konto usunięte
Temat: Zakup na firmę w sklepie internetowym - a oszukiwanie...
07.05.2010 złożyliśmy zamówienie w sklepie internetowym na: tel. komórkowy.Towar miał zostać dostarczony przesyłką pocztową (pobraniową).
Kwotę 414zł zaplaciliśmy listonoszowi przy odbiorze przesylki (385zł telefon i 29zł dostawa)
Telefon został zakupiony na fakturę na firmę.
Dostarczony towar był niezgodny z umową: zamiast NOKII 6300 srebrnej w opakowaniu znajdowała się NOKIA 6303 czarna, brak było w zestawie karty 512mB, ładowarki do telefonu i gwarancji producenta (tylko w WORD wydrukowana karta reklamacyjna sklepu), towar wyglądał na lekko używany.
Zgłosilismy te braki w sklepie zarówno telefonicznie, jak i mailowo. Telefonicznie poradzono nam odesłanie telefonu wraz z naszymi roszczeniami (tj poza kosztem zakupu telefonu zwrot kosztów związanych z niewłaściwą realizacja zamówienia - chodzilo tu głównie o pokrycie kosztów przesyłki w obie strony).
11.05.2010 napisaliśmy pismo reklamacyjne, wraz z naszymi roszczeniami i wysłaliśmy firmą kurierska (na nasz koszt) wraz ze zwracanym telefonem.
Do dziś nie otrzymalismy pisemnie korekty, ani odpowiedzi na całe mnóstwo reklamacji wysłanych mailem, oraz na pismo reklamacyjne załączone do zwracanego telefonu oraz kolejne wyslane listem poleconym 3 tygodnie temu.
Nasz kontakt telefoniczny ze sklepem kończy się obietnicą przelania nam sumy roszczenia na konto do terminu X. Tyle że ani 1 złotowka nie włynęła na nasze konto do chwili obecnej.
Dziś po kolejnej rozmowie telefonicznej z pracownikiem sklepu usłyszałam że wyjaśni on sprawę i zadzwoni w ciągu pół godziny - i nic!
Gdy zapytałam o koszty transportu poniesione przez nas exra usłyszałam, że w tej sprawie należy napisać odrębne pismo. Gdy powiedziała, że pismo takie już zostało do nich wysłane, usłyszałam: "A to ja nie wiem, to trzeba z szefem". Tyle że szef nie raczy odbierac telefonów, lub wręcz beszczelnie śmieje się do słuchawki, że jak mi pasuje to moge iść na Policję.
Na ceneo.pl zaczęły mnożyć się negatywne opinie o sklepie (czego nie było gdy dokonywaliśmy zakupu).
Proszę poradzić co mamy zrobić by odzyskać nasze pieniądze oraz otrzymać zwrot poniesionych przez nas kosztów związanych z nienależytą realizacją naszego zamówienia przez nieuczciwą firmę, jak ukrócić takie praktyki?
Nadmienię, ze w piatek bylam na Policji, złozyć doniesienie o popełnieniu przestępstwa, przyjęli zgłoszenie, ale ostrzegli mnie że taka sprawa nie jest dla policji, bo nie wiadomo czy oni świadomie działaja czy nie, i że powinnam iśc do sądu i napisać do ceneo. To drugie uczyniłam - są otwarci na współpracę z policją, ale chyba nie z poszkodowanymi klientami sklepu.
Bardzo proszę o pomoc!!!!Renata Ziegler edytował(a) ten post dnia 14.07.10 o godzinie 23:12