Izabela Korzińska

Izabela Korzińska Architekt /
Developer ETL/TEam
Leader, Roche Polska

Temat: zwrot kosztów przesyłki - nieudane zakupy w sklepie...

Witam serdecznie,

Właśnie odsyłam łóżeczko dziecięce, które zakupiłam na allegro u użytkownika, prowadzącego sklep internetowy. Wadą łóżeczka jest m.in. to, że wszystkie nity, widoczne ze środka łóżka są zardzewiałe. Oprócz tego jest jeszcze kilka wad, typu: rozerwany materiał na przewijaku, porysowane elementy stelaża, kiepskiej jakości, śmierdzący sztucznością i chyba impregnatami materiał. Generalnie - strach do tego włożyć dziecko.

Opłata za przesyłkę do mnie to 39zł (za pobraniem) i ode mnie do kupującego - 13zł. Facet swój towar reklamował, jako towar najwyższej jakości, spełniający unijne normy itp. Chce mi oddać tylko wartość towaru, a koszty przesyłki pozostawić po mojej stronie. Zwrot jest z jego winy i chciałabym mu podesłać jakąś podstawę prawną tego, że jest mi winien co najmniej połowę kosztów. Jest coś takiego? Przeszukiwanie strony UOKiK jest strasznie męczące, więc wolę zapytać.