Artur
Król
Profil nieaktywny,
proszę o kontakt
mailowy. Psycholog,
t...
Temat: Jak zniwelować potrzebę płacenia?
Co jakiś czas robię sobie analizy tego, jakie mam efekty z klientami, jakie metody działają, jak szybko, co wyróżnia tych klientów u których zadziałały szybko, a co tych, u których działały gorzej lub wcale.Generalnie mam wysoką skuteczność, natomiast zauważyłem bardzo ciekawe "rozbicie" tej skuteczności - to u kogo pojawiają się efekty, a u kogo raczej nie. U przeważającej większości ludzi, u których efekty nie pojawiały się, albo wymagały dużo dłuższego czasu, powtarzał się jeden wzorzec - ludzie tacy nie płacili za swoje sesje.
Część z nich to klienci z czasów gdy jeszcze pracowałem "na efekt", część - klienci, za których płaciła rodzina, rodzice lub partner życiowy, nieliczni - to tacy z którymi pracowałem za darmo lub za niewielki ułamek ceny, z czasów, zanim wprowadziłem sesje za 20 godzin wolontariatu. Tak czy tak, proporcjonalnie skuteczność sesji z osobami "darmowymi" w stosunku do sesji z osobami płacącymi była dużo mniejsza.
Co stawia mi ciekawe pytanie - jak zniwelować takie zjawisko? Jak sprawić, by ludzie, za których płaci ktoś inny, byli równie zaangażowani w sesję i w zmianę siebie?