Przemysław Ł.

Przemysław Ł. Group Manager

Temat: Wymiana telefonu na nowy a naprawa

Przeniesienie numeru z innej sieci do Play. Zakup telefonu Nokia E-72 za 1 PLN.

Tego samego dnia :\ niestety dopiero w domu stwierdzam zle spasowanie dolnej ramki telefonu. Stwierdzilem ze chcialbym nowy telefon (wymiana nie naprawa, bo telefon calkowicie nowka sztuka bez zadnych sladow uzytkowania, nawet kontakty na karte nie skopiowane). Nie personalizowany.

Tego samego dnia wracam do salonu play i od sprzedawcy slysze ze nie moge wymienic trzeba do serwisu oddac. I ok dwa tygodnie poczekac na decyzje. Zastanawiam sie dwa dni. Trzeciego oddaje do salonu I zadam wymiany z tytulu niezgodnosci towaru z umowa. Wyczytalem w internecie ze mam prawo zadac nowego aparatu. Czy to jest prawda? Chcac zlozyc swoje zgloszenie niezgodnosci Pani w Play mi mowi ze musze wypelnic wniosek (dowod oddania sprzetu do naprawy), w ktorym widnieje informacja ze roszcze o wymiane na nowy z tytułu niezgodnosci towaru z umowa. Wypelniam go i dodatkowo zadam dolaczenia mojego. Pani sie podpisuje (zapominam poprosic zeby postawila pieczatke salonu, ale podpis pracownika jest). Po upływie niecalych dwoch tygodni dostaje sms-a ze moge odebrac telefon w salonie (doprowadzony do stanu zgodnosci z umowa poprzez naprawe zgodnie z zaleceniami producenta).

Jak to w koncu jest? Czego moge zadac, a czego nie? W koncu podpisujac umowe na dwa lata chcialbym zeby sprzet byl calkowicie nowy (nie grzebany) bo znajac zycie jak cos sie rozbierze to długo to nie wytrzyma.

Dziękuję i pozdrawiam,