Paweł
Kupper
Właściciel,
eithel.pl
Temat: Zła jakość wykonanej usługi a publiczna informacja o tym
Drukarnia X realizowała dla mnie zlecenie. W wyniku złego składu katalogów - mówiąc kolokwialnie "rozsypały się" - ja i ich ostateczny odbiorca nie byliśmy zadowoleni.Jedna sprawa to droga prawna i tę już w miarę "opanowałem" ale mam drugie pytanie.
Jeśli chciałbym ostrzec innych ich potencjalnych Klientów przed fatalną jakością, nie uwzględnianiem wydawałoby się oczywistych reklamacji, podejściem do klienta drukarni - jak mogę to zrobić abym sam nie naraził się na sankcje prawne?
Jeśli np. umieszczę na GoldenLine post o moim zdaniem złej jakości produktu i zilustruję go zdjęciami, listem od ostatecznego odbiorcy, opisem - będzie to zgodne z literą prawa czy ktoś mnie może ścigać o naruszenie dóbr tej firmy?
Mówiąc krótko: jak mogę rzetelnie przedstawić światu problem aby nie mieć z tego powodu nieprzyjemności i czy reguluje to jakaś ustawa, przepis?
Z góry dziekuję za wszelkie merytoryczne podpowiedzi w sprawie.