konto usunięte

Temat: Szkolenie „Psychologia kontaktu z klientem”

Dla wielu osób zaczynających prowadzić własną firmę, zdobycie pierwszego klienta jest okupione wielkim stresem i trudnościami. Mając na uwadze ich potrzeby przygotowaliśmy program szkolenia, który pomoże lepiej zrozumieć i świadomie wykorzystywać wiedzę z zakresu psychologii sprzedaży i kontaktu z klientem a w konsekwencji przełamać z klientami pierwsze lody.
Na współczesnym rynku dobry produkt czy usługa to nawet mniej niż połowa drogi do udanego biznesu. Należy mieć świadomość, że sukces naszej działalności zależy od tego, czy klient w ogóle zdecyduje się z nami rozmawiać, czy będziemy w stanie zainteresować go naszą ofertą, a także czy do nas powróci, oraz czy poleci naszą firmę innym.

Podczas szkolenia omówimy m.in.:

* Rolę potrzeb klienta w procesie sprzedaży;
* Znaczenie dobrego kontaktu z klientem;
* Sposoby radzenia sobie z obiekcją i radzenie sobie w sytuacjach trudnych;
* Pomożemy zaplanować pomysł na sprzedaż;
* Odpowiemy na najbardziej nurtujące pytania z zakresu psychologii sprzedaży.

Całe szkolenie okraszone zostanie sporą dozą praktycznych porad, scenek i przykładów z życia wziętych i dużą porcją psychologii.

Termin i miejsce:
30 maja, godz.: 10.00 - 18.00.
budynek WSISiZ, ul. Gizów 6, sala 214.

O trenerach:
Krzysztof Grabarczyk: Zawodowo zajmuje się wspieraniem osób i zespołów w realizowaniu przez nie celów biznesowych i osobistych - poprzez coaching, szkolenia i psychoterapię. Prowadzi i organizuje szkolenia i treningi dla klientów indywidualnych oraz firm, z zakresu szeroko rozumianych umiejętności miękkich, psychologii biznesu oraz coachingu. Jako coach pracuje przede wszystkim z osobami odpowiedzialnymi za kierowanie zespołami, sprzedaż, właścicielami małych i średnich firm, a także z osobami prywatnymi – w zakresie rozwoju kompetencji osobistych.

Krystian Kamiński: Absolwent Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. Jego pasją są ludzie i wszystkie aspekty związane z życiem społecznym. Stąd wziął się wybór kierunku studiów i ścieżka związana z szeroko pojętym HR-em. Tematyką szkoleń w kontekście prowadzenia działalności gospodarczej interesuje się od początku współpracy z AiP.

Koszt udziału:
Beneficjenci AIP – BEZPŁATNIE
Studenci – 100 PLN
Pozostałe osoby – 300 PLN

Zainteresowane osoby prosimy o wysłanie zgłoszenia:
UWAGA! Przy nazwisku prosimy o wpisanie skróconej nazwy Uczelni i nr telefonu,
np. Kowalski (WIT, 0-333-444-555)

konto usunięte

Temat: Szkolenie „Psychologia kontaktu z klientem”

Witam,

nie chcę być upierdliwy ale przydałoby się jeszcze podać miasto w którym ma to się odbywać. No chyba, że przyjmiemy, że wszystko kręci się wokół Wawy...... :-)

Pozdro

Następna dyskusja:

Reklamacja. Szkolenie dla s...




Wyślij zaproszenie do