Artur
Król
Profil nieaktywny,
proszę o kontakt
mailowy. Psycholog,
t...
Temat: Wyłudzenie usługi - co można zrobić?
Na początku miesiąca umówiłem z klientką sesję coachingową przez skype. Popełniłem błąd i nie umówiłem się na płatność przed usługą. W efekcie sesja się odbyła, ale klientka do dzisiaj nie zapłaciła, unika moich telefonów, gdy się podłączę, od razu się rozłącza lub podaje jakąś wymówkę, by zaraz się rozłączyć, obiecując zapłatę (przynajmniej raz twierdząc, że już jej dokonała, po czym trzy dni później obiecując, że zaraz zapłaci). Skłania mnie to do podejrzeń, że od samego początku nie planowała zapłacić za otrzymaną usługę.W jaki sposób mogę rozwiązać tą sprawę? Mam jej n.r telefonu, nazwisko, adres firmy (na którą poprosiła o rachunek, który został od razu wystawiony) oraz kopię całej korespondencji. Czy powyższa sytuacja jest podstawą do zgłoszenia na prokuraturę wyłudzenia usługi?