Katarzyna Aleksiun

Katarzyna Aleksiun Specjalista ds.
marketingu, Szukam
nowych wyzwań i
kreaty...

Temat: Jak być bardziej ludzkim w komunikacji z klientem?

Nowoczesne technologie, nowy marketing, mistrzowie reklamy i... człowiek. BE MORE
HUMAN! To hasło tegorocznej edycji Golden Conference Marketing, która odbędzie się 15­16
listopada na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich.
Dwa dni, ponad 18 godzin, 12 prelegentów – to może oznaczać tylko jedno. Maksimum wiedzy i
jak najlepsze wykorzystanie czasu. Organizatorzy gwarantują, że nie będzie to kolejna
konferencja, na której prelegenci jedynie sygnalizują problemy i rzucają utartymi hasłami – na
Golden Marketing Conference każdy mówca otrzymał przynajmniej godzinę, podczas której
uczestnicy nabędą konkretną wiedzę i otrzymają narzędzia, które wyraźnie ułatwią codzienną
pracę.
Jednak ta konferencja to nie tylko bogate i profesjonalne prelekcje, ale także możliwość
nawiązania kontaktów biznesowych podczas sesji networkingowej.
W ramach konferencji uczestnicy będą mieli możliwość spotkania z, między innymi, prof.
Rafałem Ohme, który przybliży, w jaki sposób mózg ludzki reaguje na reklamę oraz co sprawia, że
konsument przywiązuje się do marki.

Ciekawy jest również temat Rafała Brzoski, właściciela i pomysłodawcy sieci paczkomatów
InPost, który będzie mówił o tym, jak ważna jest innowacyjność i kreatywność. Nie warto się
ograniczać, wkładać marzenia oraz wizje w ramy – trzeba myśleć szerzej i sięgać dalej, niż to
możliwe.
Przez wszystkie prelekcje przewijać się będzie wspomniane już hasło – BE MORE HUMAN!
Wszyscy przecież jesteśmy wyjątkowi i właśnie tak chcemy być traktowani. Istotne jest, aby
pamiętać, że najważniejszy jest człowiek, dopiero później marketing i cała reklamowa machina.


Obrazek