konto usunięte

Temat: Relacje z klientami

Czy bardzo dobre relacje z klientami zawszę pomagają w sprzedaży?

Proszę o wasze opinie. Pozdrawiam Sławek
Iwona Sorbian

Iwona Sorbian Doradca Zarządów ds.
Zmian/Interim
Manager/Executive
Coac...

Temat: Relacje z klientami

Sławku,
chodzi o to aby zawsze, w każdej sytuacji móc świadomie budować relacje, bo to pozwala nad nimi panować. A to z kolei "prowadzi do korzystnych zdarzeń i daje fascynujące uczucie kreacji rzeczywistości" .

Pozdrawiam:)))
Piotrek Podgórski

Piotrek Podgórski Trener, Mistrz i
Praktyk NLP, Trener
Transforming
Communi...

Temat: Relacje z klientami

Relacje pomagają z biznesie, kontaktach, życiu i czym tam można wymyślić. Jeżeli nie masz relacji jak chcesz się kontaktować z drugą osobą, firmą, grupą. To tak jakby dzwonić z głuchego telefonu.

Owszem zdarzają się sytuacje, gdzie powinna decydować ślepa sprawiedliwość ale przecież cały biznes to ludzie. Również znajomi, rodzina to ludzie. Owszem można relacje zmienić i to stosunkowo prosto (patrz Panorama Społeczna™ Kulasa Derksa tylko czy obie strony można załatwić samemu.

W ten sposób możesz zmienić swoją relację do innej osoby czy grupy.

Więc jak widzisz relacje, relacje i relacje. I jeżeli wierzyć przysłowiom cały w tym ambaras aby dwoje chciało na raz.
Dorota Zdrojewska

Dorota Zdrojewska specjalista ds.
public relations,
Academy of Service
Exce...

Temat: Relacje z klientami

Oczywiście zgadzam się, że budowanie długotrwałych relacji z klientem to jeden z najważniejszych czynników wpływających na lojalność Klienta.

Pytanie - ile firm buduje te relacje?Dorota Zdrojewska edytował(a) ten post dnia 18.03.09 o godzinie 14:47
Iwona Sorbian

Iwona Sorbian Doradca Zarządów ds.
Zmian/Interim
Manager/Executive
Coac...

Temat: Relacje z klientami

Piotrek Podgórski:
Relacje pomagają z biznesie, kontaktach, życiu i czym tam można wymyślić. Jeżeli nie masz relacji jak chcesz się kontaktować z drugą osobą, firmą, grupą. To tak jakby dzwonić z głuchego telefonu.

Owszem zdarzają się sytuacje, gdzie powinna decydować ślepa sprawiedliwość ale przecież cały biznes to ludzie. Również znajomi, rodzina to ludzie. Owszem można relacje zmienić i to stosunkowo prosto (patrz Panorama Społeczna™ Kulasa Derksa tylko czy obie strony można załatwić samemu.

W ten sposób możesz zmienić swoją relację do innej osoby czy grupy.

Więc jak widzisz relacje, relacje i relacje. I jeżeli wierzyć przysłowiom cały w tym ambaras aby dwoje chciało na raz.

Cytat właściwie jest dobrym podsumowaniem

konto usunięte

Temat: Relacje z klientami

Tak, dobre relacje z klientami zawsze pomagają w sprzedaży. Jeśli o nie zadbasz, w miarę możliwości indywidualnie podejdziesz do każdego klienta i utrzymasz na takim poziomie.
BARDZO dobre relacje - zależy jak interpretujemy ;) - mogą przeszkadzać.

Pozdrawiam
Aneta
Iwona Sorbian

Iwona Sorbian Doradca Zarządów ds.
Zmian/Interim
Manager/Executive
Coac...

Temat: Relacje z klientami

Aneta O.:
Tak, dobre relacje z klientami zawsze pomagają w sprzedaży. Jeśli o nie zadbasz, w miarę możliwości indywidualnie podejdziesz do każdego klienta i utrzymasz na takim poziomie.
BARDZO dobre relacje - zależy jak interpretujemy ;) - mogą przeszkadzać.

