Gabriela T. Dyrektor Oddziału
Temat: wypowiedzenie umowy z n HDTV
Witam, dnia 11.02.2010 podpisałam umowę o świadczenie usług z TV n, w ramach promocji wielka rewolucja:/ Miałam mieć 8 kanałów HD, a mam jedynie 2:/ Dzwoniłam wielokrotnie na infolinię, najpierw kazano odczekać 24h, później operator poinformował, że muszę przestawić antenę, gdyż pozostałe kanały są odbierane na innej częstotliwości. W bloku jest antena wspólna i każde przestawienie powoduje, że sąsiedzi tracą sygnał w swoich TV np. Cyfrowym Polsacie. Mam dość łażenia po dachach i przestawiania. Czy istnieje możliwość zerwania umowy w jakimś terminie?? W regulaminie nie ma nic na ten temat:/Wiem, że przy kredytach konsumenckich mogę zrezygnować z umową, czy w umowach o świadczeniach usług też mogę coś zrobić?? I w jakim terminie??