![](https://static.goldenline.pl/user_photo_basic.jpg)
konto usunięte
Temat: Wypowiedzenie umowy karty kredytowej a procedury bankowe
Witam,13 marca br złożyłem w swoim banku wypowiedzenie umowy karty kredytowej. Dziś podczas wizyty w oddziale okazało się, że pracownik nie wprowadził wypowiedzenia do systemu do dnia dzisiejszego.Zostałem również poinformowany, że w związku z tym wypowiedzenie zostanie wprowadzone, ale bieg wypowiedzenia rozpocznie się w momencie wprowadzenia go do systemu.
Czy bank ma prawo stosować takie praktyki i kiedy faktycznie zostanie rozwiązany stosunek prawny jeśli założymy regulaminowy okres wypowiedzenia umowy (30 dni). Dodam, że zależy mi na jaknajszybszym zamknięciu rachunku karty, a ta sytuacja może wydłużyć ten okres o kolejne nawet 2 miesiące.
Z góry dzięki za odpowiedź
Pozdrawiam,
WojtekWojtek Tuszyński edytował(a) ten post dnia 02.04.08 o godzinie 00:08