Temat: Źle wykonana usługa a płatność?
Usługa prawnicza - napisanie listu, w kwestii odszkodowania dla mnie oraz doręczenie do adresata. Nie było zadnej umowy, tylko ustalenia ustne i mailowe. Jest problem z adresem, list został wysłany na adres firmy, w której prawdopodobnie adresat pracuje. Nie doszedł, otrzymalismy zwrot - nie podjęte przez adresata. W mailowych ustaleniach zostało przez kancelarię napisane, ze zobowiązuje się w razie nie dostarczenia ustalić adres domowy za pomocą "innych źródeł" (CBA, inne). Obiecano mi też nie ponoszenie dodatkowych kosztów z tego tytułu. Tymczasem list nie doszedł i adresat nic o nim nie wie, a wymagana jest jego reakcja, nie mogę zdradzać szczegółów. Kancelaria twierdzi, że dalej sama mam sobie radzić - szukac adresu, pisać pisma do CBA i ponosić koszty, oni napisali swoje, wysłali i dalej nic ich nie obchodzi. Moim zdaniem usługa nie została wykonana do końca, kancelaria powinna napisać odp. pisma i ustalic adres domowy adresata, doręczyć mu skutecznie pismo. Bo w tym momencie ja ponoszę koszty listu, który trafił do nikąd i sprawa utyka w martwym punkcie.
Kuriozum tego wszystkiego jest to, ze prawnik, który miał mi pomóc wchodzi teraz ze mną w konflikt i mnie straszy ...
Żadnych protokołów nie podpisywałam, podpisywałam tylko pełnomocnictwo dla kancelarii.
Edyta W. edytował(a) ten post dnia 06.05.13 o godzinie 16:49