Temat: wiadomość email - pismo, wydruk wysłane pocztą

Ubezpieczyciel odpowiedział na moje odwołanie tylko i wyłącznie emailowo. Oczywiście zbywając moje pytania zawarte w odwołaniu. Dostałam ogólną odpowiedź. A domagałam się w odwołaniu o odpowiedź na zawarte w nim pytania, wspomnę, że było ich dużo. Ubezpieczyciel podał dużo nieprawidłowych danych, dlatego prosiłam o ich wyjaśnienie. Odpowiadając emailowo napisali tylko, że dopłacą dodatkową kwotę odszkodowania. Proszę o informację, czy wiadomość email mogę rozpatrywać tak samo jak pismo wydrukowane, przesłane pocztą? Zastanawiam się nad tym, gdyż z drugiej strony patrząc - jak ja wysyłam emailem pismo, to Ubezpieczyciela obowiązuje 30 dni na odpowiedź dopiero od momentu dostarczenia pisma wydrukowanego do siedziby. Jak jest patrząc z ich strony? Do tego nie uzyskałam satysfakcjonujących mnie odpowiedzi na pytania zawarte w odwołaniu - ponieważ nikt nie raczył na nie nawet odpowiedzieć. Proszę o pomoc.

Temat: wiadomość email - pismo, wydruk wysłane pocztą

proponowałbym napisać skargę na odpowiedzi udzielone imiennie przez danego pracownika - z wiadomością do zarządu ubezpieczyciela.

odpowiedź na email jest odpowiedzią, ale nie można jej traktować jako odpowiedzi pisemnej (jest to tzw. "inna forma oświadczenia woli" w rozumieniu kodeksu cywilnego)



Wyślij zaproszenie do