konto usunięte

Temat: Zwrot towatu, którego się nie widziało do tradycyjnego...

Witam serdecznie,

Wszelkie porady jakie znalazłem dotyczą zwrotu towarów zakupionych drogą elektroniczną. Można przeczytać, że kupującemu przysługuje prawo do zwrotu bez podania przyczyny, gdyż nie mogli obejrzeć towaru.

No właśnie, złożyłem zamówienie na meble. Zamówiliśmy kilka rzeczy z elementów, które były na wystawie i kilka elementów, których nie widzieliśmy, a jedynie wiedzieliśmy, że są gdyż dostaliśmy schematy i opis (nie było zdjęć). Okazało się, że jeden z elementów, którego nie było na wystawie (stół), będzie zwyczajnie za duży.

Mebli jeszcze nie odebraliśmy, zaliczka została naturalnie zapłacona. Chcemy kupić inny stół w tym samym sklepie. Sprzedawca kręci nosem, że nie może "przyjąć" towaru, który jest u nich na magazynie.

Czy w takiej sytuacji istnieje możliwość, abym zrezygnował z tego elementu, którego nie widziałem?

Temat: Zwrot towatu, którego się nie widziało do tradycyjnego...

Czy umowa została zawarta poza lokalem przedsiębiorstwa?

konto usunięte

Temat: Zwrot towatu, którego się nie widziało do tradycyjnego...

Nie, zamówienie zostało złożone w salonie sprzedawcy.
Czyli należy rozumieć, że zwrot towaru zależy od dobrej woli sprzedawcy?

Temat: Zwrot towatu, którego się nie widziało do tradycyjnego...

Tak. Nie ma tutaj zastosowania ustawa o szczególnych prawach konsumentów.
Zawarliście umowę, wpłaciłeś zaliczkę pod rygorem utraty w przypadku rozwiązania umowy. Natomiast próbować się dogadywać zawsze warto.

konto usunięte

Temat: Zwrot towatu, którego się nie widziało do tradycyjnego...

Dziękuję bardzo za odpowiedź
Pozdrawiam



Wyślij zaproszenie do