Paweł Kupper

Paweł Kupper Właściciel,
eithel.pl

Temat: Zła jakość wykonanej usługi a publiczna informacja o tym

Drukarnia X realizowała dla mnie zlecenie. W wyniku złego składu katalogów - mówiąc kolokwialnie "rozsypały się" - ja i ich ostateczny odbiorca nie byliśmy zadowoleni.
Jedna sprawa to droga prawna i tę już w miarę "opanowałem" ale mam drugie pytanie.
Jeśli chciałbym ostrzec innych ich potencjalnych Klientów przed fatalną jakością, nie uwzględnianiem wydawałoby się oczywistych reklamacji, podejściem do klienta drukarni - jak mogę to zrobić abym sam nie naraził się na sankcje prawne?
Jeśli np. umieszczę na GoldenLine post o moim zdaniem złej jakości produktu i zilustruję go zdjęciami, listem od ostatecznego odbiorcy, opisem - będzie to zgodne z literą prawa czy ktoś mnie może ścigać o naruszenie dóbr tej firmy?
Mówiąc krótko: jak mogę rzetelnie przedstawić światu problem aby nie mieć z tego powodu nieprzyjemności i czy reguluje to jakaś ustawa, przepis?

Z góry dziekuję za wszelkie merytoryczne podpowiedzi w sprawie.
Zofia K.

Zofia K. statystka,

Temat: Zła jakość wykonanej usługi a publiczna informacja o tym

http://www.goldenline.pl/grupa/nierzetelni-kontrahenci/
Tam się opisywane przez Ciebie "rzeczy" dzieją.Jedyny warunek to nie stawianie zarzutów ale rzetelne poinformowanie o sytuacji.Nie możesz napisać,że oszuści,czy partacze czy coś w tym stylu.
Tylko fakty,do wzięcia pod uwagę dla ewentualnego przyszłego kontrahenta tej firmy.Każdy ma prawo wystawić opinię,czy to pozytywną,czy negatywną.
Paweł Kupper

Paweł Kupper Właściciel,
eithel.pl

Temat: Zła jakość wykonanej usługi a publiczna informacja o tym

Tylko fakty,do wzięcia pod uwagę dla ewentualnego przyszłego kontrahenta tej firmy.Każdy ma prawo wystawić opinię,czy to pozytywną,czy negatywną.

Ok, dzięki. Ale mnie interesuje czy jest jakiś konkretny akt prawny opisujący to co można w tej materii, co nie?
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: Zła jakość wykonanej usługi a publiczna informacja o tym

Paweł Kupper:
Drukarnia X realizowała dla mnie zlecenie. W wyniku złego składu katalogów - mówiąc kolokwialnie "rozsypały się" - ja i ich ostateczny odbiorca nie byliśmy zadowoleni.
Jedna sprawa to droga prawna i tę już w miarę "opanowałem" ale mam drugie pytanie.
Jeśli chciałbym ostrzec innych ich potencjalnych Klientów przed fatalną jakością, nie uwzględnianiem wydawałoby się oczywistych reklamacji, podejściem do klienta drukarni - jak mogę to zrobić abym sam nie naraził się na sankcje prawne?
Jeśli np. umieszczę na GoldenLine post o moim zdaniem złej jakości produktu i zilustruję go zdjęciami, listem od ostatecznego odbiorcy, opisem - będzie to zgodne z literą prawa czy ktoś mnie może ścigać o naruszenie dóbr tej firmy?
Mówiąc krótko: jak mogę rzetelnie przedstawić światu problem aby nie mieć z tego powodu nieprzyjemności i czy reguluje to jakaś ustawa, przepis?

Z góry dziekuję za wszelkie merytoryczne podpowiedzi w sprawie.
Znane są przypadki pozwania do sądów za naruszenie dobrego imienia. Najrozsądniej jest się wypowiedzieć w temacie trzymając w ręku wyrok sądu.
A jeśli już nie możesz wytrzymać :):) to pisz jedynie o faktach (bez opinii własnych i ocen) i to takich , ktore możesz udowodnić.
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: Zła jakość wykonanej usługi a publiczna informacja o tym

NIe wiem czy jesteś w tej grupie, ale tu znajdziesz kilka spraw : http://www.goldenline.pl/forum/1449518/prawo-wyroki-ar...
Paweł Kupper

Paweł Kupper Właściciel,
eithel.pl

Temat: Zła jakość wykonanej usługi a publiczna informacja o tym

Dagmara D.:
NIe wiem czy jesteś w tej grupie, ale tu znajdziesz kilka spraw : http://www.goldenline.pl/forum/1449518/prawo-wyroki-ar...

Dzięki Daga :)

Następna dyskusja:

MIle widziana informacja fo...




Wyślij zaproszenie do