Bartłomiej
Polakowski
Kierownik Zespołu
E-learning
odpowiedzialny za
wdrażanie ...
Temat: Uszkodzenie telefonu przez serwis
Witam,Będę wdzięczny za pomoc w następującej sprawie.
W poniedziałek zostawiłem telefon w serwisie na naprawę gwarancyjną. Przestał mi działać panel dotykowy w telefonie. Pan, który odbierał telefon (popatrzył, wyłączył i wyjął baterię) opisał ze mną usterkę ("Panel dotykowy nie działa:), dał mi pokwitowanie do podpisu i poinformował mnie, żeby zadzwonił za dwa dni. Zadzwoniłem dzisiaj i dowiedziałem się, że naprawa gwarancyjna nie jest możliwa bo ekran jest...pęknięty. Przy oddawaniu na pewno był cały. Poszedłem do serwisu żeby sprawdzić co się stało. Pan przynosi mi telefon, którego wyświetlacz ma 2 cm pęknięcie w lewym górnym rogu, a na folii zabezpieczającej, którą nakleiłem na ekranie jakieś rysy zrobione twardym narzędziem (na pewno nie palec i nie rysik).
Rozmowa z Panem wyglądała mniej więcej tak, że nie obchodzi ich kto to zrobił, ale na pewno nie oni i na pewno to było już wcześniej tylko nie zauważyłem (nie da się nie zauważyć)
Odmówiłem odbioru telefonu i poprosiłem o zwrot pokwitowania. Pan się zawahał, ale mi oddał i skomentował, że mam 3 miesiące na odbiór telefonu bo pójdzie na przemiał (zapis na pokwitowaniu).
Co mogę teraz zrobić? Telefon jest mało istotny, ale nie trawię takich oszustów!