konto usunięte

Temat: Zwrot kosztów za braki w inwentaryzacji. Prawnie czy nie?

Witam,
Miesiąc temu zostałem przeniesiony do drugiego hotelu mojego szefa w którym obsługuję również bar, choć w umoiwe mam wpisane tylko recepcjonista (inni recepcjoniści mają w umowie recepcjonista/kelner) i gdy przyszedłem nie było robionej żadnej inwentaryzacji i nie podpisywałem żadnej notki że przejmuję jakiś towar. W czasie mojej pracy (1 miesiąc) zwolniły się 4 osoby.
W dniu wczorajszym została zrobiona inwentaryzacja zarówno na kuchni jak i na barze. Jestem pewny że będzie manko, gdyż z relacji managera oraz współpracowników wiem, że towar był rozdawany przez niektórych pracowników (którzy już nie pracują, bo się sami z własnej woli zwolnili).
Moje pytanie brzmi: Czy ja mogę zostać powołany do zwrotu braków w towarze?