Mikołaj
R.
Service Desk
Specialist
Temat: zerwanie umow z operatorem
Witam,Mam takie pytanie. Od ponad miesiaca staram sie uzyskac duplikat gwarancji do swojego telefonu. Niestety firma ktora wspolpracuje z Plusem nie wyslala mi duplikatu chociaz na stronie ma napisane...zreszta sami zobaczcie http://stan-mit.com.pl/serwis_sonyericsson.html . Wilektonie dzwonilem do Plusa a takze skaldalem wizyty osobiscie i za kazdym razem bylem odsylany z kwitkiem..nawet wysylalem maila w tej sprawie do biuro obslugi klienta a odpowiedz jaka od nich dostalem powalila mnie na kola i porazila glupota ludzi tam pracujacych. I tutaj mam pytanie bo nie doczytalem tego w umowie. Jesli Plus nie potrafi i nie chce mi pomoc w uzyskaniu duplikatu gwarancji czy to moze powodem do zerwania z nimi umowy bez ponoszenia dodatkowych kosztow??