Temat: "Psychologia Eventów" - nowa książka Jakuba B. Bączka
Agnieszka Królikowska:
Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak należy zbudować wizerunek eventu, jak zastosować w swojej pracy kaizen, jak planować event i jak radzić sobie z grupami, ta książka jest właśnie dla Ciebie. Oprócz definicji i typologii eventów, autor proponuje czytelnikom bogatą literaturę na temat profesjonalnej branży eventowej, która jest wynikiem wieloletnich poszukiwań i gromadzenia materiałów. "Psychologia eventów" jest publikacją przełomową także dlatego, że jest to pierwszy polski tytuł na rynku wydawniczym, dotyczący w całości właśnie tej dziedziny. Zachęcamy do lektury nie tylko eventowców, ale też animatorów i działy HR oraz PR w firmach.
Możliwość zakupu: http://www.stageman.pl/ksiazka-psychologia-eventow,d25...
Inwestycja: 30 zł
Agnieszka Królikowska
Koordynator Szkoleń
agnieszka.krolikowska@stageman.pl
tel. 794 513 937
Przeczytałam jednym tchem :)
Z całą pewnością nie jest to książka sztampowa i schematyczna, zdecydowanie jedna z niewielu na polskim rynku poruszająca tematykę eventową.
Początek owego dzieła jest zaskakujący, gdyż autor prosi nas abyśmy zerknęli do bibliografii, która jest imponująca! ¼ tytułów w języku polskim jest autorstwa właśnie Jakuba, który animacją czasu wolnego, mimo młodego wieku, zajmuje się już kilkanaście lat. Stąd bogata wiedza, nie tylko dotycząca animacji, ale i psychologiczna – poparta wykształceniem. Autor przytacza procesy, które sprawiają, że event stanie się doskonały (jak w rozdziale drugim), a także szereg nazwisk naukowców, które świadczą o sporym doświadczeniu zawodowym i sprawnym poruszaniu się w meandrach psychologii.
Niezmiernie przydatny jest też rozdział, który omawia procedury eventowe – od A do Z guru animacji czasu wolnego w Polsce przedstawia czytelnikowi w jaki sposób dział handlowy powinien przygotować ofertę dla klienta – w każdym detalu. Bomba !
Dla mnie, z racji zainteresowań, najciekawszy jest fragment dotyczący eventów teambuildingowych, ale jestem przekonana, że każdy początkujący eventowiec, także pedagog, a nawet handlowiec, znajdzie w tej lekturze coś dla siebie i po przeczytaniu „Psychologii eventów” wcieli wskazówki autora w życie.
Zachęcam gorąco do przeczytania tej pozycji – a czyta się ją bardzo lekko, gdyż jest napisana przystępnym językiem, i podzielenia się swoją opinią.