Marek Kocejko

Marek Kocejko właściciel, PGE
Pomorska Grupa
Energetyczna

Temat: źle wykonana usługa

Zleciłem wymianę silnika w samochodzie. Warsztat, do którego dotarłem zachęcił mnie, bym przysłał do nich samochód, bo w ten sposób naprawa zostanie wykonana prawidłowo. Miała być wykonana w ciągu 2-3 od dostarczenia samochodu, była w ciągu 3 tygodni. Samochód wrócił do mnie nie dość że niesprawny to jeszcze prawdopodobnie nie własciwy do mojego samochodu (odkryłem nie podłączone chłodzenie oleju silnika).
Czy jest to sprawa dla rzecznika praw konsumenta czy dochodzić roszczeń na drodze sądowej.
W przysłanej gwarancji zakład gwarantuje, że silnik jest sprawny, natomiast w uwagach w książce gwarancyjnej pisze, że nie jest.
Ewelina Kamińska

Ewelina Kamińska Adwokat, Mecenat
Warszawski

Temat: źle wykonana usługa

Witam serdecznie, radziłabym najpierw wezwać warsztat na pismie do dobrowolnego spełnienia Pana żądań, czyli spróbować załatwic sprawę polubownie. Już na tym etapie dobrze byłoby skorzystać z pomocy prawnika. Jeśli to nie przyniesie efektu, to pozostaje sprawa sądowa.
Pozdrawiam



Wyślij zaproszenie do