Joanna Orlicz

Joanna Orlicz Fotograf freelancer,
dziennikarz,
psycholog amator,
samou...

Temat: eRmail = Chciany e-mail reklamowy

eRmail to zupełnie nowy program marketingowy.

5 powodów, dla których warto spróbować

Za samą rejestrację otrzymasz 20 zł
Za każde przeczytanie eRmaila dostaniesz do 1 zł
Polecając swoich znajomych zwiększysz swoje zarobki nawet o 200 %
Uzyskasz informacje o zniżkach, nowościach, produktach i usługach na polskim rynku i otrzymasz za to pieniądze
Będziesz mógł wypełniać proste kwestionariusze, za które otrzymasz do 20 zł / kwestionariusz

Z czystej ciekawości się zarejestrowałam i po 3 dniach mam 30 zł na koncie. Do wypłaty potrzeba minimum 200 zł.

Link do rejestracji http://www.ermail.pl/link/e2JT2cmjAeXYYVATTcAcTXe7AY2c...
Michał Wiśniewski

Michał Wiśniewski Szukam pracy
biurowej

Temat: eRmail = Chciany e-mail reklamowy

Czy tylko ja mam skojarzenia z piramidą finansową?
Tadeusz Orlenko

Tadeusz Orlenko Ludzie są zazwyczaj
pokonanymi przez
samych siebie.

Temat: eRmail = Chciany e-mail reklamowy

Michał W.:
Czy tylko ja mam skojarzenia z piramidą finansową?
Hmm :)
A co to jest "piramida finansowa?
Pozdrawiam
Tadeusz :)
Joanna Orlicz

Joanna Orlicz Fotograf freelancer,
dziennikarz,
psycholog amator,
samou...

Temat: eRmail = Chciany e-mail reklamowy

Piramida finansowa – struktura finansowa, w której zysk konkretnego uczestnika jest bezpośrednio uzależniony od wpłat późniejszych uczestników, stojących niejako niżej w tej strukturze - ciocia Wiki się kłania ;-)

Praktycznie każdy system marketingowy w necie opiera się na poleconych. Jeśli ktoś chce to można w to wejść. A jeśli się wejdzie to nie ma żadnych konsekwencji jak w przypadku piramid finansowych w prawdziwym życiu.
Piotr Brożek

Piotr Brożek ?‍? Przedsiębiorca |
Stwórzmy razem coś
wspaniałego, przy...

Temat: eRmail = Chciany e-mail reklamowy

Asiu, od informowania o różnych przedsięwzięciach jest w tej grupie temat "Ogłoszenia".

konto usunięte

Temat: eRmail = Chciany e-mail reklamowy

Ok, więc gdzie jest haczyk?
Joanna O.:
Za każde przeczytanie eRmaila dostaniesz do 1 zł

Skoro użytkownik dostaje 1zł za przeczytanego maila, to wydawałoby się logiczne, że reklamodawca musi zapłacić więcej, aby serwis, jako pośrednik, mógł jeszcze zarobić.

Co się jednak okazuje.? Przy 50 000 odbiorców, reklamodawca płaci 1 800 zł. To daje dokładnie 3,6 gr na każdego odbiorcę. Przyjmijmy jednak, że zleceniodawca płaci tylko za osoby, które przeczytały jego mail (serwis przewiduje 10 000 - 25 000). Tak więc w najbardziej optymistycznej wersji reklamodawca płaci 18 gr każdemu odbiorcy.

Moje pytanie brzmi: czy eRmail dokłada ponad 80% pieniędzy do wynagrodzenia użytkowników? Innymi słowy: czy serwis nastawiony jest na generowanie strat / działalność charytatywną? Chyba, że czegoś tu nie rozumiem?
Konrad Kobiela

Konrad Kobiela eBiznes, Marketing
online

Temat: eRmail = Chciany e-mail reklamowy

Ja obstawiam, że ermail zawinie wrotki jak nadejdzie czas pierwszych wypłat, albo maile do czytania się skończą jak będzie się miało na koncie jakieś 170zł. Kiedyś był podobny serwis który nazywał sie readbud i tam wypłata była od 50$...młody i głupi wtedy byłem(młody dalej jestem...mam nadzieję z głupi troche mniej :)) i dałem się na to nabrać...czytałem te artykuły, oceniałem...doszedłem do 48$ i się skończyły. Nawet teraz z ciekawości sprawdziłem czy stronka jeszcze stoi, ale już ją zdjęli.

Następna dyskusja:

Odpowiedni reklamowy progra...




Wyślij zaproszenie do