Gabriela
Sobczyk
wlasciciel, Gabinet
Terapii Uzaleznien
Temat: Zakupy przez internet
Dnia 03.10.2014 r. na stronie GROUPON>PL zamówiłam buty , ładne , z rabatem , dostarczenie w cenie zakupionych butów. .Dnia 03.10. zapłaciłam przelewem , podając adres korespondencyjny Urzędu Pocztowego , numer telefonu i otrzymałam tzw. Potwierdzenie .
Obuwie miałam otrzymać w ciągu 5 dni roboczych .
Dnia 07.10., 08.10 i 10.10. otrzymywałam maile , że przesyłkę zaraz otrzymam , że jest w drodze , ten sam tekst . Dnia 11.10. nadal butów nie otrzymałam więc skontaktowałam się przez internet , kiedy otrzymam zakupiony towar . Otrzymałam informację , że kurierowi nie udało się dostarczyć przesyłki więc wróciła do nadawcy i powinnam skontaktować się z nadawcą.
Pomyślałam ,że kurier podjechał pod mój UP i odjechał . Ciekawe , czemu nie zadzwonił w przypadku wątpliwości . Potem przyszło mi do głowy , że zapłaciłam i na tym skończyły się moje zakupy , że żadnego kuriera nie było .
Skontaktowałam się z nadawcą , który mi napisał , że kurier ma zalecenie dostarczyć przesyłkę do rąk własnych (nie było o tym mowy przy rejestracji ) .
Wiele razy robiłam zakupy przez internet , przesyłki dostarczane były na Pocztę , na którą jest mój adres korespondencyjny i nie było problemu .
Jednak po chwili znów otrzymałam dziwne pytanie od nadawcy , do kogo miałabym pretensje , gdyby kurier dostarczył buty komuś obcemu , w obce ręce , czy wtedy zrezygnowałabym z butów i pieniędzy , którymi zapłaciłam za buty . Odpisałam , , że to Urząd Pocztowy , instytucja zaufania publicznego , że zawsze przychodzą paczki do mnie na Pocztę i jeśli się zdarzy to i ja wysyłam packi przez Pocztę .
Nie otrzymałam żadnej informacji , odpowiedzi na moje pytanie , kiedy i czy otrzymam przesyłkę oraz czy ewentualnie zwrócą mi moje pieniądze . Co mogę zrobić w tym przypadku ? Proszę o pomoc.