Arkadiusz B.

Arkadiusz B. Biznes komputerowy

Czy ktoś orientuje się na czym dokładnie polegał i polega system sprzedaży bezpośredniej DELL. Jakie stosują techniki sprzedaży, reklamy, marketingu? A może powstało na ten temat jekieś opracowanie.Arkadiusz B. edytował(a) ten post dnia 09.01.09 o godzinie 18:42
Wojciech Nurkowski

Wojciech Nurkowski Specjalista....

To zależy czy chcesz na to spojrzeć z punktu widzenia resellera czy end usera

konto usunięte

"Moją maksymą zawsze było unikanie zbędnych rozwiązań.
Dlatego postanowiłem stworzyć firmę, która wyeliminowałaby pośredników. Chciałem sprzedawać bezpośrednio klientom, kontaktować się wprost z dostawcami, rozmawiać osobiście z pracownikami" - wspomina w autobiografii Michael Dell.
Arkadiusz B.

Arkadiusz B. Biznes komputerowy

Wojciech N.:
To zależy czy chcesz na to spojrzeć z punktu widzenia resellera czy end usera

Oczywiście z punktu widzenia handlowca i sprzedawcy.
Arkadiusz B.

Arkadiusz B. Biznes komputerowy

Mariusz Ż.:
"Moją maksymą zawsze było unikanie zbędnych rozwiązań.
Dlatego postanowiłem stworzyć firmę, która wyeliminowałaby pośredników. Chciałem sprzedawać bezpośrednio klientom, kontaktować się wprost z dostawcami, rozmawiać osobiście z pracownikami" - wspomina w autobiografii Michael Dell.

Jaki jest tytuł tej autobiografii i czy została wydana w j.polskim?
Czy warto ją przeczytać pod kątem mojego pytania? Są tam jakieś szczegóły opisujące działanie systemu sprzedazy bezpośredniej w pracy?

konto usunięte

Arkadiusz B.:
Wojciech N.:
To zależy czy chcesz na to spojrzeć z punktu widzenia resellera czy end usera

Oczywiście z punktu widzenia handlowca i sprzedawcy.

DELL od niedawna buduje kanał sprzedaży pośredniej dla firm IT obsługujących rynek MSP

konto usunięte

http://www.woopidoo.com/biography/michael-dell/index.htm

http://www.amazon.com/Direct-Dell-Strategies-Revolutio...

Niestety, ale ja nie spotkałem w języku polskim.Mariusz Ż. edytował(a) ten post dnia 09.01.09 o godzinie 15:40
Wojciech Nurkowski

Wojciech Nurkowski Specjalista....

Sławomir Kłódka:
Arkadiusz B.:
Wojciech N.:
To zależy czy chcesz na to spojrzeć z punktu widzenia resellera czy end usera

Oczywiście z punktu widzenia handlowca i sprzedawcy.

DELL od niedawna buduje kanał sprzedaży pośredniej dla firm IT obsługujących rynek MSP

Tak, buduje i nawet w jestem w tym projekcie.
Troche dziwnie to wychodzi, cos na zasadzie wsadzenia do jednej szafy (kapusto i kozożernego) wilka, kozy i kapusty po czym z
szerokim uśmiechem i entuzjazmem patrzenia w przyszłość... :)

najważniejsze jest to jednak, a argument to nie lada, że za każdy sprzedany komp w kraju, Dell sadzi jedno drzewo...

...a za 10 lat wszystko zarośnie i nie bedzie gdzie rowerem pojeździc hihihi
Arkadiusz B.

Arkadiusz B. Biznes komputerowy

Mariusz Ż.:
http://www.woopidoo.com/biography/michael-dell/index.htm

http://www.amazon.com/Direct-Dell-Strategies-Revolutio...

Niestety, ale ja nie spotkałem w języku polskim.Mariusz Ż. edytował(a) ten post dnia 09.01.09 o godzinie 15:40

Dzięki za linki.

Wyślij zaproszenie do