Michał
Raburski
IT Project
Manager/Scrum
Product Owner
Temat: Zwrot kosztów sprzątania po wymianie rur
Witam,moja mama kupiła sobie ostatnio kawalerkę w bloku. Wyremontowała ją , w szczególności kupiła nowe sprzęty do kuchni, blaty, kuchenkę szafki itp. Całość wygląda wyśmienicie.
Problem w tym , że dwa miesiące po remoncie administracja budynku powiedziała, że bądą wymieniać rury w kuchni. Do obowiązków i w ramamch kosztów lokatora należy "przygotowanie frontu robót" i posprzątanie po ich pracy. Jak łatwo się domyślić moja mama nie czuje potrzeby robienia drugiego remontu kuchni, a oczywiście rozmontowanie i poskładanie kuchni (i prace porządkowe - pewnie trzeba będzie odmalować ścianę, którąrobotnicy rozkują) będzie leżeć w jej kosztach, które nie będą wynosić200 PLN tylko pewnie 1000+. Pytanie brzmi : czy można jakoś przenieść koszty "sprzątania" na administrację?