Katarzyna
Aleksiun
Specjalista ds.
marketingu, Szukam
nowych wyzwań i
kreaty...
Temat: Jak być bardziej ludzkim w komunikacji z klientem?
Nowoczesne technologie, nowy marketing, mistrzowie reklamy i... człowiek. BE MOREHUMAN! To hasło tegorocznej edycji Golden Conference Marketing, która odbędzie się 1516
listopada na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich.
Dwa dni, ponad 18 godzin, 12 prelegentów – to może oznaczać tylko jedno. Maksimum wiedzy i
jak najlepsze wykorzystanie czasu. Organizatorzy gwarantują, że nie będzie to kolejna
konferencja, na której prelegenci jedynie sygnalizują problemy i rzucają utartymi hasłami – na
Golden Marketing Conference każdy mówca otrzymał przynajmniej godzinę, podczas której
uczestnicy nabędą konkretną wiedzę i otrzymają narzędzia, które wyraźnie ułatwią codzienną
pracę.
Jednak ta konferencja to nie tylko bogate i profesjonalne prelekcje, ale także możliwość
nawiązania kontaktów biznesowych podczas sesji networkingowej.
W ramach konferencji uczestnicy będą mieli możliwość spotkania z, między innymi, prof.
Rafałem Ohme, który przybliży, w jaki sposób mózg ludzki reaguje na reklamę oraz co sprawia, że
konsument przywiązuje się do marki.
Ciekawy jest również temat Rafała Brzoski, właściciela i pomysłodawcy sieci paczkomatów
InPost, który będzie mówił o tym, jak ważna jest innowacyjność i kreatywność. Nie warto się
ograniczać, wkładać marzenia oraz wizje w ramy – trzeba myśleć szerzej i sięgać dalej, niż to
możliwe.
Przez wszystkie prelekcje przewijać się będzie wspomniane już hasło – BE MORE HUMAN!
Wszyscy przecież jesteśmy wyjątkowi i właśnie tak chcemy być traktowani. Istotne jest, aby
pamiętać, że najważniejszy jest człowiek, dopiero później marketing i cała reklamowa machina.