Temat: Zwrot kosztów remontu od administracji

Mieszkam w budynku, którego właścicielem jest Towarzystwo Budownictwa Społecznego. Zajmujemy 2 pokoje z kuchnią. Na początku roku doszło do awarii centralnego ogrzewania, która spowodowała demontaż paneli w jednym z pokoi + wykucie czterech dziur żeby znaleźć wyciek (pokój jest ogólnie nie do użytku). Dodatkowo kolejna dziura jest wykuta w przedpokoju.Wszystkie ściany trzeba czyścić i malowac (kuchnia+przedpokój+pokój+łazienka). Ubezpieczyciel TBSu stwierdził, że ubezpieczenie nie obowiązuje na tego typu sprawy (ja swojego nie mam).
Oprócz napraw rzeczy typu ściany do usunięcia awarii potrzebny był demontaż paneli (przedpokój + pokój). Wymiana paneli łączy się z wymianą szaf (nie będzie można ich kolejny raz skręcić).
Umowa z TBSem mówi, że nie można bez jego zgody dokonywać ulepszeń.
W związku z zaistniałą sytuacją mam kilka pytań:
1. Czy muszę zgodzić się, aby naprawy dokonała firma wskazana przez TBS?
2. Czy ulepszenia o których mowa w umowie (nie ma sprecyzowania) to kafelki, panele a może szafy? (myślałem, żeby sugerować się w tym przypadku wskazaniami z ulgi remontowej, która obowiązywała jakiś czas temu)
3. Czy mogę żądać od TBSu zwrotu dodatkowych kosztów związanych z awarią (wywóz dziecka na czas remontu, koszt ogrzewania, aby osuszyć dziury i ściany)?
4. Jeżeli TBS odmówi wypłaty za naprawy na jaki paragraf powołać się przy skierowaniu sprawy do sądu cywlinego?