Marzena
S.
Dyrektor
Zarządzający,
HILLWAY Szkolenia
biznesowe i dora...
Temat: 28 majaw Warszawie - spotkanie ekspertów praktyków CC -...
Drodzy Koledzy i Koleżanki!Obecnie istotą osiągnięcia przewagi konkurencyjnej, a co za tym idzie istotą sukcesu ekonomicznego firmy będzie strategia rozbudowy kanału direct, a przede wszystkim precyzyjne przygotowanie procesów i produktów z wykorzystaniem profesjonalnego know-how i zaawansowanej technologii.
Kanał Direct w branży bankowo-ubezpieczeniowej - rozwój w czasach kryzysu to tytuł III edycji konferencji Akademia Call Center organizowanej przez Communication One Consulting, firmę doradczo-szkoleniową od 12 lat specjalizującą się w kompleksowej obsłudze klienta i sprzedaży, głównie w kanale call/contact center
KANAŁ DIRECT W BRANŻY BANKOWO - UBEZPIECZENIOWEJ
-ROZWÓJ W CZASACH KRYZYSU, III Akademia Call Center
28 maja 2009 Warszawa, Hotel Jan III Sobieski
SPECJALNA CENA przy zgłoszeniach na hasło GoldenLine do 22.05 do godz. 17.00
Nie 1 300 zł Tylko 650 zł netto!
Spotkanie praktyków call/contact center i działów obsługi klienta
Forum wymiany doświadczeń
Wyjątkowa wiedza
Nie może Ciebie zabraknąć!
Z ciekawostek dodam, że nasi dwaj koledzy z tego forum Michał Szybalski z Comarch i Jakub Pawelczak z SpeechStorm będą prelegentami, a moderatorem wydarzenia będzie Marcin Sosnowski z ContactPoint. Tym bardziej wydarzenie zyskuje na wartości!
Regulamin i formularz zgłoszenia dostępny na stronie:
OFICJALNA STRONA WYDARZENIA
Zobacz kto będzie i dołącz do nas
STRONA SPOTKANIA GoldenLine
A jak nie, to mamy możliwość dyskutowania o istniejących rozwiązaniach na forum GL.Marzena Sawicka edytował(a) ten post dnia 21.05.09 o godzinie 17:03