konto usunięte

Temat: ankieta -badajaca preferencje klienta

Witam

Prosze o pomoc i sugestie w stworzeniu ankiety skierowanej do klientow
Ankieta
-ma zbadac preferencje klienta do skladania zamowien

skierowana do klientow obslugiwanych w kontakcie telefonicznym i bezposrednim
Celem ankiety jest zebranie informacji w jaki sposob klient chciałby byc obslugiwany ,
kontakt Bezposredni czy telefoniczny?
zapytanie o czas? ilosc wizyt? jak czesto ? itp
ankieta powinna zawierac rowniez zapytanie o obsluge klienta z firm konkurencyjnych ktore rowniez kontaktuja sie z klientami bezposrednio i telefonicznie

jesli macie dla mnie jakies cenne wskazowki to prosze o infi

pozd

AsiaJoanna W. edytował(a) ten post dnia 14.12.10 o godzinie 20:29
Tomek Żelazny

Tomek Żelazny Kierownik Studia
Call Center,
Hostange

Temat: ankieta -badajaca preferencje klienta

1.Okresl najpierw gupe badaną.
- b2c?
- b2b - wielkosc firmy z kim rozmawiamy.

2. Pamietaj o doborze próby.
3. Badanie CATI nie powinno przekraczać 15min (robi sie dłuższe ale z punktu widzenia realizacji jest to bez sesnu)
4. Odnosnie samych pytan musisz miec pomysl na kwestionariusz. Metod jest od groma ale zależą od pkt1 i produktu (branży) jaki chcesz badać.



Wyślij zaproszenie do