Ewelina Daniła

Ewelina Daniła *Art Of
Business*SALON
KOBIET*

Temat: Mało kto o tym wie...(rzecz o sprzedaży)

Czy znasz tę prawidłowość?

2% sprzedaży dokonuje się po 1.kontakcie z potencjalnym klientem,
3% sprzedaży dokonuje się po 2.kontakcie z potencjalnym klientem,
5% sprzedaży dokonuje się po 3.kontakcie z potencjalnym klientem,
10% sprzedaży dokonuje się po 4.kontakcie z potencjalnym klientem,
80% sprzedaży dokonuje się po 5.-12. kontakcie z potencjalnym klientem.

Tak!
4 z 5 prób sprzedaży udaje się dopiero po co najmniej piątym kontakcie! Mało kto o tym wie. Większość myśli, że klienci nie są zainteresowania a oni po prostu potrzebują czasu do namysłu.

Temat: Mało kto o tym wie...(rzecz o sprzedaży)

Zgadzam się z tym. Tak wynika też z moich obserwacji:)

konto usunięte

Temat: Mało kto o tym wie...(rzecz o sprzedaży)

czyli nachalnosc jesli to tak mozna nazwac, poplaca ;) a moze klient juz jak kogos slyszy 5 raz to sie zgadza by mial spokój. tak czy tak wyprobuje ta metode.

pozdrawiam,
Sebastian
Piotr H.

Piotr H. Dbam o
bezpieczeństwo IT od
strony Blue Team

Temat: Mało kto o tym wie...(rzecz o sprzedaży)

Hmm, zgadzam się z tą prawidłowości, wg mnie wynika to m.in. z tego, że Klient musi poczuć się ważny, że się o niego staramy.
Justyna T.

Justyna T. własna działalność -
Golden Quality
Services

Temat: Mało kto o tym wie...(rzecz o sprzedaży)

wow dla mnie to odkrycie!:) dzięki, a czasami się zastanawiałam dlaczego moje klientki nie biorą od razu kosmetyków...
Ewelina Daniła

Ewelina Daniła *Art Of
Business*SALON
KOBIET*

Temat: Mało kto o tym wie...(rzecz o sprzedaży)

Mądre podręczniki piszą o tym, że najwazniejsze to utrzymanie kontaktu z (potencjalnym) Klientem.
Wiem to także z własnego doświadczenia.
I te 5 podejść to nie jest nachalna sprzedaż (broń Boże!) tylko właśnie utrzymywanie kontaktu.
Czy wysyłasz Klientom życzenia urodzinowe i świąteczne?
Nie mam tu na myśli zbiorowego Neslettera tylko indywidualnej wiadomości skierowanej TYLKO do JEDNEGO Klienta. Jest to jeden z bardzo przyjemnych dla Klienta sposobów przypominania o Twojej firmie.
Spraw, by Twój Klient poczuł się ważny.
Ewa G.

Ewa G. Jeśli robisz coś
dobrze - rób to
jeszcze lepiej...

Temat: Mało kto o tym wie...(rzecz o sprzedaży)

Ewelina Daniła:
...
4 z 5 prób sprzedaży udaje się dopiero po co najmniej piątym kontakcie! Mało kto o tym wie. Większość myśli, że klienci nie są zainteresowania a oni po prostu potrzebują czasu do namysłu.

Zgadza się:) Nachalność popłaca. Należy wziąć pod uwagę, że nie jesteśmy jedynymi, potencjalnymi kontrahentami Klienta... Rozpoczynając współpracę z nowym Klientem trzeba się nieźle napracować, a później trzeba ją pielęgnować:) Pozyskać Klienta jest bardzo trudno, a stracić ( o zgrozo! ) bardzo łatwo... :-(

Władysław O.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Marek M.

Marek M. think BIG!

Temat: Mało kto o tym wie...(rzecz o sprzedaży)

Ewelina Daniła:
>
oni po prostu potrzebują czasu do namysłu.

a może potrzebują też czasu, aby zufać sprzedawcy... (?)

konto usunięte

Temat: Mało kto o tym wie...(rzecz o sprzedaży)

A może warto się zastanowić, co spowodowało, że klient kupił za 1-2 razem (jakie podjąłem działania, jak reagował klient)?
Ewelina Daniła

Ewelina Daniła *Art Of
Business*SALON
KOBIET*

Temat: Mało kto o tym wie...(rzecz o sprzedaży)

Jarosław Rubin:
A może warto się zastanowić, co spowodowało, że klient kupił za 1-2 razem (jakie podjąłem działania, jak reagował klient)?

Ha! Ja jestem gotowa, żeby to usłyszeć od bardziej doświadczonych:) Pilna ze mnie uczennica i choć czasami mi się to zdarza (kiedy klient korzysta z mojej oferty od razu) to jednak wolałabym, żeby to robił dużo częściej.

konto usunięte

Temat: Mało kto o tym wie...(rzecz o sprzedaży)

Ewelina Daniła:

Ha! Ja jestem gotowa, żeby to usłyszeć od bardziej doświadczonych:) Pilna ze mnie uczennica i choć czasami mi się to zdarza (kiedy klient korzysta z mojej oferty od razu) to jednak wolałabym, żeby to robił dużo częściej.

Po każdej sprzedaży można zrobić sobie coś, co nazwałbym auto-coachingiem. Chwila refleksji, jak przebiegała rozmowa sprzedażowa. W jakim momencie Klient/ka powiedział/a TAK, albo NIE. I wtedy właśnie refleksja - Dlaczego tak się stało. A potem, co mogę zmienić w następnej rozmowie handlowej.
Powodzenia!

Następna dyskusja:

Cash Flow, WGI kto następny?




Wyślij zaproszenie do