Andrzej M.

Andrzej M. MayLily, CXO

Temat: 1000$ za odejście agenta z pracy? - rekrutacja zamiast...

Tematem, który zawsze frapował branże CC jest motywacja agenta. A może lepiej po prostu udoskonalić rekrutację?

W jednej z amerykańskich firm obsługa klienta jest traktowana jako istotna przewaga strategiczna nad konkurencją. Ma to swoje przełożenie na proces rekrutacyjny. Firma po miesięcznym treningu daje możliwość odejścia tym, którzy nie poczuwają się do pełnego oddania doskonałej obsłudze. Taki odchodzący agent dostaje 1000$! Ale plusem jest to, że firma nie ma w swojej kadrze kogoś kto się nie przykłada. Więcej o tym przypadku piszemy na blogu Avaya http://www.avayablogcenter.pl/?p=428

To długodystansowa strategia, ale wygląda na to, że skuteczna i opłacalna, mimo wyższych nakładów na rekrutację. Jaka jest Waszą opinia na temat tego nietypowego HR'u w dziale obsługi klienta? Czy CC w Polsce też będą w pewnym momencie w taki sposób selekcjonować najlepszych i najbardziej zaangażowanych kandydatów do swoich zespołów?

konto usunięte

Temat: 1000$ za odejście agenta z pracy? - rekrutacja zamiast...

Już pisano tu o podniesieniu jakości rekrutacji jako środku na selekcję najlepszych pracowników - banał? nie w tej branży nie przy tej rotacji.

Zgadzam się, tyle to nie łatwe zadanie. Teraz jest łatwiej bo pracownicy stali się bardziej lojalni i chętnych więcej do pracy. Ale problem raczej pozostaje. Jakieś pomysły?

Następna dyskusja:

Średni czas pracy agenta




Wyślij zaproszenie do