Czego nie wiedzą i nie wykorzystują handlowcy...

Cóż, przeczytałam oba "artykuły" i odnoszę wrażenie podobne jak poprzedniczki. Oba teksty złączone razem nie stanowią jeszcze nawet wstępu.
Ja wiem, że teraz jest moda na maksymalne streszczanie informacji pisanej, ale takie poszatkowanie tekstu jest aż męczące.

konto usunięte

Temat: artykuł - Czego nie wiedzą i nie wykorzystują handlowcy...

Jolanta, Magdalena, dzięki :)

teraz rozumiem o co chodziło Katarzynie, widzę, że nastąpiło pomylenie dwóch pojęć związanych z "praktycznością", wynikło to jak myślę z oczekiwań odbiorcy i intencji autora, co do zawartości artykułu :).

pojęcia te to:

- oparty na praktyce,
- dający praktyczną wiedzę.

uwzględniając te pojęcia napiszę tak:

artykuł jest oparty na praktyce i nie daje praktycznej wiedzy :)

stąd nieprozumienie i wasz niedosyt oraz wskazywanie na to, że jest tam mało informacji (praktycznych) i z tym się zgadzam gdyż poruszam tylko tematy – to jest mój cel, nie zagłębiając się w ich złożoność ani nie dając praktycznych rozwiązań z których można skorzystać – Jolanto bardzo ładnie to pisałaś np. „Zastanawiam się więc czy wygumkował Pan niechcący fragmenty tekstu”

wygumkowałem, pełne informacje znajdują się w moich materiałach szkoleniowych :) i przekazuję je uczestnikom szkoleń

podsumowując zacytuje to co napisałem poprzednio: „ nie jest to ani wykład ani szkolenie” i dodam jest to artykuł czysto informacyjny, informuje tylko „o tym czego nie wiedzą i o tym czego nie wykorzystują handlowcy...”

taka jest więc jego rola i wynika między innymi z

- wymogów publikacji (długość artykułu),
- charakteru artykułu (informowanie a nie szkolenie),
- ograniczenie informacji (bo po co byłyby szkolenia).
Jolanta Kulas

Jolanta Kulas Szukam
współpracowników -
Dyrektor Agencji (
Kierownik Ze...

Temat: artykuł - Czego nie wiedzą i nie wykorzystują handlowcy...

Tak właśnie myślałam Wojtku i całkowicie się z Tobą zgadzam. Ponieważ - uwaga, uwaga - koń ma cztery nogi. Tak. Oraz konia z rzędem temu, kto zrozumie teraz co mam na myśli ;)
Pozdrowionka.
Krzysztof W.

Krzysztof W. profesjonalne cięcie
kosztów - zarabiamy
dla Ciebie

Temat: artykuł - Czego nie wiedzą i nie wykorzystują handlowcy...

Jolanta Kulas:
Tak właśnie myślałam Wojtku i całkowicie się z Tobą zgadzam. Ponieważ - uwaga, uwaga - koń ma cztery nogi. [...]konia z rzędem temu, kto zrozumie teraz co mam na myśli ;)
... i też się potknie...?
(w razie czego : nie chcę konia, nie chcę rzędu ; notabene dokończone przeze mnie porzekadło jest głupie, ponieważ zwiększenie ilości nóg raczej zwiększa również prawdopodobieństwo potknięcia)

Temat: artykuł - Czego nie wiedzą i nie wykorzystują handlowcy...

bliźniacy?
Joanna Grzeszczyńska

Joanna Grzeszczyńska Pracuję z bratem w
firmie

Temat: artykuł - Czego nie wiedzą i nie wykorzystują handlowcy...

Ci o których słyszałam to niczego nie wiedzą.

Dzwoni z firmy telekomunikacyjnej i mówi, że w sprawie zlikwidowania limitu na połączenia w TP, a przecież TP nie ma żadnych limitów, można wydzwonić ile sie chce, czy 1000 zł czy 5000 zł czy nawet 50.000 zł bo firmy i takie rachunki płacą...

Temat: artykuł - Czego nie wiedzą i nie wykorzystują handlowcy...

Czego nie wiedzą i nie wykorzystują handlowcy dzwoniąc do Klienta? (część 3)

zapraszam do czytania i trzeciej części artykułu

http://salesmanagement.pl/2011/12/23/czego-nie-wiedza-...

pozdrawiam
Artur Wojtek Łukasik

Temat: artykuł - Czego nie wiedzą i nie wykorzystują handlowcy...

Czego nie wiedzą i nie wykorzystują handlowcy dzwoniąc do Klienta? (część 4)

zapraszam do czytania i czwartej części artykułu

http://salesmanagement.pl/2012/01/20/czego-nie-wiedza-...

Pozdrawiam
Artur Wojtek Łukasik



Wyślij zaproszenie do