Pozdrawiam
Aneta


Bardzo dobre w rożnych kontekstach i sytuacjach oznaczać oczywiście będzie zupełnie inną relację
Artur Król

Artur Król Profil nieaktywny,
proszę o kontakt
mailowy. Psycholog,
t...

Temat: Relacje z klientami

Sławomir Stasiewski:
Czy bardzo dobre relacje z klientami zawszę pomagają w sprzedaży?

Znam przykłady, gdy przeszkadzają, zwłaszcza, gdy są za dobre, a jednej/obu stronom zależy na relacji.

Istnieje wtedy ryzyko niesłusznych, z punktu widzenia biznesowego, zachowań, tolerowania wpadek drugiej strony (bo przecież relacje), co długoterminowo może prowadzić do problemów.
Iwona Sorbian

Iwona Sorbian Doradca Zarządów ds.
Zmian/Interim
Manager/Executive
Coac...

Temat: Relacje z klientami

Obserujemy coraz większe zainteresowanie umiejętnościami budowania relacji.
To dobrze, że w końcu coraz więcej osob zaczyna zdawać sobie sprawę, że jest to umiejętnośc niezbedna do funkcjonowania nie tylko w swiecie biznesu ale i w życiu prywatnym

konto usunięte

Temat: Relacje z klientami

Witam was;)
Nie bez powodu spytałem czy BARDZO dobre relacje pomagają w handlu.
Jest to problem z którym borykam się na co dzień w pracy, współpracując z klientami z którymi jestem w bardzo dobrych relacjach jest mi bardzo ciężko prowadzić negocjację.

Zgodzę się że dobre relacje pomagają ale bardzo dobre już nie. Klient z którym nawiązujemy „bliską znajomość” uważa że pewne rzeczy już mu się należą, przecież jesteśmy „kumplami”

Rozumiem że duża rolę odgrywa też umiejętność wykorzystania bardzo dobrych relacji.

Pozdrawiam Was i dzięki za Wasze wypowiedzi ;)

Sławek
Iwona Sorbian

Iwona Sorbian Doradca Zarządów ds.
Zmian/Interim
Manager/Executive
Coac...

Temat: Relacje z klientami

Sławomir Stasiewski:
Witam was;)
Nie bez powodu spytałem czy BARDZO dobre relacje pomagają w handlu.
Jest to problem z którym borykam się na co dzień w pracy, współpracując z klientami z którymi jestem w bardzo dobrych relacjach jest mi bardzo ciężko prowadzić negocjację.

Zgodzę się że dobre relacje pomagają ale bardzo dobre już nie. Klient z którym nawiązujemy „bliską znajomość” uważa że pewne rzeczy już mu się należą, przecież jesteśmy „kumplami”

Rozumiem że duża rolę odgrywa też umiejętność wykorzystania bardzo dobrych relacji.

Pozdrawiam Was i dzięki za Wasze wypowiedzi ;)

Sławek
Ważne jest by umieć nie tylko budować relacje ale równiez zarządzać nimi w dowolnie wybranym kierunkuIwona Sorbian edytował(a) ten post dnia 06.07.09 o godzinie 11:35
Iwona Sorbian

Iwona Sorbian Doradca Zarządów ds.
Zmian/Interim
Manager/Executive
Coac...

Temat: Relacje z klientami

Dlaczego Polacy mają kłopoty z budowaniem autentycznych Relacji?
Kornelia W

Kornelia W Własna działalność -
właściciel firmy,
Nieukształtowane
f...

Temat: Relacje z klientami

Moim zdaniem budowanie relacji z klientem jest kluczowe. Aby nasza firma dobrze prosperowała musimy dbać oraz zabiegać o naszego kontrahenta. Mi pomaga w tym system CRM Kamflex. Jest to idealne miejsce do przechowywania danych naszych konsumentów. Pozwala nam wypracować efektywne praktyki pracy z klientem. Myślę, że naprawdę jest to bardzo pomocne rozwiązanie. Pozdrawiam:)



Wyślij zaproszenie do